Vyhledávání
Přihlášení
Nejlepší fotografie

Životní
vloženo: 9.11.2025 10:27
autor: Josef Kouba
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2012
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2013
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2014
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2015
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2016
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2017
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2018
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2019
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2020
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2021
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2022
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2023
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2024
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2025
Fotografie
- úlovky (ČR, SR) (17425) (1 dnes)
- úlovky (svět) (2319)
- trofeje (4707) (1 dnes)
- historie (3861)
- zvěř v přírodě (43853) (2 dnes)
- zvěř v zajetí (3702)
- příroda (40050)
- lovecké výstavy (1564)
- lovecký pes (13572)
- zbraně (2621)
- lidé (4697)
- fotopast (16127)
- myslivecké umění (4885)
- myslivecký interiér (463)
- shozy (jelení, srnčí atd.) (7160) (3 dnes)
- ptactvo v přírodě (20778) (3 dnes)
- hmyz v přírodě (7495) (2 dnes)
- obojživelníci a plazi (1361)
- květiny a houby (15774)
- myslivecké stavby (3950)
- sokolnictví (511)
- ostatní (24711) (1 dnes)
Fotografie desetiletí
úlovky (ČR, SR)

Moje letošní raritka
vloženo: 17.7.2014 07:08
autor: Arnošt Bárta
úlovky (svět)

Můj první kamzík
vloženo: 11.10.2013 23:35
autor: Daniel Donaťák
trofeje

Můj životní srnec
vloženo: 15.5.2012 21:53
autor: Antonín Trubačík
zvěř v přírodě

Předčasný tok bažantů
vloženo: 13.2.2019 13:48
autor: Miroslav Franěk
zbraně

Mistrovské dílo z Brna
vloženo: 5.3.2014 00:22
autor: Andrej Mrlian
fotopast

Na újedi 1
vloženo: 26.10.2017 19:09
autor: Jiří Netík
myslivecké umění

v tráve...
vloženo: 1.7.2016 13:10
autor: Marek Horňák
Statistika
Připomínky a názory
Fotografie
| « novější foto | starší foto » |
Stavba mostu přes Moravu v roce 1934
V pozadí hájenka přívoz
Komentáře:
5.5.2016 02:06 vložil Jiří Wenzl
Fascinuje mne, že na tak pro ČSR strategicky důležité silnici (Praha-Brno-Bratislava) se až do roku 1934 bylo nutno přes řeku Moravu přepravovat přívozem. Ostatně - i souběžná železnice (Břeclav-Kůty) byla vybudována až okolo r. 1900, tedy v době, kdy už byly páteřní rakousko-uherské železnice dávno v provozu. To jen dokumentuje, jakou divočinou luhy mezi Hodonínem a Břeclaví až do třicátých let minulého století byly. Dnes je neuvěřitelné, že díky absenci dopravních bariér mohli karpatští jelení (z Malých Karpat) migrovat na Soutok a obohacovat tak genofond tamějších lužních jelenů.
Fascinuje mne, že na tak pro ČSR strategicky důležité silnici (Praha-Brno-Bratislava) se až do roku 1934 bylo nutno přes řeku Moravu přepravovat přívozem. Ostatně - i souběžná železnice (Břeclav-Kůty) byla vybudována až okolo r. 1900, tedy v době, kdy už byly páteřní rakousko-uherské železnice dávno v provozu. To jen dokumentuje, jakou divočinou luhy mezi Hodonínem a Břeclaví až do třicátých let minulého století byly. Dnes je neuvěřitelné, že díky absenci dopravních bariér mohli karpatští jelení (z Malých Karpat) migrovat na Soutok a obohacovat tak genofond tamějších lužních jelenů.
3.5.2016 20:56 vložil Jiří Netík
To nevím, ten první je Papánek z Brodského, jeho syn Olda Papánek žije a je mu 92 roků
To nevím, ten první je Papánek z Brodského, jeho syn Olda Papánek žije a je mu 92 roků
3.5.2016 20:37 vložil Jindřiška Padalíková
Historické foto, je cenné. Stavěli ho Lanžhotčané? "Majú koně šimle" - jak se zpívá v písničce U breclavskej pile. 1****
Historické foto, je cenné. Stavěli ho Lanžhotčané? "Majú koně šimle" - jak se zpívá v písničce U breclavskej pile. 1****
Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.










