ZMRZLINA ŠTARNOV  |   NAFTA ŠTARNOV  |   VEJCE ŠTARNOV  |   MAKRELA ŠTARNOV  |   MYSLIVOST a LOVECTVÍ
15 let s Vámi
Diskuze Nástěnka Články Fotky Videa Odkazy Kalendář Myslivecký obchůdek Inzerce
Vyhledávání


Přihlášení
Nejlepší fotografie
Fotografie
Fotografie desetiletí

úlovky (ČR, SR)

sobotní norování
sobotní norování
vloženo: 22.1.2017 17:49
autor: Václav Šantora

úlovky (svět)

zlaty jelen
zlaty jelen
vloženo: 4.3.2013 17:29
autor: Vladimir Benadik

trofeje

Jedna společná :)
Jedna společná :)
vloženo: 10.5.2014 08:37
autor: Lubomír Becha ml.

zvěř v přírodě

...
...
vloženo: 11.9.2012 13:43
autor: Marek Drha

zbraně

 Stephen Grants Patent...Na žádost Jana Franka...1
Stephen Grants Patent...Na žádost Jana Franka...1
vloženo: 9.5.2013 21:27
autor: František Mlčoch

fotopast

....
....
vloženo: 19.7.2016 23:14
autor: Jindřich Mach

myslivecké umění

farbiar
farbiar
vloženo: 9.1.2012 16:00
autor: Marek Horňák
Statistika
  • 233303 fotek (16 dnes)
  • 7956 videí (0 dnes)
  • 332 odkazů (0 dnes)
  • 8887 inzerátů (5 dnes)
  • 284 diskuzí (0 dnes)
  • 748913 komentářů fotek (41 dnes)
  • 12931 komentářů videí (0 dnes)
  • 3292888 hlasování fotek (119 dnes)
  • 56444 hlasování videí (0 dnes)
  • 37647 registrovaných uživatelů
    2 dnes nových, 15 online

