

Vyhledávání
Přihlášení
Nejlepší fotografie

Poslední den dovolené
vloženo: 18.8.2025 17:10
autor: Libor Vytrhlik
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2012
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2013
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2014
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2015
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2016
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2017
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2018
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2019
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2020
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2021
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2022
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2023
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2024
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2025
Fotografie
- úlovky (ČR, SR) (17388)
- úlovky (svět) (2275)
- trofeje (4707)
- historie (3859)
- zvěř v přírodě (43784) (3 dnes)
- zvěř v zajetí (3715)
- příroda (39882) (1 dnes)
- lovecké výstavy (1568)
- lovecký pes (13573)
- zbraně (2616) (3 dnes)
- lidé (4686) (2 dnes)
- fotopast (16045) (3 dnes)
- myslivecké umění (4877)
- myslivecký interiér (463)
- shozy (jelení, srnčí atd.) (7152) (3 dnes)
- ptactvo v přírodě (20732) (1 dnes)
- hmyz v přírodě (7326) (4 dnes)
- obojživelníci a plazi (1366)
- květiny a houby (15735) (1 dnes)
- myslivecké stavby (3952) (1 dnes)
- sokolnictví (511)
- ostatní (24668)
Fotografie desetiletí
úlovky (ČR, SR)

Jelení říje 2019 Kremnické vrchy Slovensko
vloženo: 1.10.2019 20:31
autor: Bronislav Malinka
úlovky (svět)

zlaty jelen
vloženo: 4.3.2013 17:29
autor: Vladimir Benadik
trofeje

Dnešní úspěšné ráno.
vloženo: 25.9.2017 11:00
autor: Petr Waclawek
zvěř v přírodě

...
vloženo: 9.3.2012 09:05
autor: Marek Drha
zbraně

K jubileu
vloženo: 10.4.2014 22:35
autor: Karel Obrtál
fotopast

ako by ich jedná mater mala...
vloženo: 4.5.2020 14:42
autor: pali1
myslivecké umění

.S.
vloženo: 24.1.2013 18:02
autor: Marek Horňák
Statistika
Připomínky a názory
Fotografie
« novější foto | starší foto » |
včerejší sele
Sele ulovené na hlavu na vzdálenost 25m ráží 6,5x55SE,RWS Ks 8,2g
Komentáře:
4.8.2011 10:29 vložil Erika Doležalová
Ale to já přeci vím :-)))
Ale to já přeci vím :-)))
3.8.2011 15:17 vložil Honza Becher
...jsi dobrá Eriko. Vždy jsi byla a stále jsi...:-)
...jsi dobrá Eriko. Vždy jsi byla a stále jsi...:-)
2.8.2011 10:27 vložil Erika Doležalová
"V rodině u Becherů pijou becherovku přímo ze džberů, proto všichni Becheři mají trable s játrama a páteří.." (J.Nohavica) To jen tak aby řeč nestála Honzíku :-)
"V rodině u Becherů pijou becherovku přímo ze džberů, proto všichni Becheři mají trable s játrama a páteří.." (J.Nohavica) To jen tak aby řeč nestála Honzíku :-)
31.7.2011 14:37 vložil Honza Becher
...jsi dobrá Eriko. Vždy jsi byla a stále jsi...:-) Ten jelen, to je ten jak jsme si tady o něm už psali? Jak jsi ho upytlačila?
...jsi dobrá Eriko. Vždy jsi byla a stále jsi...:-) Ten jelen, to je ten jak jsme si tady o něm už psali? Jak jsi ho upytlačila?
31.7.2011 09:58 vložil Erika Doležalová
Ještě doplnění k vašemu "volí se rána, po které zasažená zvěř zůstane v ohni" - mě třeba zůstala v ohni jedna srna, druhá se nejprve složila, po chvíli ztěžka odešla asi 5 metrů, dvě selata v ohni, muflon taktéž, jelen asi 15 metrů, kolouch cca 20.. A vše rány na komoru. Paradoxně mi nejdál odešlo prase, které mělo chromý běh, prostřelená plecka, ustřelený vršek srdce a poškozené plíce a bylo půl metru sněhu (odešel cca 50m) a stará srna, která měla prostřelené srdce, rozbité plíce a šla skoro 100m oranicí a přes 2x2m (šířka-výška) strouhu.. Naproti tomu ty "jisté rány" na hlavu nebo krk - ano, někdy jsou jisté, ale často se dohledává ještě živý kus a někdy se taky nenajde vůbec. Až bude zastánce takové rány dosledovávat kus, který chrčí, dusí se,z rány na krku se leje barva ale ne a ne zhasnout nebo kus, kterému visí zbytek rozstřeleného ryje na kusu tkáně, třeba změní názor..
