váha: 170 kg
věk: 12 let
Môjmu priateľovi patróni dopriali.
Môjmu priateľovi patróni dopriali.
vloženo: 17.9.2019 21:25
autor: Jezikova Anna

Srnec obecný
bodová hodnota: 102 CIC
váha: 17 kg
věk: 6 let
po říji
po říji
vloženo: 9.9.2019 21:34
autor: Pavel Oršulík

Daněk evropský
bodová hodnota: 163 CIC
věk: 7 let
Ríje 2018
Ríje 2018
vloženo: 23.1.2019 19:36
autor: Jan Faul

Kačice v Sarvaši
Kačice v Sarvaši
počet kusů: 799
vloženo: 7.10.2019 21:35
autor: Jezikova Anna

MS Hora Dolní Bousov - Přepeře
MS Hora Dolní Bousov - Přepeře
počet kusů: 58
vloženo: 30.9.2019 08:36
autor: Kamil Plíšek

Tak už nám to začalo...
Tak už nám to začalo...
počet kusů: 6
vloženo: 2.8.2019 22:19
autor: Miloš

Statistika
  • 180630 fotek (0 dnes)
  • 6627 videí (0 dnes)
  • 328 odkazů (0 dnes)
  • 4491 inzerátů (0 dnes)
  • 314 diskuzí (0 dnes)
  • 573658 komentářů fotek (1 dnes)
  • 12419 komentářů videí (0 dnes)
  • 2518427 hlasování fotek (1 dnes)
  • 51541 hlasování videí (0 dnes)
  • 32362 registrovaných uživatelů
    0 dnes nových, 1 online

Otcův k 60 narozeninám

bodové hodnocení: 168 CIC
věk: 4 let

vložil: Kalous
vloženo: 1.2.2012 17:29
zobrazeno: 6101x
hodnocení: 17 hlasů

Komentáře:

6.2.2012 07:29 vložil martin
a navíc Pan Kalina starší není žádný drobeček takže ty spekulace o odhadu délek, šířek, obvodů namusejí být zcela relevantní jinak Jiří vyřid tátovi mé upřímné LOVU ZDAR
2.2.2012 14:14 vložil Kalous
Omlouvám se za vzniklou bouři ale je to moje chyba.Tento daněk ma 6 let popletl jsem snímky při vkládání.Body souhlasí.
2.2.2012 13:06 vložil Tomio
jirka: Ano to chápu, todle je standardní postup. Zřejmě ano, tomu daňkovi bylo nasčítáno 168CIC, uloven v oboře, tam jsou úplně jiné podmínky, lovci lovu zdar, lovec by měl mít obodovaný papír k daňkovi. Jen ať na tu fotku koukám z leva zprava, já tam ty body nevidím, ani když bych moc chtěl, jediný co by musel mít extra by byla váha, vypadá dole dost silný. Snad je to srozumitelné.
2.2.2012 12:52 vložil jirka hanys
když lovíš v oboře dostaneš k trofeji rozepsaný hodnotitelský formulář kde je vše přeměřeno a přepočítáno.Tak to chodí u nás.Když chceš bronzového tak ho máš.
2.2.2012 12:37 vložil Tomio
posuzovat na třetím paroží, že má račí klepeto. Navíc je tento znak není tak úplně důvoidem k odstřelu. Je to obora tak je to jiné. Ale ve volné přírodě by Vás každý hnal svinským krokem se čtyřletým daňkem bronzovým daňkem, kde byste řekl, že má račí klepeto. Ale tady nešlo o odstřel či nikoliv. Hlavně šlo to, aby se vyjádřili ostatní vzhledem k šířce pravé lopaty jak ji pán drží, bych neřekl, že může mít daněk tolik bodů. Ta lopata není nikterak široká ani dlouhá.
2.2.2012 12:06 vložil jirka hanys
Tomáš Mader,Ty nevidíš račí klepeto?Jedná se o odstřelového danka!
2.2.2012 08:05 vložil mader tomaš
Honzo nejdřív si zjisti kdo má co naloveno a kdo to píše jestli náhodou nejde o myslivce kteří něco o MYSLIVOSTI vědí a nětěšila by je trofej která je nadějná .Myslivost není o lovu nadějných jedinců
2.2.2012 04:59 vložil Honza Becher
Byl uloven v oboře!!! Tak co o co jde? Dávejte sem lišky a kuny, tam se to obejde bez závisti...
1.2.2012 23:13 vložil Michael Brož
Lovu zdar!
1.2.2012 21:57 vložil Vlastimil Pavlíček
Přeji lovu zdar !!!
1.2.2012 21:31 vložil jirka hanys
Proč škoda,třeba jich tam mají víc.Je to zcela běžné,na to ta obora je.Je to o penězích.
1.2.2012 20:54 vložil mader tomaš
I já mam bronzového dánka ale v 7 letech a ten vypadá úplně jinak a jestli si někdo nechá střelit v oboře 4 letého danka s těmato bodama tak to nevím co si myslet.
1.2.2012 20:45 vložil jirka hanys
Lovu zdar.Pokud jde o kvalitní chov tak není problém aby byl zlatý ve 4 letech.Samozřejmě v oboře!
1.2.2012 20:26 vložil František Zapalač
Lovu zdar!!!
1.2.2012 19:49 vložil Tomio
Slečno(paní) Kateřino, na to, že jste s velmi blízkého města a máte velmi blízko jedno z nejlepších oblastí chovu daňka v republice. Tak pokud berete za rejpání, že někdo kdo docela často vídá daňčí zvěř, že se mu zdá neuvěřitelný mít ve 4letech skoro stříbrného daňka a navíc s takovou mizernou šířkou pravé lopaty. pardón ale dokázala jste, že absolutně o dančí zvěři nic nevíte
1.2.2012 19:34 vložil Tomio
Slečno(paní) Kateřino, na to, že jste s velmi blízkého města a máte velmi blízko jedno z nejlepších oblastí chovu daňka v republice. Tak pokud berete za rejpání, že někdo kdo docela často vídá daňčí zvěř, že se mu zdá neuvěřitelný mít ve 4letech skoro stříbrného daňka a navíc s takovou mizernou šířkou pravé lopaty. pardón ale dokázala jste, že absolutně o dančí zvěři nic nevíte
1.2.2012 19:23 vložil Kateřina Morafcsikova
Preji Lovu zdar opět jsou tady rejpalove a zavistivci ,ale asi to tak ma bejt
1.2.2012 19:13 vložil Tomio
I v oboře se mi nezdá aby měl 168CIC, to by musel mít šílenou váhu. Pokud porovnám i když je to fotka a zkresluje, daňka o 2snímky dále, to není mezi nima 12CIC bodů. Ale můžu se mýlit.
1.2.2012 19:02 vložil Kalous
Byl loven v oboře .
1.2.2012 19:02 vložil Tomio
Tento daněk nemá 168CIC, vždy spodek lopaty má tak 10cm. Todle není ani zdaleka bronzový daněk
1.2.2012 19:00 vložil Tomio
Tak pokud má daněk na začátku II.věkovky 168CIC což je vysoký bronz tak je naprosto jasně chovný. To je buď chyba v bodech nebo ve věku. 4letého daňka ve o 2body pod stříbrem jsem ještě neviděl. Pokud má 4roky to je třetí paroží nechápu jeho odstřel pokud je z volné ani ke stovce. Ten daněk měl vrchol tak za 5let. Ale opakuji asi je někde chyba.
1.2.2012 18:14 vložil Pavel Vejvodič
Lovu zdar.
1.2.2012 17:47 vložil Michal Tůma
Lovu zdar...