Připomínky a názory
Diskuze

Jaké SUV,Ofroad,či 4x4

ales poloczek vložil 19.9.2012 13:35
Prosím pánové myslivci o radu,jaké vozítko doporučujete do lesa.Dal jsem pryč Nivu a chci něco co i po ceste zvláda jezdit.Díky za rady
Chcete reagovat na toto téma? Zaregistrujte a přihlaste se.
Milan Jirmann reaguje 14.4.2021 16:05
V loni jsem prodal Hondu C-RV, jak jsem psal a pořídil si Nissan X-Trail, r.v. 2011 v naftě. Velice pohodlné auto v plné výbavě. Kombinovaná spotřeba tak 7-8 litrů. Jel jsem s ním v létě na dovolenou a jenom na silnici spotřeba pod 7l a to bylo ještě na starých zimácích, které jsem dojížděl. Velký kufr. Na zimu jsem obul Nokiany a velká spokojenost. Vyjel jsem všechno. Pravda je, že tankodromy nejezdím, ale sněhu u nás bylo letos opravdu dost. Výhoda je, že to můžu uzavřít na 4x4 a pak to jede jako tank. To u Hondy nešlo. Zatím jsem velmi mile překvapen a spokojen. LOVU ZDAR!!!
Luděk Lesák reaguje 13.4.2021 17:30
Taky používám Grand Vitaru. Pneu DAKAR a nemá to chybu.Ohromilo mne, co všechno zvládne.
H.J. reaguje 23.12.2019 10:47
24.12.2012 jsem vkládal můj příspěvek o Grand Vitaře. Pokud mrkneš dolů, najdeš ho. Od té doby se vůbec nic nezměnilo :). za ty roky jsem neměl jediný problém, mimo běžné údržby a pár manžet po mě ta moje holka vůbec nic nechtěla! Před cca třemi roky jsem obul BF Goodrich AT a mohu říct, že dokud se tohle auto nerozpadne na prach, tak ho nedám z ruky!!!
Milan Jirmann reaguje 19.12.2019 08:58
Já už 9 let jezdím s Honda CR-V, r.v. 2003, benzín, 110 kW. Neměl jsem s tím žádný problém. Motor nesmrtelný, ještě s rozvodovým řetězem. Pár oprav a výměn spotřebního materiálu, jinak nic. Projel jsem s tím zatím vše, co jsem potřeboval, ale žádný tankodromy nejezdím. Jen jednou jsem zůstal sedět na břichu ve sněhové závěji, ale lopata to vyřešila a jelo se dál. Měl jsem ji jako druhé auto do rodiny, takže jsme s ní také na dovolené. Spotřeba na Slovensko do Tater 7,5 l. Jinak kombinovaná spotřeba u nás doma 8,5-9,5 l. Je čas na výměnu, tak na jaře asi půjde z domu. LOVU ZDAR!!!
Drozda Jaroslav reaguje 18.12.2019 19:23
Zdravím kolegové. Dlouho jsem nedal příspěvek co se týká .Jaké auto do lesa.Vyzkoušel jsem leccos. Ted Daihatsu Terios J2 Rv 2010.Dovezeno z Italie takže bez koroze. Motor 1.3 Je to na úrovni Suzuki Samurai Projede opravdu hodně na dobrejch pneu.Spokojenost jak auto do města tak do lesa.V terénu by to chtělo silnější motor alespon 1.5. Ale bohužel nebyl velkej výběr.V motorizaci.Najel jsem zatím Asi 8000 km a zatím bez problémů.Koukal jsem po náhradních dílech myslím že cenově dostupné.Má uzávěrku diferenciálů ale zatím jsem ji nepotřeboval.Tak uvidíme co dál. Ten výběr malých terenáků nějak není. Je tam trošku větší spotřeba asi 8. 9 l.
Juras reaguje 19.1.2018 10:37
Zdravím pánové,moje zkušenost koupil jsem Diahatsu Terios bez OTP jezdím jen za chalupu do revíru cca1,5km polní a lesní cestou,včera jsem jel na lišky překvapilo mě co tan malej žebrák projede v cestě nafoukanej sníh cca20cm a bez jakýchkoli problému to jelo má to ještě elektrikou spínanej mezinápravový dif.ale nemusel jsem ho použít.Nevýhody malej kufr zadní sedačky musí pryč,benzín se spotřebou asi9l na 100km,ale pracant kterej se otočí na cestě na 5tikoruně,měl jsem pul roku od kamaráda pujčenou Toyotu LendCruiser svezení krásný a hlavně pohodlný,ale spotřeba v naftě a terénu srovnatelná jen v naftě a v zimně problémy se startováním v mrazu jako u všech vyšlehanejch naftáku,tohle jsem koupil za 5000kč a přemýšlím o koupi Teriose s papírama protože je to do lesa fakt dělník a na silnici to jede taky slušně.LovuZdar
Pavel Hennrich reaguje 19.1.2018 10:13
Hledal jsem stejně, levné, spolehlivé, relativně v dobrém stavu. Neměl jsem moc financí, hranice byla cca. 75.000,- Z veškerého vybírání 3 varianty- Suzuki Jimny, Lada Niva, Mitsubishi Pajero Pinin. Dlouho, dlouho jsem hledal, obvolával, mailoval- nakonec jsem na www.mobile.de vybral Pajero. Mam ho rok a jsem spokojen. Osazeno Vraníky :)
Václav Sedláček reaguje 10.8.2016 14:56
Taky přihodím trošku do mlýna,sháněl jsem auto jak na lov tak na běžné ježdění,chtěl jsem Freelandera ale byl jsem od něj odrazen poruchovostí a spotřebou,druhá volba byla Nissan X-trail,ten je zase dost nízký pro cesty s hlubší kolejí.Na konec jsem z nouze koupil Tucsona 2litr benzín a nebyl to vůbec špatný kup. Zatím jsem dojel všude kam jsem potřeboval i loňskou zimu s tou trochou sněhu i na celoročních gumách. Spotřeba do devíti litrů.
