ZMRZLINA ŠTARNOV  |   NAFTA ŠTARNOV  |   VEJCE ŠTARNOV  |   MAKRELA ŠTARNOV  |   MYSLIVOST a LOVECTVÍ
Diskuze Nástěnka Články Fotky Videa Odkazy Kalendář E-shop Inzerce
Získat aplikaci Adobe Flash Player
Vyhledávání


Přihlášení
Nejlepší fotografie
Nejlepší video
Fotografie
Nejsilnější trofeje roku
NEJSILNĚJŠÍ TROFEJ 2012
NEJSILNĚJŠÍ TROFEJ 2013
NEJSILNĚJŠÍ TROFEJ 2014
NEJSILNĚJŠÍ TROFEJ 2015
NEJSILNĚJŠÍ TROFEJ 2016
NEJSILNĚJŠÍ TROFEJ 2017
NEJSILNĚJŠÍ TROFEJ 2018
Jelen lesní
bodová hodnota: 191 CIC
váha: 215 kg
Jelen Slovensko
Jelen Slovensko
vloženo: 16.1.2018 08:59
autor: Michal / admin /

Srnec obecný
bodová hodnota: 121 CIC
Lovu zdar
Lovu zdar
vloženo: 5.2.2018 08:05
autor: Michal / admin /

Daněk evropský
bodová hodnota: 183 CIC
váha: 61 kg
věk: 8 let
krásný den
krásný den
vloženo: 1.2.2018 09:55
autor: Jan Pavlík

Prase divoké
bodová hodnota: 107 CIC
věk: 7 let
Kňour - vydařené šoulání
Kňour - vydařené šoulání
vloženo: 17.1.2018 16:00
autor: Radek

Nejlepší naháňky roku
NEJLEPŠÍ NAHÁŇKY 2015
NEJLEPŠÍ NAHÁŇKY 2016
NEJLEPŠÍ NAHÁŇKY 2017
NEJLEPŠÍ NAHÁŇKY 2018
nahaňka
nahaňka
počet kusů: 22
vloženo: 4.1.2018 16:44
autor: Ladislav Stašek

Úspešný lov.
Úspešný lov.
počet kusů: 19
vloženo: 19.3.2018 07:45
autor: Jezikova Anna

Lovu zdar
Lovu zdar
počet kusů: 18
vloženo: 1.2.2018 08:59
autor: Michal / admin /

HUSARSKY KOUSEK
HUSARSKY KOUSEK
počet kusů: 16
vloženo: 14.2.2018 19:27
autor: Tomáš Pakan

Minulý týden
Minulý týden
počet kusů: 16
vloženo: 3.2.2018 06:00
autor: jakub tůma

Statistika
  • 166646 fotek (11 dnes)
  • 6318 videí (0 dnes)
  • 322 odkazů (0 dnes)
  • 3570 inzerátů (3 dnes)
  • 322 diskuzí (0 dnes)
  • 544305 komentářů fotek (14 dnes)
  • 12299 komentářů videí (0 dnes)
  • 2383265 hlasování fotek (204 dnes)
  • 50377 hlasování videí (0 dnes)
  • 30813 registrovaných uživatelů
    2 dnes nových, 24 online

Fotograf měsíce
  1. Děda z lesa (1007 hlasů)
  2. Jaroslav Vlosovský (795 hlasů)
  3. Jiří Zábran (724 hlasů)
  4. Jindřiška Padalíková (540 hlasů)
  5. Petra Štěpánková (530 hlasů)
  6. Jiří Slavík (360 hlasů)
  7. Ladislav Březina (355 hlasů)
  8. marie stanikova (342 hlasů)
  9. Jiří Netík (268 hlasů)
  10. Pavel Spenner (240 hlasů)
Připomínky a názory
Fotografie
« novější fotostarší foto »

Úspešný lov.


