
Vyhledávání
Přihlášení
Nejlepší fotografie

Zlatý srnec z Maďarska
vloženo: 26.6.2025 08:02
autor: NH
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2012
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2013
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2014
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2015
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2016
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2017
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2018
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2019
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2020
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2021
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2022
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2023
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2024
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2025
Fotografie
- úlovky (ČR, SR) (17355)
- úlovky (svět) (2254)
- trofeje (4706)
- historie (3859)
- zvěř v přírodě (43668)
- zvěř v zajetí (3715)
- příroda (39793)
- lovecké výstavy (1568)
- lovecký pes (13572)
- zbraně (2612)
- lidé (4680)
- fotopast (16006)
- myslivecké umění (4877)
- myslivecký interiér (463)
- shozy (jelení, srnčí atd.) (7147)
- ptactvo v přírodě (20688)
- hmyz v přírodě (7243)
- obojživelníci a plazi (1363)
- květiny a houby (15710)
- myslivecké stavby (3950)
- sokolnictví (511)
- ostatní (24644)
Fotografie desetiletí
úlovky (ČR, SR)

Přání
vloženo: 9.5.2012 16:50
autor: Vojtěch Molnár
úlovky (svět)

Můj první kamzík
vloženo: 11.10.2013 23:35
autor: Daniel Donaťák
trofeje

Moji letošní srnci
vloženo: 28.8.2012 06:20
autor: Josef Vršan
zvěř v přírodě

...pozor !
vloženo: 4.6.2013 17:23
autor: Vít Hlavica
zbraně

PÁR MÝCH NOŽŮ DĚLANÝCH NA ZAKÁZKU.
vloženo: 9.1.2014 14:07
autor: Jaroslav Vlosovský
fotopast

*
vloženo: 31.5.2018 13:42
autor: Rostislav Jurdič
myslivecké umění

Kočí Jan Uher *1912
vloženo: 29.1.2020 18:22
autor: Jiří Netík
Statistika
Připomínky a názory
Fotografie
« novější foto | starší foto » |
Včerejší srneček II

