ZMRZLINA ŠTARNOV  |   NAFTA ŠTARNOV  |   VEJCE ŠTARNOV  |   MAKRELA ŠTARNOV  |   MYSLIVOST a LOVECTVÍ
15 let s Vámi
Diskuze Nástěnka Články Fotky Videa Odkazy Kalendář Myslivecký obchůdek Inzerce
Vyhledávání


Přihlášení
Nejlepší fotografie
Fotografie
Fotografie desetiletí

úlovky (ČR, SR)

Jeleň 4,v.t.
Jeleň 4,v.t.
vloženo: 20.9.2017 21:37
autor: juraj sukenik

úlovky (svět)

konec loňské sezony
konec loňské sezony
vloženo: 19.3.2014 07:00
autor: Svatoslav Ščudla

trofeje

Tak se mi vrátili kamarádi ze Slovenska. :-)
Tak se mi vrátili kamarádi ze Slovenska. :-)
vloženo: 17.10.2014 10:51
autor: Pavel Číp

zvěř v přírodě

Kus
Kus
vloženo: 12.5.2019 09:14
autor: Děda z lesa

zbraně

Nové zapažbení lankasterové jednušky, moje práce.
Nové zapažbení lankasterové jednušky, moje práce.
vloženo: 23.3.2020 20:31
autor: Stanislav Satoria

fotopast

něco staršího
něco staršího
vloženo: 13.8.2014 11:27
autor: Martin Gebrt

myslivecké umění

Glejt na krále honu
Glejt na krále honu
vloženo: 12.11.2017 08:23
autor: Jiří Netík
Statistika
  • 233299 fotek (12 dnes)
  • 7956 videí (0 dnes)
  • 332 odkazů (0 dnes)
  • 8884 inzerátů (2 dnes)
  • 284 diskuzí (0 dnes)
  • 748897 komentářů fotek (25 dnes)
  • 12931 komentářů videí (0 dnes)
  • 3292849 hlasování fotek (80 dnes)
  • 56444 hlasování videí (0 dnes)
  • 37646 registrovaných uživatelů
    1 dnes nových, 13 online