Výsledok redukcie početnosti diviakov, dvaja strelci za jeden deň. V tejto oblasti sú zaužívané odlišné, veľmi zjednodušené tradície úcty k zveri.
vložil: Jezikova Anna
vloženo: 19.3.2018 07:45
zobrazeno: 5646x
hodnocení: 21 hlasů



Komentáře:

29.5.2018 06:59 vložil Jezikova Anna
Síce po dlhšom čase, ale považujem za potrebné uviesť ešte jednu veľmi dôležitú a podstatnú skutočnosť. Organizátor poľovačky ešte pred začiatkom dal lovcom pokyn loviť prednostne veľké dospelé kusy diviakov. Nebolo to však preto, že na veľké kusy sa lepšie strieľa, aj keď je to pravda. Dôvod bol zrejme iný, ale závistlivci si to hneď vysvetlili po svojom. Pokyn bol dodržaný.
17.5.2018 21:54 vložil Jozef Belko
Schindlerovi určite došli argumenty tak drží hubu. Tak je to správne.
4.5.2018 13:43 vložil Jezikova Anna
Neviem. Kam?
30.4.2018 22:34 vložil Jaroslav Schindler
Tak vy mě „ zo srdca prajete príjemnú zábavu pri balení a odovzdávaní zdochlín“?. To vaše přání paní Ježíková mluví o mnohém. Tedy hlavně o vás. Já bych ten AMP a s tím spojené balení těch úhynů nepřál ani největšímu nepříteli. Doufám, že víte, kam můžete jít……!!!!
30.4.2018 16:05 vložil Jezikova Anna
Tak teda Vám s. Schindler skutočne zo srdca prajem príjemnú zábavu pri balení a odovzdávaní zdochlín, však aj pán Laďa Novotný by to robil radšej ako vyvrhovanie . Pre mňa by naozaj bolo prijateľnejšie rozkladajúce sa smradľavé prasa alebo inú zver zakopať. Najlepšie zážitky určite budete mať počas letných horúčav pri sáčkovaní aspoň 3-4 dni starého kadáveru, tak si to užite. A nezabudnite si zobrať aj iné hygienické potreby ako toaletný papier. Príjemnú zábavu. A asi stačilo.
30.4.2018 15:23 vložil Jaroslav Schindler
No jo, je to zase jeden z vašich veletočů (vy jste musela být zdatná „gymnastka“)kdy z polemiky o AMP a černé plynule přejdete na případnou potřebu a jinou zvěř. Již jsem vám napsal, že na vaši případnou potřebu potřebujete spíš toaletní papír a o jiné zvěři………to je přesně ten případ kdy VY překrucujete již napsané, tak aby se to hodilo do těch vašich chytristik. Hodně ubohé. Takže vy tvrdíte, že Belko nepsal nic o AMP? Asi bláhově spoléháte na to, že starší komentáře jsou smazány. Takže 8.4. 19,56 AMP, 28.3. 19,43 ..před očami mor, atd. Celá tato diskuze byla o černé a lov jste zdůvodňovali blížícím se AMP. Nechápu, proč bych měl citovat celé Belkovi nesmysly. Na ukázku stačí snad i úryvek. Navíc nic z kontextu vytrženo nebylo. Celé je to hovadina a přesto, že jsem vás několikrát vybídl k prostudování pravidel SVS pro nakládání s uhynulou černou, budete tu pořád dokola trousit ty své rádoby moudra, ve skutečnosti ale úplné nesmysly. Takže:je nařízeno….. předat kadáver v uzavřeném vydezinfikovaném neprotrhnutelném plastovém pytli o tloušťce min. 200 µm nebo v big bagu podle pokynů KVS k vyšetření, či likvidaci………. Takže ,kde máte tu vaši bezpečnou asanaci. Asanuje se potom pouze místo nálezu Jsem zvědav, jak to zase překroutíte. No a s tím soudruhováním jste začala snad také Vy. Člověk by řekl, že vám to soudruhování po letech hodně chybí, tak co se opět rozčilujete. Takže, pokud napíšete „ typické zlomyseľné prekrúcanie a prispôsobovanie za účelom znevážiť dotknutého“. Tak toto na vás opravdu sedí, Popsala jste se naprosto přesně.