Komentáře:
22.5.2011 17:39 vložil Vojtěch Molnár
Kolego Oršulíku je hezké, že to máte v literatuře krásně vyčteno, ale nejdnou jsem už viděl paličkáče o váze 15 kg. Ve smíšených honitbách ¨to není taková vzácnost dokonce i v těch lesích. Samozřejmě leckdy ta váha v tom také roli hraje. Já osobně se domnívám, že velkou roli v tom hraje genetický základ, úživnost dané honitby atd.
Kolego Oršulíku je hezké, že to máte v literatuře krásně vyčteno, ale nejdnou jsem už viděl paličkáče o váze 15 kg. Ve smíšených honitbách ¨to není taková vzácnost dokonce i v těch lesích. Samozřejmě leckdy ta váha v tom také roli hraje. Já osobně se domnívám, že velkou roli v tom hraje genetický základ, úživnost dané honitby atd.
22.5.2011 17:33 vložil Vojtěch Molnár
Děkuji chovatelské ústředně za rozbor, ale to snad nemusíte psát pane Oršulíku, nebo se Vám zdá tento srnec s parožím šesteráka? Já osobně si tedy myslím, že na jedné straně má paličku o výšce max 3cm a na druhé vidličku rovněž o výšce 3cm max. Pane kolego pořád nechápu co mi Vašimi příspěvky chcete naznačit? Pořád se domníváte o nesprávném odlovu tohoto srnce? Pokud ano jeto Váš názor na který máte právo. Já si stojím zatím, že srnec je lovný a v každém případě do chovu nežádoucí. Myslivosti Zdar!
Děkuji chovatelské ústředně za rozbor, ale to snad nemusíte psát pane Oršulíku, nebo se Vám zdá tento srnec s parožím šesteráka? Já osobně si tedy myslím, že na jedné straně má paličku o výšce max 3cm a na druhé vidličku rovněž o výšce 3cm max. Pane kolego pořád nechápu co mi Vašimi příspěvky chcete naznačit? Pořád se domníváte o nesprávném odlovu tohoto srnce? Pokud ano jeto Váš názor na který máte právo. Já si stojím zatím, že srnec je lovný a v každém případě do chovu nežádoucí. Myslivosti Zdar!
22.5.2011 13:19 vložil Pavel Oršulík
MarK: Paličkář je je loňský mladý srnec, který v důsledku slabé fyzické kondice (nízké váhy) nasadí jen velmi malé parůžky (často jen takové paličky, nebo knoflíky). Proto se mu říká též konflíkář nebo knoflíkáč. To jsem nevymyslel já, ale to je z literatury.
MarK: Paličkář je je loňský mladý srnec, který v důsledku slabé fyzické kondice (nízké váhy) nasadí jen velmi malé parůžky (často jen takové paličky, nebo knoflíky). Proto se mu říká též konflíkář nebo knoflíkáč. To jsem nevymyslel já, ale to je z literatury.
22.5.2011 11:50 vložil Vojtěch Molnár
Pane Oršulíku, předmětem fotky není vytlučenost konců špiček. To co jste napsal předtím mluví samo zasebe. Takže příště než začnete předávat drahocená moudra, tak se raději zeptejte jak to paroží vypadá, než začnete psát o nadějnosti tohoto kusu. Každou špičku má vytlučenou dokonce i tu naté vydličce, jak sem včera zjistil při preparaci. Vy jste svůj názor napsal jako by ostatní byli oproti Vám uplní břídilové. Nemám problém zkoustnout názor jiného. Příště si raději zjistitě vše kolem než napíšete co jste napsal. Nic ve zlém tyto stránky přeci slouží hlavně k té diskuzi, ale musí se také umět napsat. Navíc vážený pane jsem o vytlučenosti špiček již psal. S pozdravem Myslivosti Zdar!
Pane Oršulíku, předmětem fotky není vytlučenost konců špiček. To co jste napsal předtím mluví samo zasebe. Takže příště než začnete předávat drahocená moudra, tak se raději zeptejte jak to paroží vypadá, než začnete psát o nadějnosti tohoto kusu. Každou špičku má vytlučenou dokonce i tu naté vydličce, jak sem včera zjistil při preparaci. Vy jste svůj názor napsal jako by ostatní byli oproti Vám uplní břídilové. Nemám problém zkoustnout názor jiného. Příště si raději zjistitě vše kolem než napíšete co jste napsal. Nic ve zlém tyto stránky přeci slouží hlavně k té diskuzi, ale musí se také umět napsat. Navíc vážený pane jsem o vytlučenosti špiček již psal. S pozdravem Myslivosti Zdar!