Michal Bauer reaguje 9.8.2016 19:04
Dobrý den.dovolte abych se připojil.vlastním samuraje 1.3 51kW.naprostá spokojenost.jednou jsem s,nim uvaznul ze,mě,tahal kolega traktorem.zajel jsem do koleje po kombajnu a sednul si na nádrž a diferenciál.byla to má,chyba.hloupost.ještě to bylo podmacene silně.jinak ujede všude.levné díly.spotřeba kolem 9 litrů g terénu.jezdím i dost po silnici.a nemůžu si stěžovat.samuraj je volba nejlepší.znám lidi kteří jiná auta nekupuji.
igor kanat reaguje 14.5.2016 15:17
disco 2 tam kam potrebujem prejdem ,spotreba dobra, pohon 4x4
Václav Říha reaguje 13.5.2016 12:58
Řeším stejný problém, na dvě auta ( do města a lesa ) nemám a tak hledám kompromis. Uvažuji o Subaru Forester 2.0 92 kW v benzínu, rv. okolo 2003 s manual. řazením a po rozvodech ( nájezd 105 000 Km+ ) a Škodě Octavia 1.9 TDI 4x4 74 kW, shodný rok i řazení + tažné zař.( dovoz z D ). Ve prospěch Škody „mluví“ nižší pořizovací náklady, spotřeba, cena PHM, cena a dostupnost ND + síť servisů, ale je otázka, jestli se po „nějakém čase“ nevyplatí Subaru více s ohledem na poruchovost a nutnost oprav ? ( o přestavbě na LPG u Subaru zatím neuvažuji ). Možná jsem si odpověděl sám, ale třeba se najde někdo, kdo obě uvedená vozidla vlastnil a může je relevantně porovnat ? Pokud ano, tak prosím o reakci a předem děkuji…
Drozda Jaroslav reaguje 11.1.2016 20:44
Zdravím kolegové. Jsem z podhůří Šumavy takže na myslivost off road nutností.Vyzkoušel jsem Nissan terano 1. Dobrej ale koroze rychlá. Dále isuzu.nic moc lehkej.Toyta Land Cruiser.120.Jezděte s ní v terénu.Setřel bych slzu.Suzuki Samurai 1.3.Neskutečnej dělník na pneu Vraník projel nemožné někdy pomocí navijáku.Ale ta koroze.Ted Jeep wrangler 2.5.Projede všude až na tu spotřebu tak 14 litrů.Ale Samurai v terénu taky 12. 13 l.A dál už asi nebude co zkoušet.Auta do terénu z manuálně řazeným pohonem předku a redukce ubývá.
Alex reaguje 2.4.2015 17:09
Hezký test vybraných SUV, třeba někomu pomůže při výběru http://www.autoweb.cz/nejlepsi-suv-a-mpv-na-ceskem-trhu/
Lukáš Chromek reaguje 15.3.2015 19:21
jaké máte zkušenosti z fordem Maverickem? zajímá mě hlavně spotřeba, díky.
Radek reaguje 7.3.2015 19:12
Jaké máte zkušenosti s Mitsubishi Pajero pinin.
Milan Jirmann reaguje 10.1.2015 18:27
Anno, to je sice pravda, ale aby měl člověk na zahradě ropný vrt. Jezdil jsem s ním na vojně, tak vím co dokáže vyjet. LOVU ZDAR!!!
Michal Schrömer reaguje 10.1.2015 07:24
Panove mam otazku co mi reknete o nissanu double cab?? Mate y nim nekdo zkusenosti??
Jiří Chytil reaguje 23.9.2014 11:52
Jaké máte zkušenosti s vozidlem DACIA DUSTER 4x4 v terénu ?
Martin Surý reaguje 23.9.2014 08:52
Dobrý den ,chci napsat svoji zkušenost s vozem do terénu.Já jsem dlouho vybíral,abych měl auto i do terénu i na silnici a na hory přes ,které jezdím do práce a vybral jsem si tento vůz.Vlastním ho teď několik měsíců.Dovolená houby ,krmení a lesní cesty a terém takový v jakém se pohybuji je to dostačující.. Já jsem volbou spokojen. http://www.sauto.cz/osobni/detail/mitsubishi/pajero-pinin/15798559?goFrom=list
Zet49 reaguje 19.3.2014 17:07
Asi máš pravdu Martine...ale nestalo se mi,že bych zapadl ani v hlubokem sněhu..A 50cm bahna tady u nás nikde není a kdyby bylo,určitě bych tam nejel :)
Martin Baumruk reaguje 19.3.2014 09:40
A co takhle 50cm bahna? Kde bys ho až měl? Vidíš a def jede. Co hluboké koleje od traktorů zafoukané sněhem - jimny sedí na břiše. Co třeba metrové závěje 3-4m dlouhé? Taky bys projel? Myslím, že ne. U nás se s tím setkáváme neustále. Ale asi si každý bude chválit to co má doma, takže LOVU ZDAR!
Zet49 reaguje 18.3.2014 19:36
Pro Martin Baumruk:Vím moc dobře o čem mluvím,uzávěrku mám automatickou na zadek!testoval jsem Jimika s mnoha offama,jako je třeba Defik a v jednom kopci Defik zustal a já sem pořád jel...jen jedno auto,ktery mě v terénu podělalo je kamaráduv Wrangler Rubicon..
Martin Baumruk reaguje 17.3.2014 19:40
Pro Zet49. Myslím, že nevíš o čem mluvíš. Jimny je porovnatelný pouze s nivou, ale jen do té doby, než ti začne chybět uzávěrka. Ale s defendrem ani omylem. Máme obojí. Nivku na obyč voltyre a defíka na T3.
Zet49 reaguje 16.3.2014 19:58