30.4.2018 13:03 vložil Jezikova Anna
Sústreďte sa pri čítaní s. Schindler. Jasne píšem: " Pre prípadnú potrebu akúkoľvek uhynutú zver zakopať". Z výrazu akákoľvek uhynutá zver je normálnemu človeku jasné, že sa nemusí jednať o uhynutého diviaka. Máte tam u Vás dobrých veterinárov, keď Vám do revírov chodia zakopávať, alebo inak asanovať všetky úhyny zveri. A nevytrhávajte vety z kontextu. Joža Belka ste tu dehonestoval, ale trocha ste jeho vyjadrenie upravil. Jožo píše: Uhynuté síce vyvrhovať netreba ale treba ich zakopávať, ALEBO INAK BEZPEČNE ASANOVAŤ. To, že pamätal aj na iný spôsob asanácie ako zakopaním, ste úmyselne nespomenul. Napísal ste:"Belko snad nenapsal 21.3.2018 v 08:31 v marné snaze „ospravedlnit“ výřad vydávaný za redukci černé možným nástupem AMP. Uhynuté síce vyvrhovať netreba ale treba ich zakopávať? No napsal!" Prečo ste to "okresal"? Kde tam Belko spomína AMP? Nikde, je to Váš výmysel.A kde niekto tento výrad označuje za záslužný čin? Tiež nikto nikde. Pre Vás typické zlomyseľné prekrúcanie a prispôsobovanie za účelom znevážiť dotknutého. A to všetko len preto, že Vás pánboh potrestal závistlivou povahou. Alebo to boli sudičky? Či tak, alebo onak, niet Vám pomoci. Ešte dodávam, že slovom súdruh sa v minulosti oslovovali členovia komunistickej strany. Ja si takéto oslovenie nezaslúžim, pretože sa mi nedostalo cti vstúpiť do KS, ani do nijakej inej strany až dodnes. Som úplne apolitický typ človeka.
30.4.2018 10:00 vložil Jaroslav Schindler
Vaše starost o mou znalost vet. předpisů je až dojemná, Nemyslíte? Já zapomněl, vy nemyslíte, jen blbě kecáte, soudružko Náno. Pardon překlep Anno. Vy se snad budete dřít se zakopáváním, když máte o uhynulém kusu informovat KVS a postupovat dle dohodnutého postupu (sběr, zajištění kadáveru pro další vyšetření) No, já opravdu ne. Vy podle toho co tu trousíte za nesmysly pravděpodobně ano. Odkaz na SVS pro vás je tedy víc než na místě. A „ pre vaši prípadnú potrebu“ bude asi nejlepší v první řadě toaletní papír.
30.4.2018 06:12 vložil Jezikova Anna
Vyzvať niekoho, aby si osvojil základné veterinárne predpisy nie je stupidita, súdruh Schindler. A nerobte ani machra vyjadrením : "A JÁ zakopávat, paní Ježíková? Proboha, když už nic jiného, proč bych se zbytečně dřel?". Závidieť a ešte robiť frajera nie je kombinácia, ktorá je vhodná pre správneho chlapa - poľovníka.
29.4.2018 23:58 vložil Jaroslav Schindler
Reagovat na co paní Ježíková? Na ty vaše nesmysly? V tom vám bohužel musím dát za pravdu . Na vaše stupidity, bez toho aby člověk „neupadl“ na vaši pochybnou úroveň, se slušně odpovědět nedá.
29.4.2018 08:16 vložil Jezikova Anna
Súdruh Schindler, Vy neviete reagovať????? To snáď nie je pravda. Veď Vy viete všetko a ešte aj trocha viac.
28.4.2018 17:22 vložil Jaroslav Schindler
No co na to říci…….? Nic, zbytečné cokoliv říkat a na takovou snůšku pitomostí, jakkoli reagovat.
28.4.2018 08:10 vložil Jezikova Anna
Súdruh Schindler, stránky SVS si vo vlastnom záujme prečítajte Vy, aby ste vedel, čo sa musí urobiť s nájdenými uhynutými diviakmi v oblasti rozšírenia moru. Takto sa dodržaním predpisov, ktoré teraz napodiv neovládate, vyhnete nepríjemnostiam s úradmi. Pre prípadnú potrebu akúkoľvek uhynutú zver zakopať, mi Vy nepripadáte v takom výnimočnom postavení, aby ste nemusel urobiť to, čo robia bežne ostatní poľovníci. Ibaže by ste bol invalid fyzicky alebo psychicky nespôsobilý na takúto prácu. Alebo obidvoje.