Připomínky a názory
Diskuze

NEJLEPŠÍ AUTO DO LESA

Michal / admin / vložil 23.1.2010 12:39
Naprosto jednoduchá otázka " KTERÉ JE NEJLEPŠÍ AUTO DO LESA "
Chcete reagovat na toto téma? Zaregistrujte a přihlaste se.
Tomáš Robotka reaguje 3.4.2024 13:06
Naprosto jednoduchá odpověď.Služební auto je to nejlepší a né jen do lesa.
Michal Conkar reaguje 19.3.2022 13:39
Na túto jednoduchú otázku neexistuje odpoveď.
Miloš Nejezchleb reaguje 24.3.2020 15:52
Když je nejhůř
Karel Perlík reaguje 23.3.2020 22:40
Je myšleno les jako les, nebo les jako revír?? V tom je pánové kapku rozdíl!!!
Miloš Nejezchleb reaguje 23.3.2020 12:29
V lese pracuji od roku 1991 a myslivost provozuji také od roku 1991 a právě mě po lese vozí tento mazel. Už 5 roků a zatím v pohodě.
Klein Karel reaguje 22.3.2020 10:14
Myslivost provozuji 60 let do lesa jsem od roku 1968 jezdil Embéčkem-Škoda 1000,od roku 1974 Žigulíkem-1200 a od roku 1991 do dnešní doby Favoritem-LS a nikdy jsem neměl problém,že bych někde uvázl a vždy mě dovezl kam jsem potřeboval!!!!!!!! Lovu zdar.
Milan Jirmann reaguje 3.12.2017 09:30
Tak to děláme asi stejně. Nikdy nejezdím po posed. Když jedu krmit, tak musím autem vjet do lesa, stejně tak, když jedu pro ulovený kus. Používám Hondu CRV. LOVU ZDAR!!!
Jan Brabec reaguje 2.12.2017 22:30
Náše honitba činí cca1700ha.To znamená že i já, když se chci dostat na její vzdálenou část,použiji auto.Ale od vozu jdu vždy do lesa po svých.Otázka zní jasně.Jaké auto do lesa.Auto do lesa, jedině když jedu pro úlovek.Byl jste někdy letos v lese?Stovky houbařů, kteří se vůbec nestydí zajet autem až do středu lesa,teréní motorky,čtyřkolky.Na zákaz vjezdu je zákon,ale nikdo ho nevymáhá.Lesáci,policie ,všichni jsou slepci.A všichni jsou schopní vás žalovat ,že porušujete jejich lidská práva.Proto se snažím autem les obtěžovat co nejméně.LOVU ZDAR.
Milan Jirmann reaguje 2.12.2017 19:34
jestli to máte do revíru např. 20 km, tak to asi vyrážíte už ráno po rozednění, aby jste si v 15:00 hodin sedl na posed a domů se vracíte druhý den na snídani. LOVU ZDAR!!!
Jan Brabec reaguje 2.12.2017 18:22
Nejlepší auto do lesa /i když mi je 60 pryč/ jsou vlastní nohy.
H.J. reaguje 3.5.2017 23:32
Václave, musím s tebou souhlasit. Odpověděl jsi si opravdu sám, srovnávat Subaru a Škodu je naprosto perverzní, je to naprosto, naprosto neporovnatelné!!!
WP88 reaguje 3.5.2017 19:51
Jeden defik na prodej: https://auto.bazos.cz/inzerat/74562380/Land-Rover-Defender-110.php
Sláva Chaloupka reaguje 27.11.2016 18:53
Mám Pajero Pinin,druhou zimu zatím naprostá spokojenost a to mu dávám v lese zahulit.
Václav Říha reaguje 13.5.2016 12:51
Řeším stejný problém, na dvě auta ( do města a lesa ) nemám a tak hledám kompromis. Uvažuji o Subaru Forester 2.0 92 kW v benzínu, rv. okolo 2003 s manual. řazením a po rozvodech ( nájezd 105 000 Km+ ) a Škodě Octavia 1.9 TDI 4x4 74 kW, shodný rok i řazení + tažné zař.( dovoz z D ). Ve prospěch Škody „mluví“ nižší pořizovací náklady, spotřeba, cena PHM, cena a dostupnost ND + síť servisů, ale je otázka, jestli se po „nějakém čase“ nevyplatí Subaru více s ohledem na poruchovost a nutnost oprav ? ( o přestavbě na LPG u Subaru zatím neuvažuji ). Možná jsem si odpověděl sám, ale třeba se najde někdo, kdo obě uvedená vozidla vlastnil a může je relevantně porovnat ? Pokud ano, tak prosím o reakci a předem děkuji…
František Bezpalec,Mgr reaguje 4.4.2016 20:19
Základní info je, že zadek je připojován systémem HALDEX( bližší info na VOLVOFORUM.CZ). Osobně ho používám poslední 4 roky. Je to auto všestraně použitelný na silnici, dlouhé trasy a klasické lesní a polní cesty, sníh atd. Určitě dojedeš ke krmelci, pro ulovenou zvěř. Určitě neprojedeš po kolejích harvestoru, což je výhodou pro kolegy, protože nebudeš po nocích dělat bordel v revíru jako někteří majitelé samurajů.
Ludis reaguje 4.4.2016 14:52
Ahoj, má někdo zkušenosti s Volvem XC70?
Jiří Zábran reaguje 20.12.2015 22:36
Tak se také připojím , zkusil jsem Aro 10 jo udělalo práci, pak Fiat panda malá ale dravá málo žravá.Poté suzuki 1000 dobrý ale z vlekem plným krmení slabý šnek ale dříč projel toho dost. Pak přišel samurai 13 to už byl krok dopředu a odvedl hodně práce a vytáhl hodně Niv. Spotřeba okolo 10 l. V současné době Suzuki 1,9 td Spotřeba 9 litrů v terénu jede na volnoběh průjezdnost zachována musí se sklopit zadní sedačky, já je vyndal,auto je dělník vejde se všude,dobré gumy a projde všude, jelen se také vejde , naviják a sám se dostane ze všeho když už si chce odpočinout a zakope se. Krmím ve 2 MS. 8 krmných míst když jdu pěšky tak začínám ráno v 8 h. a končím okolo 17 h. a jak se říká padám na hubu. Suzuka vše ulehčí mám nakrmeno za 4 h. a důkladně. Z vlastní zkušenosti mohu říct že malí auta sou lepší vejdou se všude,jsou lehčí. Tak já hlasuji 1 suzuki Samuraj , Jimi,Niva, Ravku má kolega a pjeje chválu. Žádné auto neprojede vše , ale 4 kolka na zasněžené lesní cestě potěší,Jak říkám je lepší táhnout prase kylometr k terénímu autu než tři k osobnímu. Tak lovu zdar.
Tony T reaguje 21.7.2015 14:51
Suzuki Samurai nejlepší auto do lesa ze samurajem jsem projel i v koleji po Harvestoru v zimě
Josef Hanzlík reaguje 29.5.2015 19:04
Až se Vám,pane kolego Brabče,pošťourají chirurgové v páteři,nebudete tak zásadovej.
Jan Brabec reaguje 29.5.2015 10:10
Do lesa nepatří žádné auto!Jedině tak dojet k lesu nebo pro těžký úlovek ale jinak hybaj ven.
