
Vyhledávání
Přihlášení
Nejlepší fotografie

Životní
vloženo: 9.11.2025 10:27
autor: Josef Kouba
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2012
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2013
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2014
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2015
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2016
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2017
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2018
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2019
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2020
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2021
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2022
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2023
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2024
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2025
Fotografie
- úlovky (ČR, SR) (17418) (1 dnes)
- úlovky (svět) (2319)
- trofeje (4707)
- historie (3861)
- zvěř v přírodě (43829) (3 dnes)
- zvěř v zajetí (3702)
- příroda (40016) (3 dnes)
- lovecké výstavy (1564)
- lovecký pes (13568) (1 dnes)
- zbraně (2621)
- lidé (4687)
- fotopast (16114) (2 dnes)
- myslivecké umění (4884)
- myslivecký interiér (463)
- shozy (jelení, srnčí atd.) (7157)
- ptactvo v přírodě (20757)
- hmyz v přírodě (7467) (3 dnes)
- obojživelníci a plazi (1361)
- květiny a houby (15770)
- myslivecké stavby (3948)
- sokolnictví (511)
- ostatní (24694) (2 dnes)
Fotografie desetiletí
úlovky (ČR, SR)

Zajímavé koruny
vloženo: 26.4.2017 16:12
autor: Jiří Netík
úlovky (svět)

už je v Alpách zase klid
vloženo: 18.9.2020 09:04
autor: Antonin Mikulec
trofeje

Můj páteční.
vloženo: 5.8.2020 07:27
autor: Ladislav Bodi
zvěř v přírodě

Ze říje
vloženo: 8.9.2014 21:46
autor: Svatopluk Šedivý
zbraně

Kompletní repase "zetky",moje práce.
vloženo: 29.3.2020 15:06
autor: Stanislav Satoria
fotopast

Kongres
vloženo: 12.1.2014 11:45
autor: Ladislav Michek
myslivecké umění

.F.
vloženo: 21.1.2013 17:19
autor: Marek Horňák
Statistika
Připomínky a názory
Fotografie
| « novější foto | starší foto » |
Stavba mostu přes Moravu v roce 1934
V pozadí hájenka přívoz
Komentáře:
5.5.2016 02:06 vložil Jiří Wenzl
Fascinuje mne, že na tak pro ČSR strategicky důležité silnici (Praha-Brno-Bratislava) se až do roku 1934 bylo nutno přes řeku Moravu přepravovat přívozem. Ostatně - i souběžná železnice (Břeclav-Kůty) byla vybudována až okolo r. 1900, tedy v době, kdy už byly páteřní rakousko-uherské železnice dávno v provozu. To jen dokumentuje, jakou divočinou luhy mezi Hodonínem a Břeclaví až do třicátých let minulého století byly. Dnes je neuvěřitelné, že díky absenci dopravních bariér mohli karpatští jelení (z Malých Karpat) migrovat na Soutok a obohacovat tak genofond tamějších lužních jelenů.
Fascinuje mne, že na tak pro ČSR strategicky důležité silnici (Praha-Brno-Bratislava) se až do roku 1934 bylo nutno přes řeku Moravu přepravovat přívozem. Ostatně - i souběžná železnice (Břeclav-Kůty) byla vybudována až okolo r. 1900, tedy v době, kdy už byly páteřní rakousko-uherské železnice dávno v provozu. To jen dokumentuje, jakou divočinou luhy mezi Hodonínem a Břeclaví až do třicátých let minulého století byly. Dnes je neuvěřitelné, že díky absenci dopravních bariér mohli karpatští jelení (z Malých Karpat) migrovat na Soutok a obohacovat tak genofond tamějších lužních jelenů.
3.5.2016 20:56 vložil Jiří Netík
To nevím, ten první je Papánek z Brodského, jeho syn Olda Papánek žije a je mu 92 roků
To nevím, ten první je Papánek z Brodského, jeho syn Olda Papánek žije a je mu 92 roků
3.5.2016 20:37 vložil Jindřiška Padalíková
Historické foto, je cenné. Stavěli ho Lanžhotčané? "Majú koně šimle" - jak se zpívá v písničce U breclavskej pile. 1****
Historické foto, je cenné. Stavěli ho Lanžhotčané? "Majú koně šimle" - jak se zpívá v písničce U breclavskej pile. 1****
Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.