Ještě doplnění k vašemu "volí se rána, po které zasažená zvěř zůstane v ohni" - mě třeba zůstala v ohni jedna srna, druhá se nejprve složila, po chvíli ztěžka odešla asi 5 metrů, dvě selata v ohni, muflon taktéž, jelen asi 15 metrů, kolouch cca 20.. A vše rány na komoru. Paradoxně mi nejdál odešlo prase, které mělo chromý běh, prostřelená plecka, ustřelený vršek srdce a poškozené plíce a bylo půl metru sněhu (odešel cca 50m) a stará srna, která měla prostřelené srdce, rozbité plíce a šla skoro 100m oranicí a přes 2x2m (šířka-výška) strouhu.. Naproti tomu ty "jisté rány" na hlavu nebo krk - ano, někdy jsou jisté, ale často se dohledává ještě živý kus a někdy se taky nenajde vůbec. Až bude zastánce takové rány dosledovávat kus, který chrčí, dusí se,z rány na krku se leje barva ale ne a ne zhasnout nebo kus, kterému visí zbytek rozstřeleného ryje na kusu tkáně, třeba změní názor..
31.7.2011 09:48 vložil Erika Doležalová
Jan Horáček: Ano, souhlasím s vámi, že táhnout prase "hnusným" terénem není nic "fajnového", ale i to patří k myslivosti. Taky jsme táhli lončáka 50 metrů řepkou nebo kukuřicí, není to sranda, ale holt práce (a někdy až dřina) je součást lovu. Když jezdíme na vysokou, kde se ulovený kus stahuje třeba kilometr ze zarostlého srázu plného popadaných stromů, větví, pařezů a kamenů, taky ho kvůli usnadnění odvozu nenaháníme před ulovením někam blíž k cestě a aby neodskočil, nestřílíme na krk.. A to má jelen trochu jinou hmotnost než sele nebo lončák.. Pokud se rozhodnu lovit, musím počítat s tím, že mě pak čeká práce (zapotila jsem se ikdyž jsem k autu nesla srnce nějakých 200m pšeničným kolejákem nebo skoro 10tikilového lišáka 180m přes louku..)
Jan Horáček: Ano, souhlasím s vámi, že táhnout prase "hnusným" terénem není nic "fajnového", ale i to patří k myslivosti. Taky jsme táhli lončáka 50 metrů řepkou nebo kukuřicí, není to sranda, ale holt práce (a někdy až dřina) je součást lovu. Když jezdíme na vysokou, kde se ulovený kus stahuje třeba kilometr ze zarostlého srázu plného popadaných stromů, větví, pařezů a kamenů, taky ho kvůli usnadnění odvozu nenaháníme před ulovením někam blíž k cestě a aby neodskočil, nestřílíme na krk.. A to má jelen trochu jinou hmotnost než sele nebo lončák.. Pokud se rozhodnu lovit, musím počítat s tím, že mě pak čeká práce (zapotila jsem se ikdyž jsem k autu nesla srnce nějakých 200m pšeničným kolejákem nebo skoro 10tikilového lišáka 180m přes louku..)
30.7.2011 22:44 vložil Jan Horáček
To Pavel Kaňka: Pavle, ta fotka je opičárna. To je bez debat. Ano, fotka je vzpomínka na úspěšný lov. Myslíš si ale, že pokud by tam ta zbraň nebyla, že návštěvníci těchto stránek by si mysleli žes to skolil prakem? Zbraň u prezentovaného úlovku není vůbec nutná. A vůbec, ulovená zvěř má ležet na pravém boku a ne všelijak naaranžovaná do nemožných a nedůstojných poloh, natož aby se jí přes hřbet potupně pokládala smrtící zbraň. Ta fotka je příšerná!!!
To Pavel Kaňka: Pavle, ta fotka je opičárna. To je bez debat. Ano, fotka je vzpomínka na úspěšný lov. Myslíš si ale, že pokud by tam ta zbraň nebyla, že návštěvníci těchto stránek by si mysleli žes to skolil prakem? Zbraň u prezentovaného úlovku není vůbec nutná. A vůbec, ulovená zvěř má ležet na pravém boku a ne všelijak naaranžovaná do nemožných a nedůstojných poloh, natož aby se jí přes hřbet potupně pokládala smrtící zbraň. Ta fotka je příšerná!!!
