16 let s Vámi
Diskuze Nástěnka Články Fotky Videa Odkazy Kalendář Myslivecký obchůdek Inzerce
Vyhledávání


Přihlášení
Nejlepší fotografie
Fotografie
Fotografie desetiletí

úlovky (ČR, SR)

Lov u kamaráda
Lov u kamaráda
vloženo: 28.11.2017 17:26
autor: Petr Kohout

úlovky (svět)

Tradiční výřad kamzíku ve Slovinsku
Tradiční výřad kamzíku ve Slovinsku
vloženo: 24.2.2016 13:58
autor: Radek

trofeje

Říje 2012
Říje 2012
vloženo: 2.2.2013 10:48
autor: Aleš Náhlý

zvěř v přírodě

***
***
vloženo: 4.1.2018 16:29
autor: Daniela Badayová

zbraně

Výroba celého nového kohoutu s hlavou kozorožce, moje práce.
Výroba celého nového kohoutu s hlavou kozorožce, moje práce.
vloženo: 27.9.2019 20:23
autor: Stanislav Satoria

fotopast

rys
rys
vloženo: 8.11.2016 18:15
autor: Radek Kordač

myslivecké umění

Autor neznámý I.
Autor neznámý I.
vloženo: 14.1.2017 13:48
autor: Jindřiška Padalíková
Statistika
  • 240205 fotek (5 dnes)
  • 8307 videí (1 dnes)
  • 333 odkazů (0 dnes)
  • 9557 inzerátů (5 dnes)
  • 288 diskuzí (0 dnes)
  • 757664 komentářů fotek (7 dnes)
  • 12992 komentářů videí (0 dnes)
  • 3350803 hlasování fotek (67 dnes)
  • 57091 hlasování videí (0 dnes)
  • 39030 registrovaných uživatelů
    1 dnes nových, 11 online

Připomínky a názory
Fotografie
« novější fotostarší foto »

Děti z MK při ZŠ Kněževes

Na snímku děti určují stopy zvěře, tyto patřily divočákům,kteří zde "buchtovali".Do kroužku chodí dvanáct dětí. Na vycházky vyrážíme v menších skupinkách.
vložil: Miroslav Franěk
vloženo: 19.3.2016 11:50
zobrazeno: 1157x
hodnocení: 18 hlasů



Komentáře:

21.3.2016 17:47 vložil marie stanikova
..1+++++++++++++++++++..
21.3.2016 09:19 vložil Lubomír Prokeš
1****
20.3.2016 18:08 vložil Jindřiška Padalíková
Mirku, chválím !!!
19.3.2016 23:52 vložil Jaroslav Vlosovský
Alespoň se víc soustředí....Míro dobrá a záslužná práce...1***
19.3.2016 22:56 vložil Vlasta Szokeová
1***
19.3.2016 12:04 vložil jiri rajs
Záslužná práce vychovávat budoucí myslivce.

Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.