Ludis reaguje 24.2.2015 09:10
Nemáte někdo zkušenosti s Hyundai Santa Fé do roku 2005? Není to úplně teréňák,vím.
Petr Decsi reaguje 13.9.2014 12:20
Zdeněk Cedidla:Nechci Vám kazit radost z nové nivy,ale mne osobně dost zklamala,hlavně ohledně spolehlivosti,náchylnosti ke korozi a hlučnosti.Já ji koupil ojetou a 8 let starou s údajně najetými 75 000 km.Vy máte novou,tak uvidíte.
Zdeněk Cedidla reaguje 2.9.2014 20:28
Teď jsem koupil novou NIVU tak uvidím.Měl jsem Navaru,do terénu jak tank,ale cena náhradních dílů-pračka na peníze,za rok 100 000 v trapu.Šel Nisan z baráku. NIVA díly za pár korun tak uvidíme.
Václav Jelenek reaguje 22.6.2014 19:10
Dobrý den, zkusím tohle téma trochu oživit. Pánové co říkáte na Suzuki Grand Vitara, ten novější model, od roku 2005 a výše. Chci to na dojíždění do práce a občas přejezd v práci což je cca 10 km denně, poté do revíru cca 5km a na takové to běžné ježdění spíše kolem komína, na dálkové po dálnici máme jiné auto. Jaké máte zkušnosti s tímto vozem???
Jan Štěpánek reaguje 12.5.2014 21:25
Jednoznačně LAda Niva 1,9 diesel. Jezdím s ní 12 let. Levné díly, jednoduché auto, spotřeba do 10l.Mám pořádné obutí a naviják. Dojedu fakt kam potřebuji a věřte že na Vysočině je terén těžký.
František Fišer reaguje 26.1.2014 10:42
Poslední větě si dovolím oponovat, já s ním pár dní jezdil. A vážně mě za srdce nechytil. Navíc já nejezdím až tak těžký terén abych ho potřeboval. Nakonec jsem šel do Grand Cherokee a s tím max spokojenost. Jen ta spotřeba osmiválce není úplně evropská ale co naděláš, když nedáš koni nažrat, taky nepotáhne...
jirka hanys reaguje 22.1.2014 23:43
Máš pravdu,defender je něco mezi traktorem a PV3S ale je to auto.A neznám lepší auto co zvládá terén líp,na pohodlí se mi nezdá nejhorší.Když ho budeš mít nebudeš chtít jiné.
František Fišer reaguje 22.1.2014 20:28
Def je sice fajn, v terénu jedno z nejlepších vozů, ale jinak je třeba ho srovnávat s traktorem, nikoli autem!Nevím jak vy všichni ostatní ale já s autem do lesa jezdím taky po silnici. Tak snesu i trochu pohodlí... (nic ve zlém Petře)
Petr Král reaguje 18.1.2014 18:25
Do lesa jedině DEFENDR s navijákem.Je to pracant a zvládne hodně dokud nesedne na břicho,ale to každý tereňák.Jeep neni špatný,ale vyšši spotřeba a zatim jsem mu ukázal vždy rezervu na zadních dveřích.Gumy 215/16/80-85 Caiman,sahara vydrží tak 2,5 roku (protektor).
Jiří Balcárek reaguje 2.4.2013 18:58
Pane Stýblo, čtěte pořádně. Na podzim zavezu traktorem vše a uzamknu do boudy. Takže mi pak v zimě postačí sáňky na případné doplnění podle podmínek a délky zimy. A pokud Vám činí potěšení lovit geneticky špatně založené jedince, jejichž výskyt je v drtivé většině zapříčiněn vysokými stavy srnčí populace, tak běžte tohle moudro hlásat na ústav myslivosti. Protože v případě tuhé a dlouhotrvající zimy budete stejně tyhle "zákrsky" sbírat jako první a maximálně vařit psům. Takže paličkáče lovím, ale nejraději bych je nelovil, což by vypovídalo i o kvalitě populace. Naštěstí se v posledních 5 letech vyskytují spíš sporadicky, možná i díky tomu, že jsme "sáhli" do stavů a nekompromisně je co nejpoctivěji upravili zhruba na polovinu mezi min. a normovaný stav. A budete se divit, ale trofejové srnce nelovím, neboť je nechám hostům za peníze. To je pro mě ocenění kvality. Pokud máte potěšení z každoročně uloveného kvanta paličkáčů a to stále dokola po celý Váš myslivecký život, tak byste se měl spíše zamyslet nad sebou. Lovu
Milan Stýblo reaguje 2.4.2013 10:57
Pane Balcárek, podle toho, co jste napsal, nejste žádný myslivec, ale masař, co potřebuje 20ti kilové srnce. Větu "Co má přežít, přežije. Nepotřebuji na jaře lovit přehlédnuté paličkáče z uplynulého roku." může napsat pouze člověk, co nepatří mezi myslící lidi. Ještě se zeptám. V jednom příspěvku napíšete, že krmení vozíte na saních a v dalším, že zavážíte traktorem. Tak si vyberte a nekažte tady bludy.
Jiří Balcárek reaguje 21.2.2013 10:25
Terka Apeltová - jsem myslivec, proto v zimě přikrmuji, ale nekrmím. Do krmelce to mám cca 1km pěšky od místa, kde lze ponechat vozidlo. Na podzim, když není mokro, dovezu traktorem do krmelce seno, oves, ječmen, kaštany, žaludy a liz. Vše uzamknu do zásobníku - boudy.Pak stačí jen chodit pěšky a doplňovat. Jádro vydrží podle podzimu - jak brzy napadne sníh - zpravidla do půlky ledna. Pak stačí jen seno a kaštany. Co má přežít, přežije. Nepotřebuji na jaře lovit přehlédnuté paličkáče z uplynulého roku. Černou zásadně ve sdružení nekrmíme, nýbrž jen nepravidelně vnadíme, ale přesto se nám stahuje do lesa v čím dál větším počtu od sousedních polařů, protože v lese má dost žaludů a bukvic a k tomu ryje louky. K samotné otázce bych jen dodal, že slušné auto do lesa je Suzuki. Vzhledem k rozumnému rozvoru a rejdu je s ním dobrá manipulovatelnost, což je do lesa výhoda.
Vaclav Rejchrt reaguje 20.2.2013 20:23
Za mě Suzuky samurai je to dříč a moc to nežere a když navlíkneš pořadný traktory tak by lezl snad i po zdi zatím se mi ještě nestalo že bych někde zapadl. A to kolikrát za ním táhnu vlečku plnou řepy která je dvakrát těžší než samík a když jedu třeba někde kde je měko tak cejtím jak drhnu spodkem, ale furt jede. Akorát co jsem musel přidávat tak listová péra, stejná jako na tráboši, jinak když jsem ho víc naložil nebo zapřáhl vlečku tak seděl na dorazech. A pokud se mi něco porouchálo většinou jsem si poradil i s opravou.
