Vyhledávání
Přihlášení
Nejlepší fotografie

Včerejší č. 40 a 41
vloženo: 25.2.2025 12:40
autor: Josef Kouba
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2012
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2013
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2014
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2015
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2016
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2017
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2018
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2019
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2020
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2021
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2022
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2023
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2024
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2025
Fotografie
- úlovky (ČR, SR) (17302)
- úlovky (svět) (2224)
- trofeje (4703)
- historie (3860)
- zvěř v přírodě (43280)
- zvěř v zajetí (3714)
- příroda (39579)
- lovecké výstavy (1564)
- lovecký pes (13555) (1 dnes)
- zbraně (2605)
- lidé (4675)
- fotopast (15853)
- myslivecké umění (4870)
- myslivecký interiér (460)
- shozy (jelení, srnčí atd.) (7131)
- ptactvo v přírodě (20465)
- hmyz v přírodě (7030)
- obojživelníci a plazi (1346)
- květiny a houby (15600)
- myslivecké stavby (3944)
- sokolnictví (512)
- ostatní (24593)
Fotografie desetiletí
úlovky (ČR, SR)

Můj úspěšný lovecký víkend
vloženo: 18.2.2019 19:43
autor: Daniel Donaťák
úlovky (svět)

Estonsko
vloženo: 1.11.2017 07:32
autor: Václav Hlaváček
trofeje

Můj páteční.
vloženo: 5.8.2020 07:27
autor: Ladislav Bodi
zvěř v přírodě

"Horal"
vloženo: 17.2.2014 19:13
autor: Svatopluk Šedivý
zbraně

Milenky mého mysliveckého dědu č.2
vloženo: 3.4.2013 21:27
autor: František Mlčoch
fotopast

Že to byl bobr ?
vloženo: 18.3.2017 15:17
autor: Jiří Netík
myslivecké umění

Lipinky-10/95
vloženo: 23.1.2014 17:13
autor: Jiří Lengyel,starší
Statistika
Připomínky a názory
Fotografie
« novější foto | starší foto » |
Můj druhy a třetí daněk
Byl jsem sedět na divočáky a než přišla tma, slyším praskot zezadu. Seděl jsem nehnutě a čekal, až se to utiší.Pak jsem se otočil a uviděl jsem daňka. Jakmile jsem ho přečetl, padl výstřel a daněk zůstal v ohni. Ihned po ráně, vyskočil z poza stromu druhý. Než jsem ho přečetl, přiskočil k tomu prvnímu. Dlouho jsem se nerozmýšlel a střelil.Daněk utíkal rychle pryč přes louku, ale na konci padl. Chci poděkovat našim loveckým patronům za krásný lovecký zážitek.
vložil: Ladislav Bělíček
vloženo: 13.1.2011 21:25
zobrazeno: 8592x
hodnocení: 0 hlasů
vloženo: 13.1.2011 21:25
zobrazeno: 8592x
hodnocení: 0 hlasů
Komentáře:
15.1.2011 21:31 vložil Ladislav Bělíček
Pane Luboši jsem z MS Paseky-Pržno a jinak děkuji že se mně aspoň někdo zastal, děkuji a dobrou noc
Pane Luboši jsem z MS Paseky-Pržno a jinak děkuji že se mně aspoň někdo zastal, děkuji a dobrou noc
15.1.2011 20:56 vložil Milan Nechvátal
Souhlasím s tím, že daňci rozhodně červený nejsou a myslím si že většina těch co tady kritizujou by taky střílela a poslal bych je taky do revíru kde by mohli střílet jenom 1 věkovou. Lovu zdar
Souhlasím s tím, že daňci rozhodně červený nejsou a myslím si že většina těch co tady kritizujou by taky střílela a poslal bych je taky do revíru kde by mohli střílet jenom 1 věkovou. Lovu zdar
15.1.2011 19:30 vložil Michal Sedlář
pane Černoch, tady není opravdu co závidět.
pane Černoch, tady není opravdu co závidět.
15.1.2011 13:51 vložil Mirek Černoch
Laďo to je jen slepá závist!!!!!