22.5.2011 10:42 vložil Pavel Oršulík
Pane Molnáre, z té fotky není patrné, že má konce parůžků vytlučené. Jste ještě mladý, tak zkuste občas zkousnout i názor starých blbců, kteří o myslívosti a zvěři něco ví a nečertěte se kvůli tomu.
Pane Molnáre, z té fotky není patrné, že má konce parůžků vytlučené. Jste ještě mladý, tak zkuste občas zkousnout i názor starých blbců, kteří o myslívosti a zvěři něco ví a nečertěte se kvůli tomu.
21.5.2011 12:36 vložil Mirek Sova
Musím ještě jednou reagovat na zdejší dohady.Podle mně pokud zvěř nemá váhu tak bude vždy slabej i v paroží.Tvrdí to i odborníci,kteří mají tu možnost a zkušenosti danou zvěř neustále sledovat.
Musím ještě jednou reagovat na zdejší dohady.Podle mně pokud zvěř nemá váhu tak bude vždy slabej i v paroží.Tvrdí to i odborníci,kteří mají tu možnost a zkušenosti danou zvěř neustále sledovat.
20.5.2011 21:26 vložil Vojtěch Molnár
Aha a odkdy je paličkáč to samé co knoflikáč :-D no ty zase perlíš :-D
Aha a odkdy je paličkáč to samé co knoflikáč :-D no ty zase perlíš :-D
20.5.2011 14:55 vložil Daniel Donaťák
Z tvého popisu ale jde rozumět tomu,že jsi šel na paličkáče."Tak jako každý rok chci sezonu začínat průběrným srncem I. věkovky "paličkáčem""
Z tvého popisu ale jde rozumět tomu,že jsi šel na paličkáče."Tak jako každý rok chci sezonu začínat průběrným srncem I. věkovky "paličkáčem""
19.5.2011 16:35 vložil Vojtěch Molnár
Omlouvám se zatoho chlapce, až později jsem si všiml Vaší vizitky
Omlouvám se zatoho chlapce, až později jsem si všiml Vaší vizitky
19.5.2011 16:34 vložil Vojtěch Molnár
Tak ted sem se i zasmál. Tak právě ten, kdo otom něco ví jak tady kolega píše, tak právě ví že když už má srnec vytlučeny konce parůžků tak mu asi už neporostou že kolego Oršulíku??? Nevím kde jsi nato kolego přišel že je to knoflikáč otom zde řeč pokud vím zmé strany není chlapče
Tak ted sem se i zasmál. Tak právě ten, kdo otom něco ví jak tady kolega píše, tak právě ví že když už má srnec vytlučeny konce parůžků tak mu asi už neporostou že kolego Oršulíku??? Nevím kde jsi nato kolego přišel že je to knoflikáč otom zde řeč pokud vím zmé strany není chlapče
19.5.2011 16:14 vložil Pavel Oršulík
Chlapci, kdo o tom něco ví, tak ví, že nyní nadějným srnečkům teprve teď roste paroží. Protože oni nasadili už na počátkem zimy a pozdě na jaře shazovali. Navíc je to vidláček v prvním roce. Takže každopádně to není "knoflíkáč", ale nadějný vidláček. Proč nadějný? Protože by mu paroží rostlo ještě minimálně do půlky června a viděli by jste co tak nadějně založený srneček za měsíc udělá.
Chlapci, kdo o tom něco ví, tak ví, že nyní nadějným srnečkům teprve teď roste paroží. Protože oni nasadili už na počátkem zimy a pozdě na jaře shazovali. Navíc je to vidláček v prvním roce. Takže každopádně to není "knoflíkáč", ale nadějný vidláček. Proč nadějný? Protože by mu paroží rostlo ještě minimálně do půlky června a viděli by jste co tak nadějně založený srneček za měsíc udělá.
19.5.2011 09:52 vložil Vojtěch Molnár
Lovu Dík kamarádi! Milane pokusím se aby neslezlo snad se mi to podaří :-)
Lovu Dík kamarádi! Milane pokusím se aby neslezlo snad se mi to podaří :-)
19.5.2011 07:41 vložil Pepin z Hané
Lovu zdar!! Jelinku je to typický odstřelový srneček .
Lovu zdar!! Jelinku je to typický odstřelový srneček .
