ZMRZLINA ŠTARNOV  |   NAFTA ŠTARNOV  |   VEJCE ŠTARNOV  |   MAKRELA ŠTARNOV  |   MYSLIVOST a LOVECTVÍ
15 let s Vámi
Diskuze Nástěnka Články Fotky Videa Odkazy Kalendář Myslivecký obchůdek Inzerce
Vyhledávání


Přihlášení
Nejlepší fotografie
Fotografie
Fotografie desetiletí

úlovky (ČR, SR)

Kńour MS Libinsko ze dne 27.9.2017
Kńour MS Libinsko ze dne 27.9.2017
vloženo: 30.9.2017 17:02
autor: Arnošt Včelař

úlovky (svět)

Dnes ráno " LOVU ZDAR "
Dnes ráno " LOVU ZDAR "
vloženo: 26.4.2019 06:11
autor: Michal / admin /

trofeje

Stříbrný
Stříbrný
vloženo: 11.2.2019 17:22
autor: Jeroným Levák

zvěř v přírodě

Ze říje
Ze říje
vloženo: 8.9.2014 21:46
autor: Svatopluk Šedivý

zbraně

Zavírací nože
Zavírací nože
vloženo: 1.9.2016 08:35
autor: Děda z lesa

fotopast

tlačenice u slaniska
tlačenice u slaniska
vloženo: 21.1.2013 20:52
autor: Miroslav Milata

myslivecké umění

Igor Pičulin - Slovinský malíř III.
Igor Pičulin - Slovinský malíř III.
vloženo: 23.7.2020 21:20
autor: Jiří Netík
Statistika
  • 233351 fotek (9 dnes)
  • 7958 videí (0 dnes)
  • 332 odkazů (0 dnes)
  • 8885 inzerátů (0 dnes)
  • 284 diskuzí (0 dnes)
  • 749005 komentářů fotek (20 dnes)
  • 12931 komentářů videí (0 dnes)
  • 3293335 hlasování fotek (90 dnes)
  • 56450 hlasování videí (0 dnes)
  • 37651 registrovaných uživatelů
    0 dnes nových, 14 online

Připomínky a názory
Fotografie
« novější fotostarší foto »

Padnul rekord obory Soutok??? I.

Šťastnému lovci "Lovu zdar!"
vložil: Jiří Netík
vloženo: 12.10.2021 12:23
zobrazeno: 7842x
hodnocení: 27 hlasů



Komentáře:

1.11.2021 22:24 vložil Miroslav Holoubek
.....kteří se zaštiťují svatým právem kritizovat cokoli, jsme tu z valné části přestali úlovky dávat........... Pane Marek z čeho máte obavy? Pokud někdo uloví trofejovou ale i jinou zvěř a hodlá ji umístit na tento myslivecký web, tak se chce,nebo by se měl tak trochu presentovat i pochlubit s úlovkem. Měl by si dát záležet, aby foto na prestižním mysliveckém webu bylo ukázkové, obvzlášť mezi přáteli Hubertova cechu. Leckdy jsem tu zahlédl foto ulovené zvěře,např.,lišky, a vypadala jak pohozená někde na skládce.Byť ta fotka působila neeticky,odpudivě a bez jaké koliv úcty k ulovené zvěři, tak pod fotkou spousty zdejších myslivců mu přejí Lovu zdar! Proč? Vždyť ten myslivec sem příště vloží zase další, néli horší hrůzu.Přece pečlivou,vkusnou a hezky upravenou fotku rád pochválím a ušmudlanou, nevzhlednou, chválit nebudu.... Co se týče úlomku a posledního hryzu, tak u životní trofeje, kterou si někteří velmi pečlivě fotí jako vzácnou památku a pak se stejně vybírá nejlepší foto a vkládá právě sem, na Lovectví.Já osobně bych si dal obvzlášť záležet.Větší listnatý úlomek se nechá dál vsunout do svíráku zvěře, pak je to vše menší a na klobouk se též nechá úlomek upravit. Ale tohle foto mě zas tolik nevadí, poněvadž při některých naháňkách, hlavně na černou zvěř, také vidím předávat lovci přímo větev a vypadá s ní za kloboukem jak příslušník Vietkongu.A když slyšíte, co někteří myslivci odpovídají u zvěře, při předávání úlomku? Někde dokonce u korby auta, poněvadž jsou líní zvěř sundat a udělat výřad,tak to je pravá Hrůza!! Mnozí hospodáři, nebo vedoucí honu na vše kašlou. K ulovení dobrého daňka Lovu zdar!
19.10.2021 17:30 vložil Karel Svačina
Dobrý den , naprosto souhlasím s panem Markem.
18.10.2021 20:12 vložil petr marek
Vážený p. Horáčku. Závistivce poznám podle toho, že hledají malicherné chyby tam kde nejsou. Daňkovi, jak každý vidí na foto, byly vzdány náležité pocty, (leží na pr.boku, poslední hryz má taky:, lovec má na pravé straně úlomek) Takže jaké 'Zásadní' porušování mysl.tradic a etiky. A jestli má lovec tlumič nebo ne, tak je to jeho osobní věc. Takže si dále lovte svoje srnky, a nekažte radost lovcům. Přesně ,kvúli takovým šťouralům, jako jste Vy, kteří se zaštiťují svatým právem kritizovat cokoli, jsme tu z valné části přestali úlovky dávat. Lesu,lovu . Dobrou noc
18.10.2021 19:50 vložil Jan Klusáček
Lovu zdar, dle čeho soudíte p. Horáček že poslední hryz není třívýhonkový? Třívýhonkový úlomek rozhodně neznamená že může mít pouze tři listy, nebo snad u jehličnanu pouze tři jehličky? Pokud má úlomek hlavní část a dvě boční části s listy tak se jedná pořád o třívýhonkový úlomek.
18.10.2021 19:24 vložil Jan Klusáček
Lovu zdar, dle čeho soudíte p. Horáček že poslední hryz není třívýhonkový? Třívýhonkový úlomek rozhodně neznamená že může mít pouze tři listy, nebo snad u jehličnanu pouze tři jehličky? Pokud má úlomek hlavní část a dvě boční části s listy tak se jedná pořád o třívýhonkový úlomek.
18.10.2021 08:20 vložil Jiří Netík
Pane Horáčku, "hádka s hňupem se po půl hodině mění v hádku dvou hňupů!" Proto už se s vámi hádat nebudu!!!!
17.10.2021 22:55 vložil pavelll
Lovu zdar! Body a věk prosím?
17.10.2021 21:19 vložil Jan Horáček
To Jiří Netík: Tak takovou perlu jsem tu dávno nečetl a od vás bych ji nečekal. Předpokládám, že to nemyslíte vážně, že je to jenom hecování. Neb za takový názor by vás u zkoušek adeptů nepochválili. Lépe řečeno letěl byste, že by vám dveře nestačily.
17.10.2021 21:13 vložil Jan Horáček
To Petr Marek: Jak poznáte kecy závistivců? Upozornění na zásadní chybu v tradicích jsou podle vás kecy závistivců?
17.10.2021 21:11 vložil Jan Horáček
To Petr Marek: Pane kolego z čeho usuzujete na závist?
17.10.2021 21:09 vložil Jan Horáček
To Václav Hlaváček: Děkuji ta titul, kterým jste mě obdařil. Je ale potřeba ho ještě zdůvodnit. Nebo se snad bojíte, že se ztrapníte? O silných (vulgárních) slovech namísto věcných argumentů jsem už psal níže. Říkáte tím veřejně, že se řadíte k těm (jednoduchým) lidem, kteří nemajíce argumenty, uchylují se k vulgaritám. Ve vašem postavení? To je ostuda.
17.10.2021 20:00 vložil petr marek
Petře, Lovu Zdar, a těch keců některých závistivců, si vůbec nevšímej.(J.H.)