Jedině Suzuki Jimny 1.3i,60kw,pneu Vraník Truck 2000 a všechny Nivy a defendry se budou jen dívat,jak jim mizí v terénu.. :)
Sojka reaguje 14.8.2013 15:32
Fronteru nebrat, v terénu nic moc. Kufr dobrý, po sklopení sedaček se dá vzadu výborně vyspat, ale jinak slabota. Měl jsem dvě :-). M.Soukup
František Havran reaguje 13.8.2013 22:33
šup..
František Havran reaguje 11.8.2013 15:33
Zkusíme to tu trošku oživit ? CO vy pánové na Opel Frontera 2,2 DTi.... Dvoulitřík diesel, dobrá výbava, neshnilá kastle, rozumná cena........... Ale spolehlivost ???
Miroslav Klon reaguje 31.5.2013 23:33
mám toyotu RAV 4 první typ 3 dveře. Je to SUV , ale tento kratas s dobrýma gumama dokáže moc. Spotřebu kolegů beru s úsměvem, asi nejezdí terén. Proč klamete. U nás v terénu jedem na 1. ČI 2. a žádné z aut se nedostalo pod 17 litrů. a to je fajn. jen se podívejte na momentální spotřeby.
jirka hanys reaguje 10.5.2013 23:01
Nevím proč haníte defendera,najezdím i 2000 km týdně a nemám problém.Osádka si nestěžuje a klidně spí.
Milan Vrána reaguje 1.5.2013 22:11
Je to na preferencích. Někdo jen jezdí, někdo i něco odváží. Osobně jen používám auta s korbou. Měl jsem od Dacia 4x4 1,6(nemám slov), přes Opel Campo 2.0, Mitsubishi L200 2.5, Ford Rager 2.5, Mazda B Fighter 2.5 až po Toyotu Hilux 2.5 . Vezmu to urychleně. Dacia never more, ani nové modely mě už nikdy nepřesvědčí. Campo - starej dobrej, ale línej dříč s rozumnou spotřebou. Houby ale uvezl a terénní dostupnost spíše podprůměrná. Mitsubishi solidní, ale taky solidně rezlo a sralo se. Cena servisu přímo astronomická. Mazda vs. Ford - prakticky stejný auta, ale Mazda vydržela a uvezla daleko víc. Snad i proto ji mám i doma jako pracovní vozítko. Hilux - no co říct, mám ho cca 9tkm. Už se sere elektrika, vydává tajemné zvuky při rozjezdu, v terénu oproti Mazdě je to bídák a uveze o 500 kg míň. Navíc za kabem už pěkně hnije a to je r.v. 2012. Osobně bych si takovýho vyrachocenýho plasťáka nekoupil, přestože pěkně drží v zatáčkách oproti výše zmíněným.
Libor Ludík reaguje 1.5.2013 08:03
Ondro ono je to i o penězích.Nový def.jsem koupil v Německu asi tak za třetinu ceny než stojí G.A užitná hodnota pro mne stejná.
Ondřej Procházka reaguje 30.4.2013 20:02
Libor Ludík: "je to auto pro lidi, kteří dávají přednost užitku před pohodlím". Libore to je asi pravda, ale nevidím důvod, proč bych měl po hodině vylézat z Defíku jako po 5 kolech v ringu s Mikem Tysonem, když jde pořídit minimálně srovnatelné vozítko z pohledu užitnosti a navíc i s relativním pohodlím (minimálně bez polámaných nohou), viz. třeba ten G Prof..
Roman Skřejpek reaguje 30.4.2013 18:23
Domnívám se,že nejlepší auto na myslivost je Hamr s horním pal postem a nejlépe s namontovaným velkorážním kulometem 50 BMG,pokud to bude rotační kulomet,ráže může být i mírně slabší.
R.M. reaguje 30.4.2013 17:25
Freečko mám 2 roky koupil,jsem to vyloženě jako myslivecké auto. Mno za tu dobu jsem tam kromě motoru a převodovky měnil snad všechno... Na to, že to nemá uzávěrku to vyleze všechno co sem potřeboval. Za minulou sezonu jsem s tím odvozil dost zvěře i cca 15 kusů vysoké a na tu ten kufr opravdu není. Faktem je že z auta vylezu vždycky nějak nakřivo :-) Mno shrnuto podtrženo NIKDY VÍCE!!! Nyní je jasno Hillux double cap + korba NAVYJÁK a je to!!!!
Ondřej Procházka reaguje 30.4.2013 11:31
Def už je pro mě mimo. Dlouho jsem ho považoval za TOP, ale dneska vím, že to tak prostě není. Teď se zajímám o něco jiného-G-Klasse Professional. Už v sérii všechny špéry (což jak jsem s hrůzou zjistil Def nemá:/), automat a silný motor. Tudy bych chtěl jít.
Libor Ludík reaguje 30.4.2013 06:53
Defender mám a díky své práci jsem v terénu každý den.Jezdit s ním je požitek,ale je třeba si uvědomit,že je to auto pro lidi,kteří dávají přednost užitku před pohodlím.
Sojka reaguje 30.4.2013 05:19
Defender - jel jsem s ním jednou do Berlína a zpátky s návěsem na plachetnici. Nikdy více :-),neuvěřitelně nepohodlný auto, člověk tam sedí vlastně nakřivo, pedály vlevo :-). Taky mi chvíli trvalo, než jsem si zvyknul, že "lanďáci" se zdraví :-), takže na vás z každýho protijedoucího defendra mává trpící takykolega :-). U známého ve firmě měli 2 nové (odběr vzorků vody v terénu + laborka v autě), od začátku poruchy, drahé opravy, prostě nic moc. Mě osobně nejvíc vyhovoval Nissan Navara a Nissan Terrano, obojí jsem měl cca 2 roky, prostupnost terénem slušná, čtyřkolka super, navíc Navara s tou korbou odveze skoro všechno. Vitara, Samurai apod., to jsou auta bez kufru :-). M.Soukup