Laďo to je jen slepá závist!!!!!
14.1.2011 21:01 vložil Ladislav Bělíček
Pane Jiří s tym špagátem a s tim že jeden leži spatně mate prvdu ale ty běhy jsou sporné když střelíte zvěřinu večer tak ji musite vyvěsit,ja většinou uřežu zadní běhy abych ho moch vyvěsit a že je to v kolni sa teda nestydim nebo si myslíte že má každý doma chlaďák, jo a hodně vás mluví o chovnosti ale každý by radši vařečkáře nebo nebo neco s větší trofeji.
Pane Jiří s tym špagátem a s tim že jeden leži spatně mate prvdu ale ty běhy jsou sporné když střelíte zvěřinu večer tak ji musite vyvěsit,ja většinou uřežu zadní běhy abych ho moch vyvěsit a že je to v kolni sa teda nestydim nebo si myslíte že má každý doma chlaďák, jo a hodně vás mluví o chovnosti ale každý by radši vařečkáře nebo nebo neco s větší trofeji.
14.1.2011 20:31 vložil jirka majer
broboha cluvece co z toho mate netvrdim ze jsem nikdy neulovil spicaka jelena danky nemame ale ani ve snu by me nenapadlo strelit na jedny cekany 2 spicaky tet budu mluvit za sebe ale ja bych urcite nestrelil dva najednou trofej skoro zadna a asi bych si toho ani tolik nevazil a ohledne ty prezentace tak to je hnus spatne polozeny urezany behy a provazky ze to vypada ze jste je tahal z chlivka doufam ze se z toho ponaucite a 2 takove trofeje vam uz budou stacit.A ta veta ze nestrilite po vsem co se hne jste me moc neprevedcil
broboha cluvece co z toho mate netvrdim ze jsem nikdy neulovil spicaka jelena danky nemame ale ani ve snu by me nenapadlo strelit na jedny cekany 2 spicaky tet budu mluvit za sebe ale ja bych urcite nestrelil dva najednou trofej skoro zadna a asi bych si toho ani tolik nevazil a ohledne ty prezentace tak to je hnus spatne polozeny urezany behy a provazky ze to vypada ze jste je tahal z chlivka doufam ze se z toho ponaucite a 2 takove trofeje vam uz budou stacit.A ta veta ze nestrilite po vsem co se hne jste me moc neprevedcil
14.1.2011 18:51 vložil Josef Novák
co už, živá voda není, ale lopatáč je lopatáč... Lovu.
co už, živá voda není, ale lopatáč je lopatáč... Lovu.
14.1.2011 18:45 vložil Mirek Černoch
Laďo nech je vykecat.Lovu Zdar
Laďo nech je vykecat.Lovu Zdar
14.1.2011 17:47 vložil Tomio
Některé komentáře jsou vyhrocené a nemají opodstatnění. Mě by teda zajímalo, kdo sedí v komisi na okrese Vsetín a jaká mají kritéria, když těm špičákům dali zelenej.
Některé komentáře jsou vyhrocené a nemají opodstatnění. Mě by teda zajímalo, kdo sedí v komisi na okrese Vsetín a jaká mají kritéria, když těm špičákům dali zelenej.
14.1.2011 17:06 vložil Lukáš Fojtášek
Laďo,Laďo, to jsi mohl tušit co Tě tu čeká...
Laďo,Laďo, to jsi mohl tušit co Tě tu čeká...
14.1.2011 16:06 vložil Ladislav Bělíček
Panové děku za komontař ale za prvé daňci byli na vystavě a na okr. Vsetin a nedostali ani malý červený bod (to u nás znamená že jsou pruběrní)za druhé nevim jak vy ale já jsem myslivec a né vrah a nestřílím vše co se hne a za třetí jste mi to tu tak zhnusili že už si pomlouvejte koho chcete sbohem
Panové děku za komontař ale za prvé daňci byli na vystavě a na okr. Vsetin a nedostali ani malý červený bod (to u nás znamená že jsou pruběrní)za druhé nevim jak vy ale já jsem myslivec a né vrah a nestřílím vše co se hne a za třetí jste mi to tu tak zhnusili že už si pomlouvejte koho chcete sbohem
14.1.2011 14:47 vložil Michal Sedlář
Nevím, jak kde,ale u nás máme povoleného daňka I věkové třídy a špičáky prostě nelovíme. Jak níže psalo několik daleko zkušenějších kolegů, nokdo nemůže říct přesně, co daný spičák udělá na hlavě příští rok. Ti to dva jsou cice ve zvěřině slabí, ale i tak je jich škoda. Jinak se zvěř pokládá podle myslicevkých zvyklostí jinak.