Terka Apeltová reaguje 20.2.2013 11:22
Kamarád má Jimynyho a je max spokojený, já mám Toyotu Ravku a musím říct že zatím nebyl problém!Ale neříkám že je nejlepší!Já totiž musím kombinovat silnici a terén, naštěstí u nás v revíru jsou krásné cesty. A jak to bývá každý chválí svoje...
Tomáš Houserek reaguje 19.2.2013 22:10
Mimochodem absolutně nej OFF-ROAD je Rubicon,toho nevyklepe nic,ale zpět k tématu. Do lesa bohatě postačí i Samurai a ten je taky dobrej,hodně dobrej.
Tomáš Houserek reaguje 19.2.2013 21:52
Jirko nerozčiluj se, Jeep Cherokee ma 1580kg.
Terka Apeltová reaguje 19.2.2013 21:01
Jiří Balcárek: Jste vy vůbec myslivec?????? Já to mám do revíru 85 kilometrů, v zimě musím jezdit přikrmovat zvířátkům aby nestrádala ale bez vyjímky bych nedojela ani na kraj lesa, a dále nedokážu si představit tahat na saňkách třeba 50 kilo!!!Ten pytel by vážil asi více než já!Letos jsem měla problém se sáňky vyjít 300 metrů a to byl pytel o hmotnosti 15 kilo!!!!!! Já mám na svém místě samokrmítko, nevydrží přes zimu ani týden, bez auta by to prostě nešlo...
jirka hanys reaguje 19.2.2013 20:51
Tomáš Houserek,myslím že si defendera viděl na fotce,ale v životě si tím nejel.Tvým Jeepem dojedeš tak do p...e.Jeep je daleko těžší jak defender(karoserie je totiž z hliníku).
Tomáš Houserek reaguje 19.2.2013 20:24
Jirka Hanys: Jo defender je dobrej,ale musíš si k němu koupit traktor. To pro případ,že by si někde zapadl.
Jiří Balcárek reaguje 19.2.2013 16:23
Jiří Sedláček, existují třeba sáně, na které naložíte to, co potřebujete. Ti chytřejší postaví krmelec se zásobníkem na seno, takže jej tam dopraví na podzim. Ale podle reakce předpokládám, že Vy potřebujete výjimku, abyste šetřil nohy, abyste dráždil veřejnost, která chodí do lesa a taky předpokládám, že tam potřebujete navozit ohromné hromady pro černou, aby bylo co lovit a abyste měl u čeho lovit.
Jiří Wenzl reaguje 19.2.2013 16:19
Jsem spokojen s Ladu Nivu 1.7 provozovanou na etylalkohol.
jirka hanys reaguje 18.2.2013 19:23
Tomáš Houserek:Nevím co dokáže niva,nikdy sem ji neměl.Ale defender vím co umí.
Jíří Sedláček reaguje 18.2.2013 18:08
Balcárku,vy jste ale chytrák. A jak v zimě přikrmujete zvěř?Výjimka pro povolení k vjezdu do lesa za účelem výkonu práva myslivosti,stojí u nás 120 Kč na rok.Informujte se na LČR. Ale možná,že je to v PRAZE jinak.
Jiří Balcárek reaguje 17.2.2013 21:04
Auto nemá v lese co dělat a také je do lesa vozidlům zakázán vjezd zákonem č. 289/1995Sb.
Tomáš Houserek reaguje 17.2.2013 18:37
Jirka Hanys: Niva je dobrá,vím. :-) S pořádnýma gumama toho zvládne hodně,ale s obyčejnýma lamelákama...
jirka hanys reaguje 16.2.2013 02:25
Tomáš Houserek,to bych chtěl vidět.Nemám to tak daleko.
Josef Strejc reaguje 14.2.2013 15:58
Zdravím Fero, RAV4 není špatná, ale koukni ze zadu na ty trubičky a těm by nějaký ten kořen nechutnal.Kámoš za ně už několikrát zachytil a problém.Lovu-Pepa
František Havran reaguje 13.2.2013 21:41
CHlapi a co říkáte na RAV4, starší modely 4x4 s uzávěrkou diferenciálu ?
Tomáš Houserek reaguje 13.2.2013 18:42
Oni umí jezdit,ale spíš nejsou takový hazardéři jako já.20 cm prašanu není problém pro žádné 4x4 s dobrou gumou,ale 20 cm rozbředlého sněhu to už je jiná písnička,mírnej kopec k tomu a jakej si byl s Nivou. :-)Niva není v pohonu ničím zvláštním,jen si každej chválí to svoje.
jura z reaguje 13.2.2013 13:51
taky zírám, do 25-35 cm padlýho sněhu na lesních cestách jezdím vpoho s oktávkou s haldexem (4x4) a ani neva, že někdy před haubnou hrnu závěj. Jen to chce vypnout esp. Jestli ti kluci nemaj obutý galusky :-)
Arnošt Bárta reaguje 13.2.2013 12:34
To asi neumějí ti vaši chlapi jezdit. Já mám starou Nivu a do 20 cm jezdím bez problémů a pak nasadím řetězy a jezdím dál.
Tomáš Houserek reaguje 12.2.2013 21:31
Já mám klasický XJ 2,5tdi(jeep cherokee) a nemůžu říct křivý slovo, jen kdyby ten provoz byl levnější. Možná tomu mnozí neuvěří,ale s hmotností necelých 1,6t to lítá bez zábran. Chlapi u nás mají Nivy,Samuraje,Vitary,Land Rovery,ale jak padne sníh,tak jezdím jenom já.
Jiří Brokl reaguje 11.2.2013 18:28
Mám SUZUKI VITARU, pouze do lesa. I ve sněhu na Vysočině je dobrá.Od kamarádů vím, že NIVA v obdobných podmínkách je taky dobrá, možná lepší.Má mezinápravový diferenciál atd.Ale jsou určitě lepší auta do terénu. Vždy je to o penězích.
jirka hanys reaguje 12.1.2013 22:51
Navara je SUV a stojí za PRD! Nevyjede a neutáhne nic,sere se na tom uplně všechno.
J. Hypius reaguje 22.11.2012 21:12
Jde i oto za kolik a v jaké kvalitě chceš offika kupovat? a zda jen do lesa v místní honitbě nebo využívat i trochu jinak.
michal klimas reaguje 22.11.2012 00:45
..nisan navara, kam se nevleze to zboří a na zmrzlou oranici...prostě paráda........je to jako hilux.......to je to samé. Nevlastním ani jedno, ale občas mám příležitost s nimi vyrazit...samuraj je super, ale jak se psalo níže, je malý, ale jinak skvělý vůz.
Lukáš Kraus reaguje 25.6.2012 19:24
Zdravím, chlapi co říkáte na Nissan Navara 2,5 dci?
Ondřej Procházka reaguje 21.5.2012 13:15
Zdravím pánové. Chtěl bych sezeptat, jestli někdo nemáte zkušenost s plátěnou střechou u svých aut, off-roadů. Zajímala by mě odolnost vůči prudkému letnímu dešti, sněhu, mrazu atpd. Za případné odpovědi díky. O
Ondřej Procházka reaguje 21.5.2012 13:15