Michal Tůma reaguje 29.4.2013 22:00
Franto, freelander není do lesa. To je auto pro ženskou aby dojela domů když bydlí ve vyšší nad. výšce. A k tomu defiku, byl to taky můj takovej sen, ale jen do doby než sem ho sám řídil. Musím říct to samo co píše Ondra, vylezl sem rozlámanej, nohy se mě tam vůbec nemohli vejít, šlapal sem si na dva pedály a tak, nevím no, možná jde o zvyk jak píše Jirka H., ale prostě za volantem zklamání.
František Havran reaguje 29.4.2013 21:44
Landrover freelander, co vy na to pánové ???
Ondřej Procházka reaguje 17.4.2013 15:25
500km za den?! Tak to jsi frajer, to si v Defenderu neumím představit ani jako spolujezdec. Asi je to teda vážně o zvyku.
jirka hanys reaguje 16.4.2013 23:10
Je to o zvyku,jezdím defendrem v klidu i 500km za den a to i s vozíkem.Míń místa je dobré v terénu,nelítáš jak vařečka v hrnci.
Ondřej Procházka reaguje 20.2.2013 13:42
Jan Študent: Jo, jen v tý Toyotě LC GRJ71 se sedí PODSTATNĚ pohodlněji, než v Defíku. Co se komfortu týče, byl pro mě velkým zklamáním. Byl jsem tam zkroucený jak paragraf. Hrozný! Na popojíždění v revíru asi ok, ale Afriku bych si v něm netroufl.
Jan Študent reaguje 20.2.2013 10:48
Ještě vysvětlení:Subaru Forester nemá nízkou světlou výšku oproti Dusterovi,jak zde někteří píší.Má ji dokonce o 5mm vyšší a pokud někomu vadí dlouhá jednička,je zde páková redukce(Duster ji tuším nemá),která jde řadit i ve 130km/h.Dále má Subaru pohon řešený stálým mezinápravovým diferenciálem s visk spojkou a o tom se Dusterovi,Yeti Sportage apod může jen ve snu zdát.Mají jen přiřaditelný pohon pomocí rozdělovací převodovky a řízene olejové spojky ,která se po půlhodině tvrdého ježdění na sněhu přehřeje a je nefunkční, o motoru se radši ani nebudu rozepisovat.Než jsem si Subaru pořídil,taky jsem bádal a snažil se svézt či vyzkoušet snad ve všem co je v nabídce.Pro mě Subaru jako univerzál je číslo 1.Pokud budu mít chuť objet Afriku či řádit po Rumunských Karpatech jednoznačně Defender či Toyota GRJ7 apod.Pokud levného a kvalitního pracanta do lesa tak Niva,Jimny ...
Jan Študent reaguje 19.2.2013 18:59
Na těžký offroad Defender anebo upravený Landcruiser.Z těch levných jako pracanta volit Nivu anebo Samurai.Pokud auto do českého terénu a i pro rodinu,tak bezkonkurenční Subaru Forester v benzínu s redukcí.Jejich AWD je opravdu funkční a poměr cena výkon jsou výše uvedené vozidla daleko za Subaru.
Josef Strejc reaguje 3.2.2013 17:08
Zdravím Aleši, nevím za kolik Tě ten který druh nabízejí ale vzal bych Subaru, bez turba tolik nežere a projede téměř všude.Dobrou volbu. Lovu-Pepa
Leon Zumr reaguje 2.2.2013 19:43
já bych vzal Subaru Forestera na spodek dokoupit duralový plechy a nemaj na něj ti ostaní šanci když bude na pořádnejch gumách měl jsem outbacka známej forestra a tam kde jsme projely mi se grand vitara trápila a Freelander je šíleně poruchovej šunt měly to dva známý a věčně samá oprava
lovec007 reaguje 2.2.2013 12:23
vybral by som si suzuki vitara. Je to overená klasika, je spoľahlivá a nežerie veľa. forester je zvýšený osobák s 4xx. Freelender je obyčajné suv, dobré akurát na zasnežené cesty, navyše landrovery sú viac pokazené ako idú.
Michal Ficek reaguje 31.1.2013 14:00
Popř i proč byste po tom kterém autě sáhli
Michal Ficek reaguje 31.1.2013 13:50
MOhu poprosit o názor z pléna? Pokud byste se rozhodovali mezi Subaru Foresterem (2-litr, benzín bez turba), Grand Vitarou (2,0 TD) a Freelanderem(2,0 TD nebo TD4), vše z roku 2000-2002, čemu byste dali přednost pro ježdění 70% silnice, 30%terén (nejsou myšleny harvestorové linky)? Díky za názory!
H.J. reaguje 18.1.2013 11:16
mám tuhle Vitaru, jen z roku 2004 a v 2,0 benzín, bezporuchová, po lese projedu všude, pohodlná i pro delší cesty na silnici, spotřeba: silnice 8,5l, terén 10 l. já sem naprosto spokojenej.
Petr Butora reaguje 18.1.2013 09:15
Zdarec chlapi, přemýšlím o Grant Vitaře 2,0 TD r.v. 2003. Má s ní někdo zkušenosti. Díky za info
Petr Kadlec reaguje 14.1.2013 19:53
Niva hodně špatný - spotřeba, koroze, poruchovost, "nemá rám".
Petr Kadlec reaguje 14.1.2013 19:39
Niva hodně špatný - spotřeba, koroze, poruchovost, "nemá rám".
Miroslav Brudný reaguje 14.1.2013 16:10