18.5.2011 23:36 vložil Milan Flora
Vojto při preparaci je možné že ti sjede líčí jako mě u jedné jedničky, když se Ti to náhodou stane tak to neřeřeš dá se to vždy dobarvít, i když to není sto pro.Dobrá trofej. Ještě jednou, Lovu Zdar!!!
Vojto při preparaci je možné že ti sjede líčí jako mě u jedné jedničky, když se Ti to náhodou stane tak to neřeřeš dá se to vždy dobarvít, i když to není sto pro.Dobrá trofej. Ještě jednou, Lovu Zdar!!!
18.5.2011 21:39 vložil Vojtěch Molnár
Lovcův dík přátelé
Lovcův dík přátelé
18.5.2011 19:41 vložil Martin Moravec
Lovu zdar, jedná se o průběrného srnce...alespoň u nás na Rychnovsku...LOVU ZDAR !!!
Lovu zdar, jedná se o průběrného srnce...alespoň u nás na Rychnovsku...LOVU ZDAR !!!
18.5.2011 18:38 vložil Michal Filip
Lovu Zdar!!! Dobrý průběrný odstřel. Jen škoda, že neměl vytlučeno, trofej by byla líbivější.
Lovu Zdar!!! Dobrý průběrný odstřel. Jen škoda, že neměl vytlučeno, trofej by byla líbivější.
18.5.2011 18:28 vložil Roman Latýn
Lovu zdar, škoda je jen to ,že není vytlučený.
Lovu zdar, škoda je jen to ,že není vytlučený.
18.5.2011 18:02 vložil Vojtěch Molnár
Lovu Dík! :-)
Lovu Dík! :-)
18.5.2011 17:41 vložil Lukáš Kozelský
Lovu zdar, odstřelový kus. ( nebo že by na druhé hlavě nasadil osmeráka...??? :) )
Lovu zdar, odstřelový kus. ( nebo že by na druhé hlavě nasadil osmeráka...??? :) )
18.5.2011 17:23 vložil Pavel Hruby
Někdy mi to hlava nebere,jak hodnotí.Ale na druhou stranu,jsou to taky lidi a mýlit se je lidské:-)Asi to taky nemají jednoduché,když musí zvládnout třeba 1000 trofejí.Jinak u nás hodně koukají na pučnice.Jak říkám,já bych na tohoto srnce nezmáčkl,nicméně to neznamená,že není průběrný.Jestli máte kvalitu srnčí zvěře na vyšší úrovni a máte na roce třeba vidláčky,nebo i nerovné šesteráčky,pak asi není co řešit.U nás je to prostě jiné.Ještě jednou Lovu Zdar a komentáře ber s nadhledem.Ať se daří i nadále
Někdy mi to hlava nebere,jak hodnotí.Ale na druhou stranu,jsou to taky lidi a mýlit se je lidské:-)Asi to taky nemají jednoduché,když musí zvládnout třeba 1000 trofejí.Jinak u nás hodně koukají na pučnice.Jak říkám,já bych na tohoto srnce nezmáčkl,nicméně to neznamená,že není průběrný.Jestli máte kvalitu srnčí zvěře na vyšší úrovni a máte na roce třeba vidláčky,nebo i nerovné šesteráčky,pak asi není co řešit.U nás je to prostě jiné.Ještě jednou Lovu Zdar a komentáře ber s nadhledem.Ať se daří i nadále
18.5.2011 17:23 vložil Vojtěch Molnár
Františku :-) Máte pravdu, ale chci ukázat to, co tvrdím od začátku a začem si stojím. A nelíbí se mi, že někteří jedinci jsou schopni mi to vyvracet aniž neznají důvody. Moc děkuju za komentář :-) Lovu Dík!
Františku :-) Máte pravdu, ale chci ukázat to, co tvrdím od začátku a začem si stojím. A nelíbí se mi, že někteří jedinci jsou schopni mi to vyvracet aniž neznají důvody. Moc děkuju za komentář :-) Lovu Dík!
18.5.2011 17:19 vložil František Mlčoch
Asi mě omyje,nic nefotte na váze.Přece se nenecháte "dotlačit " k něčemu takovému ...Zrovna jsem si donesl na štítečku upevněnou trofej ročka.Je to vytlučený miniaturní vidláček " s délkou 4 a 4,5cm.Když čtu některé komentáře,mám pocit,že by mě za něho někteří snad i zavřeli....No nic,zase ho pověsím na zed a VY vyrazte lovit dalšího průberného.Ještě jednou Lovu Zdar!!!
Asi mě omyje,nic nefotte na váze.Přece se nenecháte "dotlačit " k něčemu takovému ...Zrovna jsem si donesl na štítečku upevněnou trofej ročka.Je to vytlučený miniaturní vidláček " s délkou 4 a 4,5cm.Když čtu některé komentáře,mám pocit,že by mě za něho někteří snad i zavřeli....No nic,zase ho pověsím na zed a VY vyrazte lovit dalšího průberného.Ještě jednou Lovu Zdar!!!