Nevím, jak kde,ale u nás máme povoleného daňka I věkové třídy a špičáky prostě nelovíme. Jak níže psalo několik daleko zkušenějších kolegů, nokdo nemůže říct přesně, co daný spičák udělá na hlavě příští rok. Ti to dva jsou cice ve zvěřině slabí, ale i tak je jich škoda. Jinak se zvěř pokládá podle myslicevkých zvyklostí jinak.
14.1.2011 13:26 vložil R V
Ano může za to zákon a možná taky hamty, hamty ať mám víc než tamty!!!
Ano může za to zákon a možná taky hamty, hamty ať mám víc než tamty!!!
14.1.2011 12:17 vložil Luboš Makrlík
Dobrý den, mohu se zeptat kde jsou daňci uloveni?
Dobrý den, mohu se zeptat kde jsou daňci uloveni?
14.1.2011 12:04 vložil Martin Hadrava
Nedá mi to než reagovat. Pokud by to takto dělal každý, za chvíli budem chodit už jen na sýkorky. Chápu že někde se loví pouze zvěř do dvou let. Ale každý z nás by měl mít v sobě trocha soudnosti a myslivecké etiky.Přeci ho nestřelím jen proto že už za roko ho střelit nemůžu. Myslím že by dělali mnohem větší radost živí. Další věc je i to aranžmá fotky. Někdo tu píše jak se mu to strašně líbí. Já tam nic pozitivního nenašel.( levý bok, svázané přední běhy, uřezané zadní běhy, pozadí...) Myslím si že tato fotografie komletně vystihuje kam kráčí naše česká myslivost...BOHUŽEL
Nedá mi to než reagovat. Pokud by to takto dělal každý, za chvíli budem chodit už jen na sýkorky. Chápu že někde se loví pouze zvěř do dvou let. Ale každý z nás by měl mít v sobě trocha soudnosti a myslivecké etiky.Přeci ho nestřelím jen proto že už za roko ho střelit nemůžu. Myslím že by dělali mnohem větší radost živí. Další věc je i to aranžmá fotky. Někdo tu píše jak se mu to strašně líbí. Já tam nic pozitivního nenašel.( levý bok, svázané přední běhy, uřezané zadní běhy, pozadí...) Myslím si že tato fotografie komletně vystihuje kam kráčí naše česká myslivost...BOHUŽEL
14.1.2011 11:29 vložil Miroslav Komárek
Lovu zdar!
Lovu zdar!
14.1.2011 11:25 vložil patrol
Pane Parus, jestliže můžete lovit dančí zvěř do 2 let, tak to neznamená, že můžete zabít všechno co vyleze, ale měli by jste lovit pouze průběrné kusy, jestliže je ale určitý druh zvěře v dané lokalitě jako nežádoucí, potom se loví všechno.
Pane Parus, jestliže můžete lovit dančí zvěř do 2 let, tak to neznamená, že můžete zabít všechno co vyleze, ale měli by jste lovit pouze průběrné kusy, jestliže je ale určitý druh zvěře v dané lokalitě jako nežádoucí, potom se loví všechno.