30.7.2011 22:25 vložil Jan Horáček
To Erika Doležalová: Eriko, ono na ráži ani střelivu zas tak nezáleží (je-li podle zákona). Zvěř zasažená na komoru je, dá se říci, v ten okamžik "mrtvá". Potíž je v tom, že nezhasíná na místě. Táhnout lončáka 80 m řepkou nebo po kolenou houšťákem, po tom opravdu netoužím. Proto, když hrozí, že zvěř by po ráně na komoru mohla odskočit do nepřístupného terénu se volí rána, po které zasažená zvěř zůstane v ohni.
To Erika Doležalová: Eriko, ono na ráži ani střelivu zas tak nezáleží (je-li podle zákona). Zvěř zasažená na komoru je, dá se říci, v ten okamžik "mrtvá". Potíž je v tom, že nezhasíná na místě. Táhnout lončáka 80 m řepkou nebo po kolenou houšťákem, po tom opravdu netoužím. Proto, když hrozí, že zvěř by po ráně na komoru mohla odskočit do nepřístupného terénu se volí rána, po které zasažená zvěř zůstane v ohni.
30.7.2011 22:06 vložil Jan Horáček
To Roman Vrána: Romane, pokud jseš myslivec, který chodil do kvalitního kurzu, učil se na přísné zkoušky, tak bys měl vědět, že existuje nějaká myslivecká rána, myslivecká vzdálenost, myslivecká ústroj, myslivecké zvyky a tradice. Já se domnívám, že opravdový myslivec by si toho měl být vědom a podle toho se chovat. Z těchto, a dalších hledisek, jsou pak hodnoceny prezentované příspěvky. Případné kritické připomínky jsou pak jen snahou, aby myslivci vystupovali jako rozumní lidé a jako celek v duchu mysliveckých tradic. Dočká-li se tedy autor příspěvku kritiky, neměl by se urážet, ale zamyslet. Lovu zdar!
To Roman Vrána: Romane, pokud jseš myslivec, který chodil do kvalitního kurzu, učil se na přísné zkoušky, tak bys měl vědět, že existuje nějaká myslivecká rána, myslivecká vzdálenost, myslivecká ústroj, myslivecké zvyky a tradice. Já se domnívám, že opravdový myslivec by si toho měl být vědom a podle toho se chovat. Z těchto, a dalších hledisek, jsou pak hodnoceny prezentované příspěvky. Případné kritické připomínky jsou pak jen snahou, aby myslivci vystupovali jako rozumní lidé a jako celek v duchu mysliveckých tradic. Dočká-li se tedy autor příspěvku kritiky, neměl by se urážet, ale zamyslet. Lovu zdar!
29.7.2011 13:42 vložil Honza Becher
...jsi dobrá Eriko. Vždy jsi byla a stále jsi...:-)
...jsi dobrá Eriko. Vždy jsi byla a stále jsi...:-)
29.7.2011 13:41 vložil Honza Becher
...jsi dobrá Eriko. Vždy jsi byla a stále jsi...:-)
...jsi dobrá Eriko. Vždy jsi byla a stále jsi...:-)
29.7.2011 10:31 vložil Erika Doležalová
Jen poznámka k těm dosledům - nevím, jaké používáte zbraně, ráže, střelivo a podobně, ale už máme několik kusů ulovených v řepce i kukuřici i u houštin, vždy ranou na komoru a dosled tedy nikdy nebyl žádná celonoční záležitost. Je to samozřejmě nepříjemný pocit, lézt do řepky úpo prsa, do kukuřice nad hlavu nebo do houštiny, ale zatím se nám tedy nestalo, že by kus střelený na komoru byl ještě živý (a to nechodíme až za půl dne, ale v rozmení 20-40 minut po výstřelu) a ležel dál než 80 m..
Jen poznámka k těm dosledům - nevím, jaké používáte zbraně, ráže, střelivo a podobně, ale už máme několik kusů ulovených v řepce i kukuřici i u houštin, vždy ranou na komoru a dosled tedy nikdy nebyl žádná celonoční záležitost. Je to samozřejmě nepříjemný pocit, lézt do řepky úpo prsa, do kukuřice nad hlavu nebo do houštiny, ale zatím se nám tedy nestalo, že by kus střelený na komoru byl ještě živý (a to nechodíme až za půl dne, ale v rozmení 20-40 minut po výstřelu) a ležel dál než 80 m..