Zdravím pánové. Chtěl bych sezeptat, jestli někdo nemáte zkušenost s plátěnou střechou u svých aut, off-roadů. Zajímala by mě odolnost vůči prudkému letnímu dešti, sněhu, mrazu atpd. Za případné odpovědi díky. O
František Bárta reaguje 13.4.2012 21:16
Traktor s předkem.
Ondřej Procházka reaguje 13.4.2012 17:47
A co říkáte na tohle: http://www.myslivost.cz/Casopis-Myslivost/Myslivost/2011/Prosinec---2011/Toyota-Land-Cruiser-GRJ71---Formule-off-road.aspx# ? Konkurence pro Defíky. Psal jsem do Dajbychu - 1.036 000,- Kč bez DPH +- pět švestek v závislosti na výbavě.
Martin Znk reaguje 20.3.2012 16:23
podle mě je nejlepší klasická Lada Niva je to 4x a do lesa akorát
Jirka Hořínek reaguje 8.3.2012 19:52
Vlaství nohy ty tě nesklamou!
Martin reaguje 7.3.2012 14:24
Pánové, z diskuse vyplývá, že Suzuki Samurai je výtečný vzhledem k tomu, že vše vyjede a všude se vejde. Ale zajímalo by mě, jak je na tom, pokud např. na vozíku potřebujete odvozit dřevo? Kolik je s ním bezpečné vozit?
MartinLauryn reaguje 6.2.2012 00:37
Asi 10 let jsem měl Suzuki Samurai a naprosto výnikající auto.Jenže malé a je k němu potřeba ještě jedno ,,civilní''.Před rokem a půl už bylo vidět skrz tak jsem vymýšlel něco jiného.Nechtěl jsem se starat o dvě auta tak jsem pořídil Toyotu Landcruiser 120,ˇvyzkoušel jsem snad všechny terenni auta ale tohle vyhrálo a vynikající jak na silnici tak v terenu.
Ondřej Procházka reaguje 28.1.2012 22:58
Bc. František Fišer: Nemyslel jsem to nějak špatně. Jen jsem konstatoval, na co se u nás doma používá druhý Jeep.
František Fišer reaguje 28.1.2012 22:30
Když myslíte... Myslím, ne, jinak, vím že o moc dál než já s mojí nákupní taškou se stejně nedostanete, a pokud máte ZJ v sérii tak jak se vyrábělo, lhostejno s jakou přídavkou, tak nepřijedete ani tam kde já jezdím běžně. (12 cm lift, 31" kola, atd.,atd.,atd...)
Ondřej Procházka reaguje 25.1.2012 19:45
Bc. František Fišer: Tím GCh, co máte vy, se vozí moje přítelkyně-jako "nákupní taška" a taky spokojenost:). Na ty silnice se to hodí.
František Fišer reaguje 25.1.2012 12:24
Ondřej Procházka: Jo jo, klasické ZJ, Taky jsem o něm uvažoval, ale nakonec jsem zvolil trošku mladší verzi právě pro to QD. Né že bych se mezi ně počítal ale to je systém pohonu pro "blbce". Nebo, a to je můj případ, pro líné...
Ondřej Procházka reaguje 25.1.2012 09:20
Bc. František Fišer: Je to pravda, v tom množství už mi to přišlo jedno. Tenhle Jeep a pak ještě o verzi starší, ten má 5.9l.
František Fišer reaguje 25.1.2012 08:54
Ondřej Procházka: Pro upřesnění, pět litrů tam fakt není, je to pouze 4,7 V8 QD.
František Fišer reaguje 25.1.2012 08:50
Tak teď nevím co se sleduje stromem na křivo...? Tohle nevím kde je foceno, to mi poslal pán od kterého jsem kupoval... Ale tak můžu dát svoji
Ondřej Procházka reaguje 24.1.2012 23:55
Ten Grand Cherokee je opravdu dobrej. 5 litrů pod kapotou vytáhne všechno, ale ty stromy na křivo... .
H.J. reaguje 24.1.2012 21:03
Freelander- krásný auto, u kterýho ,ale musíte zkousnout spoustu závad, které vás jinde nepotka, vemte Grand Vitaru.
Vít Kovář reaguje 24.1.2012 20:05
tak tak, jako p.Fryšák, TOYOTA Hilux, na korbu pár polen a v zimě to je tank.
jura z reaguje 24.1.2012 19:13
Babetta...to je držák!
Tomáš Minich st. reaguje 24.1.2012 16:31
Je ten JEEP opravdu tak dobrý? Jezdil jsem několika terénními auty, ale ještě se mi nestalo, že by kvůli nim rostla tráva i stromy šikmo, to u Vás náte kopce. :-)))
jirka hanys reaguje 24.1.2012 02:18
Defender a potom toyota,ale ta je dlouho za ním.
Lukáš Kozelský reaguje 23.1.2012 23:38
Já mám Suzuki Vitaru, ale kyž se dívám na rostoucí ceny PHM, tak to vidím na koňa.
Miloš Tulis reaguje 23.1.2012 21:00
Chlapy čo hovorite na freelander?
Miloš Tulis reaguje 23.1.2012 20:57
Chlapy čo hovorite na freelander?
František Fišer reaguje 23.1.2012 18:31
Tohle....
Vladimir Hrdina reaguje 21.1.2012 11:39
Hoši mam trabanta kombi a neme to chybu.Stačej mu dat řetězi když to nejede a je to.
Arnošt Bárta reaguje 16.1.2012 08:12
Pokud je to jen do lesa, tak Lada Niva. Já mám 25 let starou Nivu bez TP, honitbu mám za barákem a jsem s ní spokojen. Mám na ní originál ruský gumy, v zimě když je více sněhu nasadím řetězy a ještě jsem nezapadl. Je to pracant.
Zdeněk Novák reaguje 15.1.2012 11:07
Mám Dacia 4x4 valník je dobrá vyjede poměrně všude, ale teď jsem si zakoukal do Daihatcu ferosa 4x4 a nebo samuraje ten vyleze z dobrým obutím i po skalách
vladimír dvořák reaguje 11.1.2012 22:04
Já doporučuju Land rover discovery I. je to auto nezmar i jálajk si na něm zatim všechno opravil. A náhradnvyhráloí díly jsou levnější jak na felici. Po zkušenostech Frontera,patrol,campo,aro. Tak discovery
Miroslav Novak reaguje 5.1.2012 13:29
Ja mam škodovku 125L,a neměl jsem ještě žadnej větší problem ,akorat jednou,mam tam pořadnej drapak a když je nejhuř nasadím řetězy a jede jak tank.
Zbyněk Macháč reaguje 4.1.2012 22:21
Zdravím já používám Aro m461,šípáky když je potřeba tak tam nakulmuju předek a auto leze i po zdi:-),mám v tom motor z mercedesu 5ti válec 3litr.mnohel lepší než origo benzín sice lepší starty v zimě ale žere ani trávu kolem silnice.určitě bezkonkurenční auto díky své vyšky ,dostupnosti terénu. Neměnil bych za žádné jiné.
Rainer reaguje 4.1.2012 18:57
Jeep Cherokee, obutí Cayaman Black Star (alternativně Insa Turbo nebo Pneu Vraník).
Francek Žufan reaguje 29.12.2011 22:49