14.1.2011 11:00 vložil Robert Parus
lovu zdar panu belickovi.vvetsinou se do techto debat nezapojuji ale vetsinou se spicaci setri,na druhou stranu pokud strileji 1-2 danky rocne tak mohou zrejme strilet zver do 2 let a to je spicak a hola nic vic takze na ostatni se muzou jen divat myslim ze chyba je spis v zakone a ne v strelci co je platne kdyz setrite nadejne kusy a vedle kde strili do 2 let je ulovi protoze jiny nemuzou
lovu zdar panu belickovi.vvetsinou se do techto debat nezapojuji ale vetsinou se spicaci setri,na druhou stranu pokud strileji 1-2 danky rocne tak mohou zrejme strilet zver do 2 let a to je spicak a hola nic vic takze na ostatni se muzou jen divat myslim ze chyba je spis v zakone a ne v strelci co je platne kdyz setrite nadejne kusy a vedle kde strili do 2 let je ulovi protoze jiny nemuzou
14.1.2011 10:22 vložil Lubomír Stejskal
S dančí zvěří u nás plánovaně hospodaříme pátým rokem a tuto trofej přinést mezi kolegy ve sdružení, asi bych se nějaký ten rok jen díval! Snad bych i řekl, že taková trofej nedosahuje osobní hodnoty a ocenění jako při lovu srnce paličkáře. Ale to je můj názor! Domnívám se, že je jich škoda. Z tohoto bych snad ani radost neměl - to jen na vysvětlenou k tomu příspěvku o závisti! Lovu zdar, Ladislave!
S dančí zvěří u nás plánovaně hospodaříme pátým rokem a tuto trofej přinést mezi kolegy ve sdružení, asi bych se nějaký ten rok jen díval! Snad bych i řekl, že taková trofej nedosahuje osobní hodnoty a ocenění jako při lovu srnce paličkáře. Ale to je můj názor! Domnívám se, že je jich škoda. Z tohoto bych snad ani radost neměl - to jen na vysvětlenou k tomu příspěvku o závisti! Lovu zdar, Ladislave!
14.1.2011 09:46 vložil Vojtěch Louda
nezbývá mi než souhlasit...mam kamaráda který pracuje v chovu dančí zvěře,je s ní tudíž v kažoddenním kontaktu a mohl už si i ledacos vyzkoušet. Špičák ať je to bulkař nebo vysoký špičák, tak může dosáhnout zlaté medaile. Nejlépe se mu chovnost posuzuje na 3 hlavě...nedledě na to, že daněk na třetí hlavě už má trofej, která jistě potěší kiaždého mywslivce
nezbývá mi než souhlasit...mam kamaráda který pracuje v chovu dančí zvěře,je s ní tudíž v kažoddenním kontaktu a mohl už si i ledacos vyzkoušet. Špičák ať je to bulkař nebo vysoký špičák, tak může dosáhnout zlaté medaile. Nejlépe se mu chovnost posuzuje na 3 hlavě...nedledě na to, že daněk na třetí hlavě už má trofej, která jistě potěší kiaždého mywslivce
14.1.2011 09:22 vložil Ondřej Jirmann
Lovu zdar! Plus za fotku
Lovu zdar! Plus za fotku
14.1.2011 09:10 vložil zdenek blazek
akorat zavidite nic vic
akorat zavidite nic vic
14.1.2011 08:48 vložil Petr Pořádek ml.
Můj názor viz. Tomio , tam kde chtějí z chovatelského hlediska něčeho dosáhnout odstřel na první hlavě hodně omezují. Na druhé straně nikdo z nás nemůže vědět jestli jste zastřelil poslední dva daňky, které u sousedů šetřili, nebo jestli Vám jich tam běhá 200 a tohle jsou ti nejslabší z nich. Aranžmá fotky bezchybné. Nedávám ani plus ani mínus i když k tomu se přikláním.
Můj názor viz. Tomio , tam kde chtějí z chovatelského hlediska něčeho dosáhnout odstřel na první hlavě hodně omezují. Na druhé straně nikdo z nás nemůže vědět jestli jste zastřelil poslední dva daňky, které u sousedů šetřili, nebo jestli Vám jich tam běhá 200 a tohle jsou ti nejslabší z nich. Aranžmá fotky bezchybné. Nedávám ani plus ani mínus i když k tomu se přikláním.