Taky mám nivu, jediné co na ní je plus je její dostupnost a že má uzávěrku mezin. dif.Jinak auto co se týče spolehlivosti tak je pro chlapy co mají nervy ze železa. A o hnití tu raději ani nepíšu. Dojezdí technickou a jde šupem z domu.
jirka hanys reaguje 12.1.2013 22:47
Petr:Si děláš prdel,niva shnije před očima.Dávám ji 3 roky a je po ní.Spotřeba atd.srovnáváš nesrovnatelné.
Petr Frauenterka reaguje 30.11.2012 18:20
zbavit se nivy je absolutní nesmysl, je to nejlepsí auto sice je mín pohodlý zato je z kvaliního matroše a hodne projede ne jako suzuky a jiné podobné náhražky které se jí nevyrovnají
Michal Tůma reaguje 7.11.2012 20:29
Nevíte někdo kde by se dal sehnat nákres převodovky na NIVU. Myslím 5-ti kvalt. Nebo nemáte ho někdo?
Leon Zumr reaguje 24.10.2012 22:53
copak to je asi za forestra bez redukce už jsem jezdil s několika různě starejma a všichni měli redukci outback který ho se měl ji měl taky tak že měl sílu že jsem v pohodě z Borku táhnul avii až pomalu na Trosky a to tam bylo pořádně nasněženo díky tomu že jsem ho ještě zvednul tak projel docela dost akorád ostré zlomy dělali problém při té délce forestr je na tom líp
Josef Strejc reaguje 21.10.2012 19:30
Zdravím Alešu vše odskoušené,Forester malá světlost,dlouhá 1,bez redukce v horším terenu nic moc ale koupíš staršího za rozumný peníz.Duster čtyřkolka dobrá světlost,supr krátká 1,možnost rozdělení síly 50 na 50 do rychlosti 60 km za hod.Zatím ojetého nekoupíš bez další výbavy pod 300.000 takže babo raď.Lovu-Pepa
Jaroslav Sokol reaguje 18.10.2012 14:04
No tak Landcruiser je Landcruiser, ale já jsem přece jenom na ty Land Rovery. Starší Discovera vyjde na pár a projede hodně, na silnici se chová ukázněně, komfort celkem ucházející (proti Nivě určitě).... Projel jsem s tím Karpaty (off road expedice), spotřeba po silnici cca 10 l, v terénu jsem to nikdy nepočítal... Fakt je, že to občas chce nějakou údržbu, ale proti Nivě to bude zlatý... Navíc všechno jednoduchý, téměř všechno opravíš kladivem... Jediný problém byl, když se pode mnou utrhnul kus břehu v docela těžkým terénu a prorvala se guma a prasknul ráfek... Takže můžu jenom doporučit.
Michal Tůma reaguje 6.10.2012 18:41
Problém je v tom, že toyoty jsou tak kurevsky drahý až to hezky není. Jinak spotřeba moji nivy je 9 litrů a tu co sem měl předtím byla 14 litrů. Etanol sem tam taky chvilu lil, ale hodně špatně startovala, tak se tam dal plyn a jezdím za 12 litrů plynu a to už jde.
jirku ludek reaguje 6.10.2012 11:27
zdravim..copak ze jste vsichni nejak opomenuli Landcruisera.. teren-nezna prekazku silnice-luxusni jizda a to vse za konstentnich 9-10L.nafty..hi luxe taky super ta korba..jinak jsou stejny...jj TOYOTA JE TOYOTA ))
jezevec2 reaguje 6.10.2012 09:45
sanctus ty jsi mně teda překvapil,hmm.za 6,5l ti japonci jsou teda hlavy.moudrá odpověď.do nivy ethanol klidně lej.
Kamil Plíšek reaguje 5.10.2012 08:27
Jinak abych nebyl OT, mám Vitaru 1,6i, je to pracant, ve středním terénu polní honitby jsem projel všude, kde jsem potřeboval, je to hlavně o pneumatikách, hlavně v zimě, kdy je trochu sněhu a pod ním bláto, ale jinak spokojenost. Teď jsem s ní byl v Krušných horách dělat dříví na zimu, spotřeba 10 litrů je reálná, kombinace jízda v terénu s vozíkem naloženým cca jedním kubíkem dřeva + jízda po silnici z domova do místa samovýroby.
Kamil Plíšek reaguje 5.10.2012 08:24
Arnošte znám lidi, co s Feliciemi 1,3 jezdí na ethanol v poměru 1:3, někteří jezdí v létě jenom na něj, v zimě to ředí kvůli startování. Myslím že Niva to vydrží taky.
Arnošt Bárta reaguje 5.10.2012 08:19
Mám dotaz - můžu jezdit u staré Nivy 1,6 na ethanol, nebo to aspoň dávat 1/1 se speciálem?
jezevec2 reaguje 5.10.2012 06:46
jo a forester se mi líbí ale myslím že to nemá redukci.jak v terénu?
jezevec2 reaguje 5.10.2012 06:45
sanctus nevěřím že tak velké auto pojede za 6l. to už je přeháňka.L200 jezdí 8-9l když jen krátké po terénu na jrdničku tak 12l,vitara 1,6 bere kolem 10l,niva taktéž,pajero 3,2d obsah kolem 10l.to jsem všecko měl a z mé zkušenosti v terénu žere všecko i malé auta kolem 10l.bylo by super jak píše sanctus mít takovou spotřebu ale to se mi nezdá.
H.J. reaguje 4.10.2012 20:12
Jó Forester, to je krása nesmírná.
Lepus reaguje 4.10.2012 20:06
Ahoj Aleši. To jsem zvědavý, co zvolíš... Duster odpovídá ceně, co bys za těch pár grošíků chtěl.... Každý hájí své, ale než něco koupíš, zkus se tím nejdřív svézt! Takže Forester.... Měj se, P.