u mě je to Niva 1,7.Kdybych nejezdil i po silnici,tak by bylo nejlepší napasovat na ni obě tuhé nápravy.Např. ARO,šípáky a neměla by chybu.
Jiří Toman reaguje 27.9.2011 00:22
Mám Toyota Land Cruiser LC 120 Lux plus, bez kompromisu vyjede vše, od horského stoupáku, brod potoka, rozbahněné pole , zasněženou pláň, nezná překážku..., jen ta pořizovací cena je dost brutal .....
H.J. reaguje 17.8.2011 09:55
Používám Grand vitaru, projel jsem vždycky všude a je pohodlná i na silnici. Podle mého docela slušný kompromis ( ale musí to být model do roku 2005 s dvěma pákama a redukcí).
Rostislav Kejdana reaguje 16.8.2011 20:30
slušné je pajero pinin. Mám ho rok a naprostá spokojenost (jízda v horském terénu)
Jiří Pytela reaguje 21.7.2011 20:26
Lada Niva
Michal Vrzal reaguje 20.6.2011 13:16
Samurai a Pneu Vraník TRUCK 2000,myslím že tahla kombinace vás nikde nenechá
jirka hanys reaguje 4.6.2011 22:20
Vladimíre sem spokojený,kde ostatní končí my začínáme.
Ivo Opravil reaguje 1.6.2011 20:46
Lada Niva, dostupná i v náhradních dílech.Krátká, redukce,uzávěrka,vše ručně. A když se někde utopí, nebolí to,...:-))))
Jan Mikyska reaguje 1.6.2011 08:03
Máte někdo prodlouženého Samuraje s korbou? Myslím, že je to ideální auto pro nás, jen si hodně drží cenu :(
Vladimír Průcha reaguje 27.5.2011 19:14
Jirko určitě jsi udělal dobře.Do terénu je Defender nepřekonatelný.To jistě zanedlouho poznáš sám.Ještě se dej do našeho klubu anglických gentemanů a jsi s tím autem a zemí spojený.
jirka hanys reaguje 16.5.2011 23:58
Defender 110 Td5.
Josef Hanzlík reaguje 10.5.2011 01:52
Vláďovi Land Roverové jsou dobří,mě se na mých 25km do revíru a lehčí terén v něm osvědčil Forester.Tam,kde Fabka zůstala stát zavrtaná,se Subíkem jedu v poho na volnoběh,káru se siláží prorvu kamkoliv a co dostal LPG,nemusím absolutně řešit spotřebu,jezdím s nižšími náklady,než u Fábie.Je to sice starej dědek,ale doufám,že si spolu ještě užijeme.
Kamil Plíšek reaguje 30.3.2011 08:26
Vážený pane Bárto, trochu slušnosti by Vám neuškodilo. Nevím kolik je Vám let a jak daleko to máte do revíru, ale pro některé je auto nutností a např. díky omezené hybnosti jim pomáhá těšit se z toho, co je baví, ačkoliv jsou omezeni úrazem nebo nemocí. Někteří by zas potřebovali nakopat p...l za jejich bezohledné názory.
jirka hanys reaguje 30.3.2011 00:27
Přesně tak pane Bárta,já jezdím na motorce.Nemáte něco společného s ministrem Bártou?
František Bárta reaguje 29.3.2011 21:31
Nejlepší auto do lesa je žádné.Ještě v zimě při zakrmování budiž,ale kdo jezdí autem na čekanou až pod posed,no tak takovému je třeba nakopat prdel.
Vladimír Průcha reaguje 6.3.2011 13:21
Každý má přece to nejlepší auto do lesa.Já třeba Land Rover Defender 110 ,2.5Td5.Předtím jsem měl Discovery II a to také nebylo špatné.
Jakub Fic reaguje 1.3.2011 23:18
nevím proč mi to neukázalo moje jméno.. tak tedy k tomuto příspěvku se hlásím ... (aby si nikdo nemyslel, že se autor k příspěvku nehlásí) :D
libor kušina reaguje 1.3.2011 15:10
opel frontera 2,2i 16v zatim pohoda
Ondřej Procházka reaguje 24.2.2011 22:22
Land Rover Defender 90 Hard Top
Václav Hrabánek reaguje 19.2.2011 21:28
Měl jsem suzuki samurai 1300 stříkačku a už na spirál.pružinách a podle mě je to nejlepší auto do terénu. Jede všude a bez problémů. Prodal jsem ho a koupil pajero 2.500 sport jede taky ale ne všude. Je to velký vůz a těžký.Letos bylo hodně sněhu až po nášlapnice a poskakoval a zatím jel pokud nebyl led pod sněhem v kopcích. Jinak také spokojenost ale na samurai v lese nemá. Vašek
Viktor Holec reaguje 19.2.2011 20:57
ARO 240
Jíří Sedláček reaguje 18.2.2011 20:46
Vyloženě do terenu je nejlepší lada niva.S dobrou gumou proleze všude,nenáročná na udržbu spolehlivá. Velmi levne náhradní díly.Je to dělník za rozumnou cenu.
Pero za Kloboukem reaguje 4.2.2011 23:01
... jedině SAMICE, ta vyjede všude a s navyjákem i na strom ..... :)
Luděk Višinský reaguje 3.2.2011 23:27
A ještě hláška mého kamaráda, který auto denně vidí. "ČISTÝ SUBARU NENÍ SUBARU"
Luděk Višinský reaguje 3.2.2011 23:25
Subaru je Subaru. outback odveze všechno a je limitován je světlostí. V servisu říkaj, že zatím žádné auto nespravovali tak málo (kromě nýtování nárazníků apod). Je to fakt držák.
Petr Kubíček reaguje 27.1.2011 10:42
V říjnu loňského roku jsem zakoupil nový vůz Dacia Duster v provedení 4x4,jezdím do Krkonoš a Orlických hor .Jsem velice mile překvapen jak auto tzv.chodí.Motor 1,5 turbodiesel jezdím teď v zimě za 7 l a spokojenost nevěřili byste kudy se s ním dá všude projet a kufr to má na 400 litrů.
Palo Štrobl reaguje 17.1.2011 20:47
Urcite stara znama "Ladunka" je klasa a to same samurai ale ja mam Gallopera obdobne Pajero a nemuzu si stezovat je to sluzebnik!!!
Leon Zumr reaguje 15.1.2011 16:17
mám subaru legacy tak jsem ho trochu zvezdnul hodil na to Dunlop Grandtrek SJ6 205/70 R15 pořád se divím co to projede akorád jednou jsem ho položil na spodek když jsem jel za vodákama co mají ten malý terénní náklaďák tak jsem odházel trochu sněhu z pod motoru a jelo se dál sníh se mi hrnul až na kapotu :-)
Petr Staněk reaguje 14.1.2011 21:59
mimojiné jsem vytáhl kolegu myslivce z těžkého bláta na lakatošem rozježděné cestě,a to seděl v Nissan Navara s vozíkem plným řepy. Rozsypala se mu převodovka a když jsem přijel tak nevěřil, že jsem tak dojel,natož že ho vytáhnu.
Petr Staněk reaguje 14.1.2011 21:56