27.4.2018 21:55 vložil Jozef Belko
Schindler, predvádzaš tu kombinácie ako inkvizítor. A za toho boha nepriznáš, že skutočne iba (s)proste závidíš.
24.4.2018 11:02 vložil Jaroslav Schindler
Tak brzy po ránu a vy už takhle paní Ježiková. To vám tedy určitě nezávidím. U mě platí a můžete si tu kecat co chcete, to, co jsem napsal ( 20.4.2018 10:58 ). Pokud se vám zdá, že něco překrucuji , tak proboha řekněte co. Takže to rozeberu . Belko snad nenapsal 21.3.2018 v 08:31 v marné snaze „ospravedlnit“ výřad vydávaný za redukci černé možným nástupem AMP. Uhynuté síce vyvrhovať netreba ale treba ich zakopávať? No napsal! Mou reakcí potom bylo. Pokud by se v této oblasti rozšířil mor tak se bude zakopávat také a je víc než zřejmé, že daleko větší množství. Jen ty malé kusy, na které se hůře střílí, se naopak zakopávají podstatně jednodušeji.. Reagoval jsem na Belku? No ano. Takže v čem nemám pravdu?. Je těch malých kusů podstatně více než velkých? Je. Střílí se na ně hůře? No střílí. Jdou zakopat podstatně jednodušeji?Samozřejmě jdou. Belkúv výrok jsem měl spojit s vámi? Proboha kde a jak? Takže, jedinou chybou kterou dělám je, že přistupuji na vaši argumentaci. Tedy vaši a Belkovu. Pokud se mě zeptáte, jestli já zakopávám, nebo bych zakopával v případě ohniska AMP tak odpověď jste také dostala. Znovu to zopakuji, přečtěte si stránky SVS. Tam správný postup určitě najdete. A JÁ zakopávat, paní Ježíková? Proboha, když už nic jiného, proč bych se zbytečně dřel?
21.4.2018 08:30 vložil Jezikova Anna
Aby ste vedel, označujem Vás za závistlivého preto, že závidíte lovcom úlovky dospelých kancov a tento ich úspech ste nedokázal stráviť, preto ste im neprial. Je to od Vás trocha primitívny prejav skutočného "myslivca".
21.4.2018 08:19 vložil Jezikova Anna
Pán Schindler, znova plané výhovorky na úrovni Vašej schopnosti prekrúcať fakty. Úmyselne ste obišiel skutočnosť, že Vy ste písal o zakopávaní v oblasti rozšírenia moru. Znova sa Vás jasne pýtam: V oblasti rozšírenia moru uhynuté diviaky zakopávate? A čo sa týka výroku Joža Belku, tak ste si zmýlil adresu a v snahe mať za každú cenu pravdu ste jeho výrok spojil so mnou. Pravdu nemáte, viete to dobre, ale nedá sa od Vás čakať, že si to priznáte. Závisť Vami lomcuje tak, že už strácate normálny úsudok.
20.4.2018 12:13 vložil Rainer
Dobrý den paní Anno, myslím, že u fotky Husarský kousek jsme oba trošku na vodě. Z fotky ani z popisu nevyplývá o jakou (poplatkovou nebo "nepoplatkovou") naháňku se jedná. Já napsal komentář, který je relevantní pro poplatkovou naháňku, vy pro naháňku někde ve sdružení. Jestli si chlapi někde ve sdružení udělají pro sebe a své kamarády naháňku a část z nich se jde mordovat do leče, tak je jasné, že na takové naháňce se v leči loví.
20.4.2018 10:58 vložil Jaroslav Schindler
Pokud nevíte co s úhyny paní Ježiková tak si prostudujte vet. vyhlášky a na zakopávání se v první řadě zeptejte Belky. Má slova byla pouhou reakcí na jeho nesmysly z 21.3.2018 08:31. „ Uhynuté síce vyvrhovať netreba ale treba ich zakopávať,“ Tož tak.