29.7.2011 09:39 vložil Honza Becher
Dobrá ranka!!! Přesně mezi světlo a slecho, tak jak nás to učil starej pan hajnej Katzr. Jo a je třeba se na věc dívat čistě profesionálně. Pokud flinta střílí přesně, já mám jistou ruku, kus je v klidu a nejsem v časovým presu, proč ne na hlavu? Když se mě ruce klepou jak starýmu Hlavsovi a mám vybouchanej kopáč, střílím na jistotu komory. Tím se nechci dotknout těch co se jich to týká, každej jsme jinej a máme jiný možnosti. Dobrá rána na hlavu je jistota, i když ne zrovna myslivecká...
Dobrá ranka!!! Přesně mezi světlo a slecho, tak jak nás to učil starej pan hajnej Katzr. Jo a je třeba se na věc dívat čistě profesionálně. Pokud flinta střílí přesně, já mám jistou ruku, kus je v klidu a nejsem v časovým presu, proč ne na hlavu? Když se mě ruce klepou jak starýmu Hlavsovi a mám vybouchanej kopáč, střílím na jistotu komory. Tím se nechci dotknout těch co se jich to týká, každej jsme jinej a máme jiný možnosti. Dobrá rána na hlavu je jistota, i když ne zrovna myslivecká...
28.7.2011 21:15 vložil PRÁŠIL FRANTIŠEK
Střílet za slecho prase,sele na vnadišti a na menší vzdálenost mi příjde úplně normání.Až si prožijete každej celovečerní dohledávky za prasetem,tak zjistíte že i touhle ranou si ušetříte jak čas,tak trápení černé.Nenormální mi příjde stílet srnce na krk!Jinak si střílejte každej jak chcete s mysliveckým rozumem.Lovu zdar.
Střílet za slecho prase,sele na vnadišti a na menší vzdálenost mi příjde úplně normání.Až si prožijete každej celovečerní dohledávky za prasetem,tak zjistíte že i touhle ranou si ušetříte jak čas,tak trápení černé.Nenormální mi příjde stílet srnce na krk!Jinak si střílejte každej jak chcete s mysliveckým rozumem.Lovu zdar.
28.7.2011 11:37 vložil Roman Vrána
Pavle přeji Lovu Zdar ! Divím se že sem vůbec někdo nějaké fotografie dává, netrvá dlouho a zjistí, že ulovil to co neměl, ulovil to v nevhodnou dobu, špatnou zbraní či střelivem, na moc krátkou nebo naopak dlouhou vzdálenost, dále že nebyl na focení správně ustrojen a to jak on tak ulovený kus... A tak to jde pořád dokola, prostě to chce odvahu zde prezentovat svůj úlovek a podělit se o tu radost :-(.
Pavle přeji Lovu Zdar ! Divím se že sem vůbec někdo nějaké fotografie dává, netrvá dlouho a zjistí, že ulovil to co neměl, ulovil to v nevhodnou dobu, špatnou zbraní či střelivem, na moc krátkou nebo naopak dlouhou vzdálenost, dále že nebyl na focení správně ustrojen a to jak on tak ulovený kus... A tak to jde pořád dokola, prostě to chce odvahu zde prezentovat svůj úlovek a podělit se o tu radost :-(.
28.7.2011 08:53 vložil Pavel Kaňka
Opičárna?Ta fotka je vzpomínka na lov,loví se zbraní a ta tam dle mého musí být dobře viditelná,položená před kusem v trávě by asi nebyla tak dobře vidět.Rád bych se podíval na nějaké vaše opičárny,ale bohužel tu radši žádné nemáte. Jinak všem ostatním Lovcův dík!
Opičárna?Ta fotka je vzpomínka na lov,loví se zbraní a ta tam dle mého musí být dobře viditelná,položená před kusem v trávě by asi nebyla tak dobře vidět.Rád bych se podíval na nějaké vaše opičárny,ale bohužel tu radši žádné nemáte. Jinak všem ostatním Lovcův dík!
28.7.2011 08:52 vložil Pavel Kaňka
Opičárna?Ta fotka je vzpomínka na lov,loví se zbraní a ta tam dle mého musí být dobře viditelná,položená před kusem v trávě by asi nebyla tak dobře vidět.Rád bych se podíval na nějaké vaše opičárny,ale bohužel tu radši žádné nemáte. Jinak všem ostatním Lovcův dík!