Nejlepší auto pro českého myslivce je určitě Lada Niva,Daihatsu Feroza a Suzuki Samurai ( v tomto pořadí)Ale jsou to auta vyloženě JEN do lesa. Já jsem musel řešit kompromis cesta/terén a tady není lepší volby než Subaru Forester. Známý co má Mitshubishi Pajero si ze mne pořád utahoval,než jsem ho s Foresterem svezl po motokrosové trati,a teď už má Forestera taky :)
Antonín Konvičný reaguje 13.1.2011 20:18
Zdravím,já mám taky Kia Sportage a jsem nadmíru spokojen.Je pohodlná a vyjede opravdu hodně
Pavel Zdeněk reaguje 13.1.2011 17:20
Mám suzuki grand vitara a loni jsem ji nechal trochu poladit :)) u chlapců v OFF ROAD centru Liberec. Nakopli a obuli to tak že nemám problém.
Čech Jaroslav reaguje 10.1.2011 18:08
Nejlépe to jde pěšky,chápu že každý nemá takové podmínky jako já.Vylezu z domu a sem v honidbě, Lovu-Lesu.
Kamil Plíšek reaguje 10.1.2011 09:27
Od loňského léta se seznamuji se Suzuki Vitara 1,6JLX a musím říci, že jsme udělal dobře. Už jsem ji utopil v hlubokém sněhu, ale to je otázka pneumatik a mezičlánku mezi spojkou a volantem :-) Z vlastní krátké zkušenosti zatím vřele doporučuji.
Jaroslav Míchal reaguje 9.1.2011 16:52
Já mám Kia Sportage, nikdy bych nevěřil co to auto vyjede, maximální spokojenost.
petr vesely reaguje 11.12.2010 06:42
Chlapi- hlavně nějaké levné. Nám tři roky novou Vitaru. Ve sněhu na to, že je to SUV je fakt dobrá ale předminulý týden jsem v lese urazil levý přední nárazník o pařez, ve čtvrtek jsem jí přivezl z opravy a v sobotu jsem o strom pro změnu upálil pravý. Udělalo se i z toho blbě. Tomu věřte. Na to, že si vydělávám rukama a ještě jí budu splácet 4 roky docela hrůza a to to doma prošlo ještě docela dobře.
Petr Pořádek ml. reaguje 10.12.2010 22:50
Karle zkoušel jsem jí na dvou předváděčkách, je to takové pěkné a levné SUV, ale do lesa na nějaký extra výkon to asi nebude..Jinak pěkné auto na lehký terén.
Karel Havlín reaguje 10.12.2010 18:20
Dobrý den , chtěl bych se zeptat, co si myslíte o nové Dacii Duster??
Jiří Ctibor reaguje 13.9.2010 17:32
Má pravdu ten pán :-D
Antonín Konvičný reaguje 7.8.2010 10:10
podle mě je nejlepší auto do lesa Suzuki samuraj
Jiří Ctibor reaguje 29.6.2010 10:35
Subaru??? Asi dobrý, ale do středního terénu tak maximálně... U nás by se nechytalo...
hunterpepe reaguje 5.6.2010 12:56
Subaru, kdo nepoznal ten neví o čem je řeč.
Jiří Ctibor reaguje 27.5.2010 15:24
Suzuki Samurai..... Velkej rejd, je úzkej a projede vše.... A zbytek se dojde.....Vejde se do něj i jelen :)... A mít tenhle mini offroad je závislost..... ( ti co ho maj i pro zábavu a jako miláčka , pochopí..... )
petr vesely reaguje 28.4.2010 22:11
Super, už se těším. Myslivosti zdar!
mira hajek reaguje 28.4.2010 21:11
to Petr:(také mimo téma) OK, zkusím něco vybrat, bude to možná sice problém, protože až doma jsem zjistil, že mi celou dobu nefungoval autofokus:-( prostě pešek. Možná zkusím napsat kraťoulinkej článeček. Bylo to úúžasné!
petr vesely reaguje 27.4.2010 21:04
Mimo tuto diskuzi. Míro rumunské Karpaty to musí být bomba. Pokud by jsi chtěl mohl by jsi nám poslat na stránky pár fotek z té úchvatné krajiny. Teď zase k tématu. Já jsem musel zvolit SUV jak na silnici, tak do terénu. Mám Grand Vitaru a v minulé zimě jsem jí opravdu využil. Pokud jsem tam v těžkém terénu na sněhu nacpal co v ní je, nikde mě nenechala. Jen ty nášlapy jí trochu snižují spodek. Pokud jsem srovnával s jinými SUV kamarádů -plně spokojen.
mira hajek reaguje 26.4.2010 21:52
to AlešP.: Land Cruiserem nás loni vyvezli v rumunských Karpatech na meteorologickou stanici, která byla 2200m/n.m. Jeli jsme po cestě totálně zničenou erozí, po které bych se bál jet i na koni. Místy výmoly až 1m, hned za okrajem cesty hluboký sráz. Land Crusiser to zvládl naprosto perfektně. Myslel jsme si, že je to takové to auto co se tváří jako off-road, ale rumun mě přesvědčil že tomu tak není.
Filip Tureček reaguje 20.4.2010 01:04
to služební je good:D
Tomáš Vašek reaguje 14.4.2010 14:30
služební
Aleš Procházka reaguje 8.4.2010 20:41
Co se týče auta jako pracanta tak Lada Niva nebo Daihatsu Feroza. Ale jinak Toyota Land Cruiser je bezkonkurenčně nejlepší, ale ta cena:-( A myslím co napsal kolega Frauenterka je pravda já v zimě jezdil krmit i dvakrát týdně a to jen osobákem a co jsem nedojel to jsem došel.
Petr Frauenterka reaguje 8.4.2010 14:17
Tato diskuze byla založena na téma NEJLEPŠÍ AUTO DO LESA a né o tom jaké by měly být krmelce! Když už zde řešíte zásobníkové krmelce tak si taky uvědomte v jakém stavu je oves po dvou měsících v zásobníku při vysoké vzdušné vlhkosti která v období Zimy je. To pěkně navlhne začne klíčit a plesnivět - "to musí bejt lahoda pro zvěř". To je lepší zakrmovat každý týden kvalitní krmivo a né aby žralo vlhké a plesnivé obilí.
Branislav Hudák reaguje 25.3.2010 18:34
to David Kopecky.Uvádíte že máte 4 krmelce a 2 zásypy.Pokud by ste postavil pro srnčí,černou,krmelec(zásobník samodavkovací) do kterého se vejde třeba 14 pytlu krmení a zaplnil krmelec na podzim tak ste nemusel jezdit autem několikrát v týdnu z krmením do lesa ale třeba jednou v měsíci,kromě doplnování zásypu a tak zbytečně předešel plašení zvěře.Jinak ja osobně vynesu do revíru na jednou do několika zásypu pytel ovsa.S pozdravem
David Kopecký reaguje 22.3.2010 23:43