H.J. reaguje 4.10.2012 19:45
No chlapi,já vám ta dustery nechci hanit, ale počkejte nejaký ten ro a pak napište ještě jedňou, zvlášť v terénu bez redukcí....
František Šilhavý reaguje 4.10.2012 16:56
Pro Jezevce. Dustera mám v naftě, v plné výbavě a jsem velice spokojen. Již bych neměnil. Je mně sice líto když slyším větev na karoserii, ale s tím se musím vyrovnat. Když jedu v terénu a to velice často tak pečlivě sleduji cestu a snažím se vyhnout problémům ať již jde o díry, velké louže, mokřiny a podobně.Dustera doporučuji, ale ve čtyřkolce.
Dalibor Roubínek reaguje 4.10.2012 13:56
Zdar, mám služební L 200, jezdím s ní les a město, žádný dálky a moc ji nešetřím, spotřeba 8,5 l/100 km. auto prostorný, pohodlný je to dělník.
PRO HUNTING, s.r.o reaguje 4.10.2012 10:12
Pánové poďmě trošku pořešit téma ,,SPOTŘEBA" našich teréňáků, protože není poslední leč, kde by se toto v hloučku 4x4 kluků neřešilo. Stačí typ auta, motor a spotřeba :)
martin kroutilik reaguje 3.10.2012 20:37
jinak bych teďkom asi šel buď jimny 1,5 v naftě nebo toyota hilux a nebo Mitsubishi L200
Zbyněk Pochman reaguje 3.10.2012 14:25
Jeep Wranger málo eletriky, průjezdnost jak Niva,bez poruch a dostupné díly. V lese výborné vlastnosti i na silnici. Není problém jezdit kolem 100km/h, do terénu má redukce a 4x4. Nevýhody málo místa v kufru, musíte složit sedačku v případě převozu zvěře, nebo jí vyndat. Nebo klec na závěs. Cena od 40do 150 tis. Kč, záleží na stavu a roku výroby. Samozřejmě že i samuraj i Niva jsou výborný. Jezdil jsem za kamarádem se samurajem a projel jsem neuvěřitelné.
jezevec2 reaguje 3.10.2012 13:31
Franto jak myslíš kudy jet?jaký je ten duster?uvažuju o něm.máš benzín?
Martin Lebeda reaguje 3.10.2012 12:30
Zdravim,já mam také Nivu,jezdim na ethanol 85 za 26kč/l.nedam na ni dopustit.
František Šilhavý reaguje 3.10.2012 11:41
Měl jsem Samuraje.Nejlepší v terénu nejhorší na silnici,ale drahé náhradní dily.Nivu jsem koupil novou v terénu dobrá,ale ne jako Samuraj, vysoká spotřeba a na silnici hrozné.Teď mám Dustera pravda v té nejlepší verzi a jsem nejspokojenější.Zrovna včera jsem musel jet v terénu pro prase a dobré i když bylo sucho,ale i v mokru na originál pneu dobrý,ale musí se dávat pozor kudy jet.
martin kroutilik reaguje 2.10.2012 21:54
jinak bych teďkom asi šel buď jimny 1,5 v naftě nebo toyota hilux a nebo Mitsubishi L200
martin kroutilik reaguje 2.10.2012 21:32
jinak bych teďkom asi šel buď jimny 1,5 v naftě nebo toyota hilux a nebo Mitsubishi L200
martin kroutilik reaguje 2.10.2012 21:29
pane štefan myslím že nemate pravdu je to můj názor v hlubším sněhu si myslím že je lepší jimnny a už sem to slyšel od více lidí a jestli byl dotaz se spotřebou na mě tak kolem 7 litru v terénu 8 ale to asi každé auto i v naftě vitara žere 10 litru normálně natož tak v terénu
jezevec2 reaguje 2.10.2012 21:28
tak to nevím proč by neprojel samec to co niva.zase nepřehánj kolego :-).znám oboje.
Štefan Szűcs reaguje 2.10.2012 09:25
Ja mám LADA NIVU 4x4 1,7i, posilovač riadenia, jazdi na benzín a LPG. Je to super auto. Kde Niva pojde tak Samuraj a tie ostastné nemaju šancu.
jezevec2 reaguje 2.10.2012 07:53
jojo ruská kráska je super.
Jiri Mahdalík reaguje 1.10.2012 21:47
Ahoj Aleši,můžu ti jen poradit dobrý bazar na 4x4 a nemáš to tak daleko.Je to ve směru od Rožnova pod Radhoštěm na Valmez.Na konci obce Zubří po levé straně je bazar a má dost velký výběr na 4x4,SUV apd. Já sám mám Nivu dvojkovou verzi 1,7i a neměnil bych.Spotřeba je v normě na benzinové auto...E.Žákovic musel trefit na nějaký šit,já i kolegové to máme bez problémů,jen gumy se hůře shánějí.Přeji štastnou ruku při výběru(Samuraj,Jimy,Vitara v naftě 5ti dveřové) a lovu lesu
Jindřich Šimara reaguje 1.10.2012 15:54
Martine a co spotřeba?
martin kroutilik reaguje 1.10.2012 09:29
Mame doma jimnyho a nemužem si stěžovat zatím se nam nestalo že bysme s ním nekde uvýzly jezdil sem s ním i delší trasy musíš počitat s tím že to není osobak a to žandé teréní auto spotřeba idealní newím co vic napsat kdyžtak se na něco zaptejte zkusím odpovědět ;)
Martin Saifrt reaguje 30.9.2012 16:23
L 200 je dobrá volba, v 2,5 D musí být snad každý spokojenej, stejně tak s Ford Ranger, ale ten chlastá jako kráva/ 14-18 l/ . Všechno jen ne Opel Frontera a je jedno jaká verze, kastle, podvozky, motory- všechno k hovnu