Opičárna?Ta fotka je vzpomínka na lov,loví se zbraní a ta tam dle mého musí být dobře viditelná,položená před kusem v trávě by asi nebyla tak dobře vidět.Rád bych se podíval na nějaké vaše opičárny,ale bohužel tu radši žádné nemáte. Jinak všem ostatním Lovcův dík!
28.7.2011 08:02 vložil Jan Horáček
O umístění rány rozhoduje daný okamžik a daný kus zvěře na daném místě. Srnec na "fraj place" nebo černá na vnadišti v řídkém lese se může lovit ranou na komoru. Prase v řepce nebo na vnadišti u houšťáku lovím raději ranou za slecho. Lézt houštím po kolenou nebo se brodit po prsa v řepce není žádný med. Souhlasím též s předřečníky, že vyslovení kritického názoru není závist. Co mně se nelíbí na tomto příspěvku je fotka. Kulobrok zlomený přes hřbet selete je opravdu opičárna jak má být.
O umístění rány rozhoduje daný okamžik a daný kus zvěře na daném místě. Srnec na "fraj place" nebo černá na vnadišti v řídkém lese se může lovit ranou na komoru. Prase v řepce nebo na vnadišti u houšťáku lovím raději ranou za slecho. Lézt houštím po kolenou nebo se brodit po prsa v řepce není žádný med. Souhlasím též s předřečníky, že vyslovení kritického názoru není závist. Co mně se nelíbí na tomto příspěvku je fotka. Kulobrok zlomený přes hřbet selete je opravdu opičárna jak má být.
28.7.2011 08:02 vložil Vlastimil Pavlíček
Přeji lovu zdar !!!
Přeji lovu zdar !!!
28.7.2011 07:57 vložil Miroslav Komárek
Dobře jsi ho střelil, lovu zdar!
Dobře jsi ho střelil, lovu zdar!
28.7.2011 07:24 vložil Erika Doležalová
Lovu zdar, tentokrát to vyšlo, příště může po lese běhat další kus s ustřeleným ryjem, přestřelenou čelistí či jiným zmrzačením.. Je fakt, že pokud je kus v absolutním klidu, pak 25 metrů je poměrně krátká vzdálenost, přesto rána na komoru je jistější a hlavně myslivecká. (jo a nepíšu to ze závisti :-)
Lovu zdar, tentokrát to vyšlo, příště může po lese běhat další kus s ustřeleným ryjem, přestřelenou čelistí či jiným zmrzačením.. Je fakt, že pokud je kus v absolutním klidu, pak 25 metrů je poměrně krátká vzdálenost, přesto rána na komoru je jistější a hlavně myslivecká. (jo a nepíšu to ze závisti :-)
27.7.2011 22:33 vložil Vojtěch Louda
To pan Kavečka: Tvrzení, že prase po ráně na hlavu zůstane vždy v ohni je úplný nesmysl. Už jsem byl svědkem, jak prase po ráně na hlavu rylo tři metry v zemi, najednou se oklepalo a bylo pryč. Prasata mají tak tvrdou lebku, že pokud se netrefíte přesně za slecho, kule se jednoduše po lebce sveze. To mam potvrzené i od hodně zkušených myslivců. Nic ve zlém. Jenom jsem se chtel podělit o zkušenosti. Lovci přeji lovu zdar
To pan Kavečka: Tvrzení, že prase po ráně na hlavu zůstane vždy v ohni je úplný nesmysl. Už jsem byl svědkem, jak prase po ráně na hlavu rylo tři metry v zemi, najednou se oklepalo a bylo pryč. Prasata mají tak tvrdou lebku, že pokud se netrefíte přesně za slecho, kule se jednoduše po lebce sveze. To mam potvrzené i od hodně zkušených myslivců. Nic ve zlém. Jenom jsem se chtel podělit o zkušenosti. Lovci přeji lovu zdar
27.7.2011 18:52 vložil Ivan Procházka
Velké mínus u rány na hlavu je,že barva zůstává ve zvěřině a ztrácí tak na kvalitě ,jinak já někdy na hlavu střílím taky.Dobrá rána a sele akorát ,LOVU ZDAR,.
Velké mínus u rány na hlavu je,že barva zůstává ve zvěřině a ztrácí tak na kvalitě ,jinak já někdy na hlavu střílím taky.Dobrá rána a sele akorát ,LOVU ZDAR,.