20.4.2018 10:54 vložil Jaroslav Schindler
Tak ještě jednou. Co jsem napsal: „Zde je to vydáváno za redukci stavu černé s odkazy na AMP“. Slova o redukci stavu máte u fotky, odkazy na AMP potom v komentářích. Takže s čím že to máte problém? No a redukce je snad záslužným činem zvlášť v těch vašich nenormálních podmínkách. Tedy byla by, pokud by se nejednalo v první řadě o dospělé kňoury. Prohřešky lovců nehodnotím, nebyl jsem tam a je mi úplně jedno kdo se podílel na výřadu. Hodnotím, co vidím na fotce a tam prostě nevidím to, co bych, abych popřál lovcům, vidět měl. Na vašich fotkách je to celkově s ohledem na tradice bída. Až se vám jednou podaří fotka, kde to bude tak jak to má být, tak i vám s radostí myslivecky popřeji k úlovku. Metr mám jen jeden a má sto centimetrů. Pásmo přeměřuji.
20.4.2018 00:33 vložil Jezikova Anna
Ešte jedna otázka pre pána Schindlera. Týka sa to jeho konštatovania zo 14.4.2018 o 16:23 hod. V revíroch, kde je rozšírený mor, sa u vás pán Schindler nájdená uhynutá diviačia zver či už veľká alebo malá, asanuje zakopaním? Bez veterinárneho vyšetrenia? O tom teda pochybujem.
20.4.2018 00:21 vložil Jezikova Anna
Pán Rainer, ten husársky kúsok, určite nebol na poplatkovej spoločnej poľovačke. Na poplatkových poľovačkách honci nestrieľajú v pohone mimo nevyhnutných prípadov iba preto, lebo poplatkoví strelci na štontoch nie sú ochotní platiť poplatok za odstrel tej zveri, ktorú ulovil niekto iný. Na ostatných spoločných poľovačkách je jedno, kto zver uloví, za ulovenú zver neplatí nič ani honec, ani strelec na štonte. Pán Pakan si za svoju šikovnosť namiesto kritiky zaslúžil prianie "Lovu zdar" od každého správneho poľovníka.
18.4.2018 18:39 vložil Jezikova Anna
Jasné pán Schindler. Strelci výrad neukladali, tak mi povedzte, aké tradície strelci porušili tak závažne, že im nemožno priať Lovu zdar. Váš meter je dvojaký a faloš je pre Vaše prejavy voči mne slabý výraz. Lepšie sa na Vás hodí zákernosť. Ešte jedno šťastie, že teraz už nie ste nijaká významná a vplyvná osoba. Smelo môžeme na Vaše ješitné a závistlivé prejavy kašlať. Je potrebné uvedomiť si, že oproti Vašim 500 až 1000 hektárovým revírom existujú aj revíry s dvadsaťnásobne vyššou výmerou a to je poľovačka, ktorú si Vy ťažko dokážete predstaviť. Tiež Vám unikla skutočnosť, že ja pri fotke nikde ani slovom nespomínam ani slovo o AMP a ani nevydávam tento lov za záslužný čin. To je len Váš zlomyseľný a falošný výmysel. Toto máte skutočne hnusný zvyk.
17.4.2018 07:54 vložil Jaroslav Schindler
Pane Rainer myslím, že snaha něco vysvětlit o nějaké závisti je zcela zbytečná. To samé platí o diskuzi o dalších fotkách. Ne. Pokud někdo chce diskutovat o jiné fotce, má pod ní dostatek místa na své myšlenky. Je zajímavé , že o závisti spustí většinou ti samí lidé a to pod fotkami, na nichž není z pohledu myslivce, na fotce nebo v textu, něco v pořádku. To samé platí o mysliveckých tradicích. Člověk musí být hodně falešný, pokud je schopný nejprve napsat k fotce něco jako: jsou zaužívané odlišné, veľmi zjednodušené tradície úcty k zveri. , a následně se ale dovolávat těch „nezjednodušených tradic“. Ano