H.J. reaguje 24.9.2012 18:50
Mam Grand Vitaru a je to myslim dobrý kompromis, správné pneu redukce nosný rám a pohodlná na delší cesty, spotřeba +/- 10 l benzínu včetně terénu a to jezdím v terénu častěji- za mě úplná spokojenost.
Aleš Pastorek reaguje 24.9.2012 13:55
Určitě bych si nekupoval auto do lesa, kde je spousta elektroniky a kde čidlo hlídá další čidlo včetně automatického zapínání předního náhonu. Nejlepší je všechno v manuálu. Já vím, dobře se to říká, ale velice špatně se takové auto v dobrém stavu hledá. Kdo ho má, tak se ho nerad zbavuje. Dnešní moderní doba je bohužel taková.......Výrobci automobilů si chrání svoje know-how těmito technickými vymoženostmi, které ve finále většinou zkolabují, nebo se opravují za drahé peníze. Zatím, podle toho , co vidím je mě nejbližší a nejsympatičtější SUZUKI SAMURAJ s nosičem v zadní části. Na jízdu po silnici sice nic moc, takový kostitřas, ale do terénu, na údržbu včetně cen náhradních dílů je to jednička. Pokud chceš jedno auto na silnici a do terénu, tak SAMURAJE určitě ne. Což takhle TOYOTA HILLUX se čtyř místnou kabinou a korbičkou. Myslivci, co ji mají na ni nedají dopustit. Je tam sice také hodně elektroniky, ale zatím to spolehlivě šlape......Je pravda, že u nás v ČR se tento model TOYOTY špatně shání. Kdo ho má, nechce prodat, protože je to dobré auto do terénu i na silnice. Chce to prolézt zahraniční bazary na netu.
jezevec2 reaguje 24.9.2012 11:45
já mám 06,tam není přepínání ani redukce.je to nastálo 4x4 a do pomala.jsem uplně zoufalý,nevím co si koupit.dnes jsem do revíru oprášil starého favorita.tento týden musím něco koupit ale nevím co.furt se rozhoduju mezi grandkou dlouhou v benzínu,L200 a krátkou grandkou v naftě ta přepínání má.ach jo ach jo :-).
Aleš Pastorek reaguje 24.9.2012 09:48
Pro jezevec2:-Také mám krátkou VITARU 1,6/59kW. Rok výroby 1997. Při zařazení předního náhonu se automaticky zařadí redukce.Po jízdě na silnici je spotřeba cca.8-9l/100km. V terénu je to o něco horší. 10 - 11 l/100km. Chce to ale lehkou nohu..............
jezevec2 reaguje 24.9.2012 09:14
ted to taky řeším.prodal jsem nivu jelokož jezdím i dál.koupil jsem krátkou vitaru 1,6 ta nemá redukci a řere i stopaře tak jsem ji dal taky pryč a nevím co ted.asi L200.uvažuju i o dusteru.fakt nevím.
Ludis reaguje 22.9.2012 16:42
Zdravím, díky práci jezdím po lese Dusterem. Redukci v terénu má suplovat 1čka, ale pokud mám jet po cestě zarostlé travou nebo kdekoliv , kde je potřeba jet opatrně, je i ta 1čka rychlá. Dále je u Dastra problém s kabely na podvozku. Nejsou moc krytý, a už 2x přetrhnul nějakej kablík. Dostupnost neni špatná, ale závisí, hodně na gumach (já mám celoročně zimní se šípovým vzorem a kolega nějaké zimní, co vypadaj jak letní a u těch stačí 2cm bahna a auto i s 4x4 stojí) . Spotřeba je kolem 7l nafty.
Ladik reaguje 22.9.2012 08:49
vyzkoušel jsem díky práci snad všechny offroady a suv... počínaje Nivou konče Touaregem. touareg projede totež co niva, niva totéž co patrol a patrol totéž co terrano, Géčko atd... jde jen o komfort. Já mám posledni rok a půl terrano, najel jsem s ním za tu dobu 60tisíc a naprostá spokojenost. Předtím navara, obrovská výhoda korby, užitnost.... defendr je koza k hovnu. O jednom i vím, kdybys uuž chtěl, ale hnije to, kurví se elektřina. Kamarád ho vyměnil za galloper a sam potvrdil, že rozdíl v průjezdnosti nulový. SUV nemá cenu, jelikož nemá redukci. U dusteru to supluje aspoň krátká jednička. ..... Nové pajéro=nezávislé zavěšení=průser.... Já osobně už bych asi neopustil značku nissan, tzn nebál bych se dusteru, který je na jeho podvozku.
Michal Tůma reaguje 22.9.2012 08:38
Jak může takovej NIVAŘ opustit naše řady Aldo? :-))) Sranda Aldo a co jinýho vzít? Záleží kolik na to pustíš peněz. Já mám už několikátou nivu a jedině bych přešel na defendra, ale to je 200 000 a nahoru aby za něco stál. Auta s korbou (navara, hilux, L200) jsou nehorázně předraženy, suzuky jsou v podstatě to samo co niva a ještě bych mrknul po nějakém pajeru tří dveř, to sem se díval že jsou dobrý ceny a myslím i dobrá značka. Pak napiš co jsi nakonec vybral.
Petr Novotný reaguje 21.9.2012 20:57
To sis dal pryč nejlepší auto příteli.
Arnošt Bárta reaguje 21.9.2012 20:31
Já mám Nivu a jsem s ní spokojený - jezdím jen v lese. Proč jste ji dával pryč?