27.7.2011 18:17 vložil Jiří Lengyel,starší
Nevím proč,ale je to zde zvykem,jak někdo se jen zeptá co a jak,je rýpal a blbě kecá,Vážení to vám stačí od zhora dolů samé Lovu zdar a jen tak dál?Vzdyť je to myslivecký portál a rádi se podíváme, vyměníme si postřehy a zkušennosti.Já sám se omlouvám,pokud Vám to bude stačit,že jsem špatně přečetl úvod k fotce,kde gramáš střely jsem přečetl jako hmotnost,to je stáří,neměl jsem brýle.K ráně na hlavu jsme zde již hovořili nedávno a opět se najde ten,kdo tuto ránu obhajuje.Chtěl jsem jen říci,než něco napíšete,myslete,žádný nemáme patent na rozum....
Nevím proč,ale je to zde zvykem,jak někdo se jen zeptá co a jak,je rýpal a blbě kecá,Vážení to vám stačí od zhora dolů samé Lovu zdar a jen tak dál?Vzdyť je to myslivecký portál a rádi se podíváme, vyměníme si postřehy a zkušennosti.Já sám se omlouvám,pokud Vám to bude stačit,že jsem špatně přečetl úvod k fotce,kde gramáš střely jsem přečetl jako hmotnost,to je stáří,neměl jsem brýle.K ráně na hlavu jsme zde již hovořili nedávno a opět se najde ten,kdo tuto ránu obhajuje.Chtěl jsem jen říci,než něco napíšete,myslete,žádný nemáme patent na rozum....
27.7.2011 18:16 vložil Tónek
Souhlasím s váma že když se mě něco nelíbý, nemusím to hned komentovat jak ocas!!!, ale proboha nepište že někdo něco závidí.....to je tak ohraná fráze a taková totální hovadina, že to svět neviděl!! Pavle lovu zdar.
Souhlasím s váma že když se mě něco nelíbý, nemusím to hned komentovat jak ocas!!!, ale proboha nepište že někdo něco závidí.....to je tak ohraná fráze a taková totální hovadina, že to svět neviděl!! Pavle lovu zdar.
27.7.2011 17:49 vložil Lukáš Kavečka
Podle mě u černé lepší rána na hlavu, kde je jistota že zůstane v ohni, jak jí následně někdo honit po lese čí nekončící dosled a její trápení. Všichni víme jak je černá vytrvalá. A tady to proč rána na hlavu atd. to je už moc přehnané!!! Tady už je asi závist, jinak nevím proč se tu drbe kde jaká kravina! Lovu Zdar k selátku
Podle mě u černé lepší rána na hlavu, kde je jistota že zůstane v ohni, jak jí následně někdo honit po lese čí nekončící dosled a její trápení. Všichni víme jak je černá vytrvalá. A tady to proč rána na hlavu atd. to je už moc přehnané!!! Tady už je asi závist, jinak nevím proč se tu drbe kde jaká kravina! Lovu Zdar k selátku
27.7.2011 17:03 vložil Jan Kořínek
Lovu zdar dobrá ranka těch rejpalů jsi nevšímej jenom blbě kecaj čus a pozdravuj tam.
Lovu zdar dobrá ranka těch rejpalů jsi nevšímej jenom blbě kecaj čus a pozdravuj tam.
27.7.2011 15:13 vložil Jiří Hlinka
LOVU ZDAR! Naprosto nechápu připomínky typu "to je ještě prcek".Pakliže chceme s černou něco dělat musíme lovit právě takováto a selata a klidně i o něco menší v co největší míře. To, že na tom není moc masa.O to správnému myslivci prvotně nejde přednější je snad chov.Jak jinak odlovit alespoň 70% ročního přírůstku?!
LOVU ZDAR! Naprosto nechápu připomínky typu "to je ještě prcek".Pakliže chceme s černou něco dělat musíme lovit právě takováto a selata a klidně i o něco menší v co největší míře. To, že na tom není moc masa.O to správnému myslivci prvotně nejde přednější je snad chov.Jak jinak odlovit alespoň 70% ročního přírůstku?!
27.7.2011 14:58 vložil Kuba
LOVU ZDAR. dobrá rána.
LOVU ZDAR. dobrá rána.
27.7.2011 14:31 vložil Pavel Nezbeda
jo, závist je hrozná věc...upřímné lovu zdar!
jo, závist je hrozná věc...upřímné lovu zdar!
Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.