
Vyhledávání
Přihlášení
Nejlepší fotografie

Zlatý srnec z Maďarska
vloženo: 26.6.2025 08:02
autor: NH
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2012
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2013
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2014
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2015
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2016
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2017
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2018
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2019
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2020
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2021
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2022
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2023
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2024
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2025
Fotografie
- úlovky (ČR, SR) (17355)
- úlovky (svět) (2254)
- trofeje (4706)
- historie (3859)
- zvěř v přírodě (43669)
- zvěř v zajetí (3715)
- příroda (39794)
- lovecké výstavy (1568)
- lovecký pes (13571)
- zbraně (2612)
- lidé (4680)
- fotopast (16008)
- myslivecké umění (4877)
- myslivecký interiér (463)
- shozy (jelení, srnčí atd.) (7147)
- ptactvo v přírodě (20688)
- hmyz v přírodě (7246)
- obojživelníci a plazi (1363)
- květiny a houby (15711)
- myslivecké stavby (3950)
- sokolnictví (511)
- ostatní (24646)
Fotografie desetiletí
úlovky (ČR, SR)

Říje 2019 slovensko
vloženo: 13.5.2020 20:19
autor: Jan Přikryl
úlovky (svět)

Sibiř
vloženo: 1.9.2017 20:46
autor: František Strnad
trofeje

Zadařilo se
vloženo: 5.10.2019 19:38
autor: Jiří Netík
zvěř v přírodě

Na naháňce,netrefil...
vloženo: 31.1.2013 12:39
autor: Pavel Morávek
zbraně

Pro radost
vloženo: 20.1.2019 12:28
autor: jan koštoval
fotopast

Macko
vloženo: 16.11.2014 17:11
autor: Ladislav Mlynský
myslivecké umění

najnovšia práca
vloženo: 16.1.2016 18:04
autor: Marek Horňák
Statistika
Připomínky a názory
Fotografie
« novější foto | starší foto » |
Stavba mostu přes Moravu v roce 1934
V pozadí hájenka přívoz
Komentáře:
5.5.2016 02:06 vložil Jiří Wenzl
Fascinuje mne, že na tak pro ČSR strategicky důležité silnici (Praha-Brno-Bratislava) se až do roku 1934 bylo nutno přes řeku Moravu přepravovat přívozem. Ostatně - i souběžná železnice (Břeclav-Kůty) byla vybudována až okolo r. 1900, tedy v době, kdy už byly páteřní rakousko-uherské železnice dávno v provozu. To jen dokumentuje, jakou divočinou luhy mezi Hodonínem a Břeclaví až do třicátých let minulého století byly. Dnes je neuvěřitelné, že díky absenci dopravních bariér mohli karpatští jelení (z Malých Karpat) migrovat na Soutok a obohacovat tak genofond tamějších lužních jelenů.
Fascinuje mne, že na tak pro ČSR strategicky důležité silnici (Praha-Brno-Bratislava) se až do roku 1934 bylo nutno přes řeku Moravu přepravovat přívozem. Ostatně - i souběžná železnice (Břeclav-Kůty) byla vybudována až okolo r. 1900, tedy v době, kdy už byly páteřní rakousko-uherské železnice dávno v provozu. To jen dokumentuje, jakou divočinou luhy mezi Hodonínem a Břeclaví až do třicátých let minulého století byly. Dnes je neuvěřitelné, že díky absenci dopravních bariér mohli karpatští jelení (z Malých Karpat) migrovat na Soutok a obohacovat tak genofond tamějších lužních jelenů.
3.5.2016 20:56 vložil Jiří Netík
To nevím, ten první je Papánek z Brodského, jeho syn Olda Papánek žije a je mu 92 roků
To nevím, ten první je Papánek z Brodského, jeho syn Olda Papánek žije a je mu 92 roků
3.5.2016 20:37 vložil Jindřiška Padalíková
Historické foto, je cenné. Stavěli ho Lanžhotčané? "Majú koně šimle" - jak se zpívá v písničce U breclavskej pile. 1****
Historické foto, je cenné. Stavěli ho Lanžhotčané? "Majú koně šimle" - jak se zpívá v písničce U breclavskej pile. 1****
Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.