18.5.2011 17:17 vložil Vojtěch Molnár
Lovu Dík! Ano Eriko je to tak jak píšeš. Ano v dané lokalitě jsou mnohem lepší jak jsem již psal špičáci a vidláci toto je průběrné podprůměrné :-)
Lovu Dík! Ano Eriko je to tak jak píšeš. Ano v dané lokalitě jsou mnohem lepší jak jsem již psal špičáci a vidláci toto je průběrné podprůměrné :-)
18.5.2011 16:48 vložil Erika Doležalová
Vojto Lovu zdar. Těžko určovat chovnou hodnotu, neznáme-li kritéria dané oblasti (což platí u veškeré zvěře, nejen srnčí...) Osobně bych u toho srnce váhala, a to zejm. proto, že by se mohlo jednat o druhé paroží a - sice kratší - "vidličky". Pokud byl ale ve zvěřině slabý a pokud jsou v dané oblasti lepší srnci stejné věkové třídy, pak není co řešit.
Vojto Lovu zdar. Těžko určovat chovnou hodnotu, neznáme-li kritéria dané oblasti (což platí u veškeré zvěře, nejen srnčí...) Osobně bych u toho srnce váhala, a to zejm. proto, že by se mohlo jednat o druhé paroží a - sice kratší - "vidličky". Pokud byl ale ve zvěřině slabý a pokud jsou v dané oblasti lepší srnci stejné věkové třídy, pak není co řešit.
18.5.2011 16:44 vložil Václav Pošvář
Lovu Zdar! Pan Kaderus má naprostou pravdu ve všem co napsal.
Lovu Zdar! Pan Kaderus má naprostou pravdu ve všem co napsal.
18.5.2011 16:35 vložil Vojtěch Molnár
Lovu Dík příteli. No to je Donaták, ale zněj si tu už nikdo nic nedělá už ho všeci znají a ví co je zač. Ten nepřekvapí :-D Ještě jednou Díky za milý komentář. Samozřejmě mi kritika nevadí, když je na místě
Lovu Dík příteli. No to je Donaták, ale zněj si tu už nikdo nic nedělá už ho všeci znají a ví co je zač. Ten nepřekvapí :-D Ještě jednou Díky za milý komentář. Samozřejmě mi kritika nevadí, když je na místě
18.5.2011 16:03 vložil Kaderus
Lovu zdar. Já pocházím od Kolína jíný mrav a je to jasně odstřelový srnec. Pan Donaťák má na tyto srnce svůj názor. Radši střelí čtyřletého šesteráka než tohoto odstřelového srnce. Ale on má názor na všechno a na všechny. Proto asi není v žádném sdružení ,protože by ho asi odevšud vyhodili.A ctěl bych vidět jeho fotografii abych si nemusel pořád představovat ,jak tento rýpavý pán vypadá:-).
Lovu zdar. Já pocházím od Kolína jíný mrav a je to jasně odstřelový srnec. Pan Donaťák má na tyto srnce svůj názor. Radši střelí čtyřletého šesteráka než tohoto odstřelového srnce. Ale on má názor na všechno a na všechny. Proto asi není v žádném sdružení ,protože by ho asi odevšud vyhodili.A ctěl bych vidět jeho fotografii abych si nemusel pořád představovat ,jak tento rýpavý pán vypadá:-).
18.5.2011 15:47 vložil Vojtěch Molnár
Vlastimile, Lovcův Dík!
Vlastimile, Lovcův Dík!
18.5.2011 15:46 vložil Vojtěch Molnár
To máte pravdu Pavle také jsem se diil když sem byl letos na kolínsku. Jak píšete jiný kraj... Ale stěma 5cm jste mě tedy zaskočil jak jsem již psal tady je do 9 cm. No a co se týče é hmoty tak si vemte Pavle že je natom líčí a to dělá opravdu optický klam. Ještě chci dodat že srnec je vyvocen jak jsem jej našel na vedlejší fotografii je už jak má být.
To máte pravdu Pavle také jsem se diil když sem byl letos na kolínsku. Jak píšete jiný kraj... Ale stěma 5cm jste mě tedy zaskočil jak jsem již psal tady je do 9 cm. No a co se týče é hmoty tak si vemte Pavle že je natom líčí a to dělá opravdu optický klam. Ještě chci dodat že srnec je vyvocen jak jsem jej našel na vedlejší fotografii je už jak má být.
Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.