váha: 170 kg
věk: 12 let
Môjmu priateľovi patróni dopriali.
Môjmu priateľovi patróni dopriali.
vloženo: 17.9.2019 21:25
autor: Jezikova Anna

Srnec obecný
bodová hodnota: 102 CIC
váha: 17 kg
věk: 6 let
po říji
po říji
vloženo: 9.9.2019 21:34
autor: Pavel Oršulík

Daněk evropský
bodová hodnota: 201 CIC
věk: 11 let
Životní trofej daňka
Životní trofej daňka
vloženo: 21.10.2019 13:26
autor: JCH

Nedělní vycházka.
Nedělní vycházka.
počet kusů: 21
vloženo: 24.11.2019 19:24
autor: Milan Švanda

Společná naháňka
Společná naháňka
počet kusů: 4
vloženo: 16.11.2019 19:45
autor: jiri rajs

Naháňka MS Hubert Horní Bradlo
Naháňka MS Hubert Horní Bradlo
počet kusů: 4
vloženo: 2.12.2019 08:21
autor: Kamil Plíšek

Statistika
  • 181680 fotek (22 dnes)
  • 6658 videí (1 dnes)
  • 328 odkazů (0 dnes)
  • 4659 inzerátů (5 dnes)
  • 327 diskuzí (0 dnes)
  • 576713 komentářů fotek (59 dnes)
  • 12462 komentářů videí (1 dnes)
  • 2530679 hlasování fotek (342 dnes)
  • 51734 hlasování videí (4 dnes)
  • 32528 registrovaných uživatelů
    2 dnes nových, 45 online

sobotní výtvor :)

Jeden host minulý rok neulovil srnce (výhra na střeleckých závodech), tak se posunula možnost ho ulovit na tento rok. Protože se blíží doba lovu, tak jsem v místech, kde vytahuje každý večer asi 8 srnců, v sobotu sťuknul novou sedačku. Na tom samém místě sice jeden posed už stojí, ale host má omezenou možnost pohybu a starý posed už je celkem chatrný a špatně se na něj leze. Bylo by špatné, kdyby u nás na lovu host spadl, tak nebyla jiná možnost :-). Už zbývá jenom strhnout starý posed aby jich nebylo na deseti metrech zbytečně moc..
vložil: Filip Pětivlas
vloženo: 29.4.2013 00:39
zobrazeno: 7045x
hodnocení: 49 hlasů

Komentáře:

6.5.2013 20:03 vložil Filip Pětivlas
Tady jsou ty rozměry kdyby někdo chtěl http://uloz.to/x5b7SeeW/posed-pdf
2.5.2013 16:37 vložil vlastimil koňařík
pěkná práce a jen tak dál
30.4.2013 21:00 vložil Filip Pětivlas
V říjnu jsem sem taky dával fotku tohoto posedu bez střechy. Vloni jsem tento typ dělal dvakrát a napadlo mě, že udělat k němu střechu by nebylo vůbec složité, tak jsem jí tentokrát udělal. Jen jsem posed trochu rozšířil, protože se střechou se do něj opírá více vítr a základna musí být širší. Tento typ posedu je jeden z mých nejoblíbenějších, protože je velmi snadný, parádně se na něm sedí a je hodně stabilní. Nevím proč, ale nějak nemusím uzavřené kazatelny. Nevýhodou je možná větší spotřeba dřeva, než u stejně vysokého posedu jiného typu, ale ta stabilita za to stojí :).
30.4.2013 20:15 vložil Milan Stýblo
Taky jsem takové (jen bez střechy) stavěl a byly vážně super. Letos bych rád zase alespoň 2 postavil a určitě budou tohoto tvaru. Tentokrát se nechám inspirovat a budou se střechou.
30.4.2013 17:12 vložil Jiří Lengyel,starší
1**
30.4.2013 15:44 vložil Filip Pětivlas
Když bude o víkendu čas, tak rozměry a plánek můžu poslat. Teď jsem v Praze. Ale nevím, jestli se na místo dostanu, máme střelecké závody a musím tam tvrdnout, z hlavy rozměry nevím..
30.4.2013 14:27 vložil Tomio
Na to, že jsi stavěl sám čumím. Paráda, dáš rozměry!!! Moc pěkná stavba
29.4.2013 15:21 vložil Karel Petřík
ta střecha je důležitá, začne mrholit a za chvilku je člověk na "kost" Perfekt 1 +
29.4.2013 14:40 vložil Daniel Jahoda
Na jednoho slušný výkon.
29.4.2013 13:10 vložil Michal Kulich
Krásná práce! 1*
29.4.2013 12:42 vložil Filip Pětivlas
Děkuji za hlasy, ani jsem to nečekal u takového jednoduchého posedu :-). Při stavbě bylo nejsložitější najít a přinést vhodné stromy, protože v místě žádné slabší nebyly. Nejbližší byl cca 300 m, takže se i celkem pronesli. Sťuknout je dohromady už takový problém nebyl a posed byl za chvilku hotový, i když jsem občas musel trochu zabrat a zapřemýšlet aby mi to nespadlo na hlavu, konstrukce je poměrně těžká. Stavění ve dvou lidech by bylo možná jednodušší, ale není nad ten klid a následující pocit, když si to člověk udělá sám :-). V každém spoji kulatin jsou minimálně dva protisměrně zatlučené dvoustovky hřebíky (jiných mám málo), takže mě už ke konci ze zatloukání celkem bolely packy, které jsou ze školy zvyklé jenom na počítač :)
29.4.2013 10:36 vložil Jirka Němec
Perfektní práce. 1***
29.4.2013 08:56 vložil Zbyněk Oliva
1*
29.4.2013 05:59 vložil Josef Vršan
1*