17.10.2021 11:23 vložil Laďa Novotný
Velké Lovu zdar, vše jak má být, na některé komentáře je opravdu lepší nereagovat.
16.10.2021 23:04 vložil Jiří Netík
Pane Horáčku, velký daněk- velký poslední hryz. Už se těžím až nám zde ukážete jak to má vypadat.
16.10.2021 22:40 vložil Jan Horáček
Vážený pane kolego Škrabko, děkuji za podporu. Pan Netík opět "v sedmém nebi" zabodoval, ale proč ulovený daněk má ve svíráku větev místo posledního hryzu, opět nevysvětlil. Myslivosti zdar.
16.10.2021 17:48 vložil Petr Škrabka
Pane Netíku, měl jsem tu fotografie, ale protože, jsem si dovolil nesouhlasit s prezentací myslivosti zdejšího Admina bylo vše smazáno. Vaše ješitnost je opravdu mimořádná, klobouk dolů. Nezapomeňte, sem zase vložit nějaké mimořádné selfie s patřičným komentářem. Lovu Zdar!
16.10.2021 13:52 vložil Jiří Netík
Milý Petře Škrabko z Žiliny, chtěl jsem se podívat jak Vy dodržujete tradice České myslivosti. Byl jsem v "V sedmém nebi."
15.10.2021 15:40 vložil Petr Škrabka
Lovu Zdar! Daněk víc než dobrý. Jinak souhlasím, minimálně ve dvouch věcech s panem Horačkem. Tradice se mají dodržovat!! A tak jak je to zvykem, kde nastane byť konstruktivní kritika, okamžitě druhá strana volí urážky, napadání a obvinění ze závisti místo uznání a zamyšlením se nad chybou, která se stala... Lovu a České myslivosti Zdar!!
14.10.2021 21:39 vložil Jan Horáček
Děkuji za všechny udělené tituly. Jen potvrzují to, o čem jsem psal a za čím si stojím. Myslivosti zdar. P.S.: Titulování by vám šlo. Ale věcná oponentura schází. :-) Aneb, kde chybí argumenty, nastupují silná slova. To není v mysliveckém prostředí ojedinělý jev. Můžete se vzít za ruce, pánové a vypracovat nové, moderní, myslivecké zvyky a tradice.
14.10.2021 20:16 vložil Aleš Hendrych
Lovu zdar!!!
14.10.2021 11:08 vložil Karel myslivec
Lovu zdar! Pane Horáček vy jste asi arcikokot není liž pravda?
14.10.2021 07:30 vložil Václav Hlaváček
Lovu zdar a gratulace chovatelům. Pane Horáček neznám vás, ale je zřejmé že jste pako. Hezký den
14.10.2021 06:37 vložil Karel Svačina
Lovu zdar,fantastická trofej.Myslim si , že je všechno tak jak má být. Podle fotek je p.Horáček absolutní nelovec a tak se na něho nemůžeme zlobit. Ještě jednou LOVU ZDAR
13.10.2021 21:29 vložil Jan Horáček
Jestli je ta větev coby poslední hryz, pane Netíku, vaše práce, tak jste tentokrát selhal. To vidí každý. Přehlížení chyb na vložených fotografiích není nic jiného, než tzv. falešné kamarádství. To je dneska, bohužel, celkem běžný jev a říká se mu vzletně korektnost. Ve skutečnosti je to pokrytectví. Souhlasím také s předřečníkem Jiřím v poslední větě a uvádím k tomu: Nedávno jsem ulovil velmi slabou nevodící srnu - byla to nutnost. Dostala samozřejmě náležitý poslední hryz, všechny pocty a úlomek za kloboukem byl ukázkově třívýhonkový. Nosil jsem ho tak, jak se patří. Úkony po ulovení zvěře jsou pro mě ceremoniálem, nikoliv pouťovou atrakcí.
13.10.2021 17:58 vložil Jiří Netík
Pro kritika Horáčka. Úlomek je na pravé straně klobouku, hostovi jsem řekl, aby klobouk natočil tak, aby byl vidět. Kdyby jste tam byl Vy tak si ho můžete dát doprostřed.
13.10.2021 17:35 vložil Jiří Netík
Pane Horáčku, kdyby jste sem vložil tolik fotografií jak kritik, tak se od ML ani nehnu. Za 11 let 66 fotografií , ale kritik na tisíce. Dáváte jednu fotografii za 2 měsíce. Vy jste jen konzument ML. Co by jste kritizoval, kdyby všichni byli tak akční jak Vy.
13.10.2021 10:07 vložil Jiří
Kdysi jsme na honě dali při výřadu lovci největší bachyně největší úlomek, taky to byla skoro větev. Třeba to je taky taková malá "pomsta" za ten výfuk na hlavni -) Pravou a levou stranu bych neřešil, je to symbolické a je tam vidět aspon nějaká úcta k ulovené zvěři. Vždyt spousta lovců když uloví jen obyčejné srnče v rámci plánu lovu, tak vůbec úlomky neřeší a tam se pozná kdo je jaký myslivec.
12.10.2021 22:22 vložil Jan Horáček
Kapitální daněk. Lovu zdar. Ale... Poslední hryz? Snad nějaká větev z dubu. Úlomek za kloboukem? Taky nějaká (menší) větev. A ještě to vypadá, že je na na levé straně klobouku. Jinak ale jde pán s dobou - má tlumič.
12.10.2021 19:49 vložil Martin Bačina
Lovu zdar.
12.10.2021 17:11 vložil Pavel Charvát
Lovu zdar.

Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.