Tato diskuze je na téma nejlepší auto do lesa, pochopil jsem to tak, s jakým autem se dostat především v zimě co nejblíže ke krmelcům, v mém případě se jedná jak už jsem uvedl dříve o 4 krmelce a 2 zásypy což obnáší pytel ovsa a pytel zadiny.Myslím si při mé fyzické dispozici (nejsem žádná třasořitka) by to byl nadlidský úkol vzhledem k množství sněhu, který u nás vždy napadne a drží se tady co nejdéle. Také rád chodím tím naším revírem. Mám otázku na pana Filounka, kolik krmiva odnesete na jedno zakrmení?
J. Hypius reaguje 21.3.2010 20:26
Já osobně si velice vážím myslivců jako jste Vy pane Filounek,ale musíte si taky uvědomit,že v dnešní době ne každý je členem v místě svého bydliště.Takže auto je docela potřebná věc bez které si i já osobně nedokážu představit po pravdě vůbe nic.Ale velice s Vámi souhlasí,že vůni lesa se nic nevyrovná a myslím si,že i ostatní semnou budou trošku souhlasi,že většina z nás se rádi projdou ať už třeba jenom občas.Přeju Vám,alespoň dalších 30 let(pokud jsem četl dobře) krásných procházek a spoustu nádherných zážitků. J.H.kunčice
filounek josef reaguje 21.3.2010 09:52
Všechny Vás lituju ani nevíte jak voní les.Normální myslivec jede do lesa jen vyjímečně.Nehledě na to že tím porušujete lesní zákon ,pokud les není ve vašem vlastnictví. Zdar , snad Myslivcům. Filounek.j
David Kopecký reaguje 17.3.2010 22:16
Nohy jsou fajn, jen ne když máš na starosti 4 krmelce a 2 zásypy. A nedej bůh něco slovit večer a být tam pěšky.
Arnošt Řehoř reaguje 15.3.2010 20:11
Land Rover Discovery to nemá chybu
J. Hypius reaguje 14.3.2010 22:03
Nohy jsou fajn. L 200 a jediný comě mrzí mohla by mít větší rejd jinak na ni nedám dopustit a v tom sněhu co byl letos byla jednička.
Marek Pinc reaguje 14.3.2010 21:06
jak už kolega zduraznil nejlepší jsou nohy !!!!!!!!!!
David Kopecký reaguje 14.3.2010 19:28
Mám Ladu Nivu 1.7i už 7 let, je to opravdu pracovní teréní auto, zkoušíme stále zdolávat s kamarádem, který má Samuraje ty nejhůře přístupné cesty a nikdy mě nenechala ve štychu. Na zimu nasadit řetězi a je stoho doslova buldozér a navic to setri benzín.rad bych ji letos jestě zvedl minimalne o 7cm tim bych chtěl oslovit někoho zvás o radu.
Tomáš Taufer reaguje 7.3.2010 23:10
Suzuki samuraj 4x4, věrný to přítel. I v zimě mě vytáhne na kopec na letních gumách. Uveze kde co. PS: Co jsem zjistil, že mám už dost velký bojler, tak radši chodím pěšky :-), je to lepší a člověk víc vidí.
Jiří Novák reaguje 7.3.2010 17:46
Já mám nivu na LPG. a max. spokojen, ještě mě nenechala na holičkách.
Branislav Hudák reaguje 7.3.2010 15:31
vlastní nohy.
Žaloudek Josef reaguje 26.2.2010 06:24
Teď jezdím kia sportage rv96 a můžu říct že jsem spokojený.Hodně dělají gumy,mám to obutý na teréních pneu od pneu Vraník a to nemá chybu.A to jsem v lese denně(zaměstnání).Spotřeba sportážky teď v zimě tak 11-12 podle terénu na silnici jezdím tak za 9 litrů na 100km
Tomas Schramm reaguje 25.2.2010 22:49
Mam Nivu predelanou na plyn jsem s ní max.spokojen za málo peněz hodně muziky.
Vlastimil reaguje 24.2.2010 19:21
měl jsem Š 120 asi 4 roky, byl jsem s ní spokojenej než se úplně rozpadla no a loni jsem si pořídil suzuki vitara rv 1994 a jsem mile překvapenej kam se s ní dokáže dojet i v tom množství sněhu co je letos
Michal Spacek reaguje 23.2.2010 11:52
Zdar mam 3roky suzuki vitaru ale jak ja metr snehu beru traktor Z69...pred nedavnem sem si koupil 4kolku suzuki750 adal tam na zimu retazy a pro zatim sem nad miru spokojeny. michal spacek
Karel Havlín reaguje 14.2.2010 19:39
Já mám Fiat Panda 4x4 a nemůžu si ho vynachválit a nikdy nezklamal a už ho mám 4 roky!!!
Petr Uřičář reaguje 13.2.2010 19:12
mám škodu 120L, na zadu kola s traktorovým vzorkem. jěště nikdy sem s ní nezapadl a vždy sem všechno vyjel.prostě nezmar.
Petr Kub reaguje 8.2.2010 20:06
Lada Niva je v lese pracant, bez konkurence. Můj otec má na závěsu přídavnou plošinu na ulovenou zvěř - super věc, když nemáš místo v kufru.
Jaromír Sklenář reaguje 8.2.2010 12:00
Mam Jeep grand cherokee a jsem sním absolutně spokojený je to nezmar.Jede jak Lakatoš .
Štefan Kassa reaguje 7.2.2010 17:32
Hyundai Galloper mám ho téměř 4 roky utáhne lehce dva kubíky mokrého dřeva, trochu probém na měkém terénu je těžký ale při dobře zvolených gumách dobrý.
Jirka Němec reaguje 28.1.2010 19:00
Už 5 rok vlastním Jimnyho (Suzuki) a jsem nadmíru spokojen. Ale je třeba mít dobré pneu a počítat s tím, že to není buldozér. Pak to nemá chybu.K tomu jsem si udělal s kamarádem rám(do závěsu)na ulovenou zvěř,mám čisto uvnitř a manželka je spokojená.... :-)
Petr Pořádek ml. reaguje 25.1.2010 16:20
Je to taky hlavně o podmínkách v revíru a o terénu. Ono přes léto a při poprašku postačovala i Šáde 120,ale jakmile napadl sníh, tak byl konec a všude se muselo pěšky.Dneska mám Vitaru a v našich podmínkách podhůří Šumavy vyjedu všude. Od té doby co jí mám bych jezdil krmit zvěř od rána do večera :-)). Jinak v okruhu přátel Offrouďáků slyším velkou chválu mimo Suzuk i na vozy Toyota co se spolehlivosti v terénu týče.
Jan Křišta reaguje 25.1.2010 07:17
Lada niva to je to pravé prostě nezmar:)pak už leda traktor jinak nic
Václav Zwettler reaguje 24.1.2010 17:44
To,které Vás tam doveze a zase zpátky odveze,a nemusí to bejt zrovna SUVko za 1.5 mega.
Jiří Pišan reaguje 24.1.2010 14:40
mám favorita pickup. na velkých kolech. cca 20 tis. korun a udělá práce. korba je super věc
Mgr. Ondřej Bělka reaguje 23.1.2010 18:43
stará stovka :D Nikoho neláká.. Problém je pouze jediný- spolehlivost :((