i ty myslivecké tradice pamatují na to, že například dekorovat lovce úlomkem a popřát mu Lovu zdar není zcela automatické. Osobně bych k fotce nic neměl. Dva střelci vyměnili střelnici pravděpodobně za nějakou oboru a střílely na to, co jim nahnali. Samozřejmě čím větší, tím lepší. To se také nemusí někomu líbit ale obory či intenzívní chovy zvěře od toho prostě jsou a někdo ten provoz zaplatit musí. Úcta ke zvěři, to již popsala vkladatelka (odlišná a zjednodušená), takže nic Já osobně ale za vrchol falše u takové fotky považuji vydávání takového lovu za nějaký záslužný či prospěšný čin. Zde je to vydáváno za redukci stavu černé s odkazy na AMP. Tohle považuji za vrchol falešnosti.
16.4.2018 07:49 vložil Rainer
Dobrý den paní Anno, nikomu nic nezávidím. Opravdu to nemám zapotřebí. Pokud jde o fotku "Husarský kousek", tak tam jsem souhlasil s názorem pána, který fotografii komentoval tak, že na placené naháňce personál, resp. honci neloví (samozřejmě s výjimkou ohrožení lidí nebo psů).
15.4.2018 20:28 vložil Jezikova Anna
Jasný príklad, čo dokáže s ľuďmi urobiť falošnosť, zaujatosť a závisť. Na tomto výrade mohol dospelé bachyne spočítať len účastník poľovačky. Tu však hodnotia pohlavie a vek ulovených diviakov takí ľudia, ktorí tam neboli. Vôbec si páni odborníci nevšimli zbrane, ktoré kancom jasne na fotke vidieť. A napriek tomu tvrdia, že z bachýň sa vyberali mladé prasiatka, aj keď vôbec nevedia koľko a či vôbec veľké a plné bachyne na výrade boli. Podľa dátumu uverejnenia fotky určujú deň lovu. Ostatné výrady, na ktorých jasne vidno na výrade veľké dospelé bachyne vám nevadia, poburuje vás len tento výrad. Ak jeden strelec uloví za deň 9 kusov je to v poriadku a je to husársky kúsok. Ale keď dvaja ulovia 19 kusov, to už niektorých z vás prekvapuje a pohoršuje. Tradičný myslivecký zvyk je tiež prianie "Lovu zdar" ale ako vidím, aj ten u mnohých zanikol. Mám z niektorých z vás skutočne zmiešaný pocit, asi je to však skôr pocit hnusu z vašich "mysliveckých" prejavov.
14.4.2018 16:26 vložil Jaroslav Schindler
Ještě dodám, že tam kde se dodržují myslivecké zvyky a ne nějaký zjednodušený typ místního folkloru, by zase nemělo být tak složité na výřadu bachyně starší dvou let spočítat. Nebo snad ne?
14.4.2018 16:23 vložil Jaroslav Schindler
Také souhlasím s panem Vyskočilem i Tomiem. Vypadá to tak, že pro některé střelce je AMP spíš jen dobrou záminkou. Toto tady bych nenazval redukcí ale spíš sklizní. Pokud by se v této oblasti rozšířil mor tak se bude zakopávat také a je víc než zřejmé, že daleko větší množství. Jen ty malé kusy, na které se hůře střílí, se naopak zakopávají podstatně jednodušeji.
11.4.2018 08:49 vložil Rainer
Pane Vyskočile, souhlasím s Vámi.
8.4.2018 19:56 vložil Jozef Belko
Prečo Vás niektorých stále strašia nejaké vývrhy s mláďatami? Kde ste prišli na to, že z ulovenej zveri na tomto výrade sa vyberali prasiatka? Kto si dokáže trúfnuť povedať podľa fotky, koľko bolo na výrade dospelých samíc a koľko z nich malo v sebe mláďatá? Kroťte trocha svoju fantáziu a venujte sa radšej aktuálnemu problému, ktorým je AMP! A pozrite si aj fotky ostatných výradov, ktoré sú tu uverejnené.

Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.