14.1.2011 08:40 vložil patrol
pane Bělíček to je přesně ono, střílíte u vás jednoho až dva ročně, tak honem zabijete všechno co vyleze, nebudu polemizovat nad chovností to určí komise, jestli to dáte na přehlídku, ale doporučuji napřed myslet a potom konat, protože kvůli takovím bouchalům jako jste vy, to u nás např z jelenama vypadá tak jak to vypadá.
pane Bělíček to je přesně ono, střílíte u vás jednoho až dva ročně, tak honem zabijete všechno co vyleze, nebudu polemizovat nad chovností to určí komise, jestli to dáte na přehlídku, ale doporučuji napřed myslet a potom konat, protože kvůli takovím bouchalům jako jste vy, to u nás např z jelenama vypadá tak jak to vypadá.
14.1.2011 07:23 vložil Tomio
Ten, kdo s daňky hospodaří v kvalitní oblasti ví, že odstřel na I.hlavě je dosti riskantní, a neměl by se provádět, snad jen u bulkařů. Lov na II.hlavě je daleko lehčí, jelenovité paroží napoví daleko více a už to lépe vypadá. Trnu, když vidím obdobné špičáky. Ale je tu zákon a ten šťastný ods.36/5 takže, kde nejsou normované stavy a nedostanou výjimku tak na II.hlavu nedosáhnou a loví tyto dobré špičáky,rádi by si třeba střelili vařečkáře, ale nemohou zákonně a to pak mizi na hraničních honitbách tyto nadějné kusy. Láďovi lovu zdar a pro příště poučení
Ten, kdo s daňky hospodaří v kvalitní oblasti ví, že odstřel na I.hlavě je dosti riskantní, a neměl by se provádět, snad jen u bulkařů. Lov na II.hlavě je daleko lehčí, jelenovité paroží napoví daleko více a už to lépe vypadá. Trnu, když vidím obdobné špičáky. Ale je tu zákon a ten šťastný ods.36/5 takže, kde nejsou normované stavy a nedostanou výjimku tak na II.hlavu nedosáhnou a loví tyto dobré špičáky,rádi by si třeba střelili vařečkáře, ale nemohou zákonně a to pak mizi na hraničních honitbách tyto nadějné kusy. Láďovi lovu zdar a pro příště poučení
14.1.2011 06:41 vložil Martin Hadrava
Tohle ani nepotřebuje komentář....
Tohle ani nepotřebuje komentář....
14.1.2011 04:28 vložil Pavel Hruby
Lovu Zdar,ale musím souhlasit s kolegy,měli zůstat v přírodě!!!Za tohle bude sto pro červená.
Lovu Zdar,ale musím souhlasit s kolegy,měli zůstat v přírodě!!!Za tohle bude sto pro červená.
13.1.2011 23:59 vložil Filip Tureček
Zdravím, já to vidím tak, že pokud střílíte jednoho nebo dva daňky ročně, tak jste nad tím odlovem ani moc nepřemýšlel, ptž kdo zaváhá nežere! :( Takže co vystrčí hlavu z lesa jde dolů, aspoň mi to tak podle těchto 2 ulovených kusů připadá:( A myslím, že posuzovat chovnost na první hlavě není dobrým řešením ani předpokladem ke zdárnému chovu kvalitní trofejové zvěře. Je to jako s jelenama:( Jinak Lovu zdar teda.
Zdravím, já to vidím tak, že pokud střílíte jednoho nebo dva daňky ročně, tak jste nad tím odlovem ani moc nepřemýšlel, ptž kdo zaváhá nežere! :( Takže co vystrčí hlavu z lesa jde dolů, aspoň mi to tak podle těchto 2 ulovených kusů připadá:( A myslím, že posuzovat chovnost na první hlavě není dobrým řešením ani předpokladem ke zdárnému chovu kvalitní trofejové zvěře. Je to jako s jelenama:( Jinak Lovu zdar teda.
13.1.2011 23:29 vložil Radim Knot
Ladislave je to opravdu škoda a hned dva, ale na druhou stranu, jestli Vám v revíru chodí silnější zvěř, jak ve zvěřině, tak v trofeji, lovil jste aktuálně průběrné a není co kritizovat. Z každého daňka i který vypadá průběrný může jednou být jedinec se silnou trofejí,to je stejné jak u každé zvěře parohaté. Takže nemůžu hodnotit, zda jste ulovil na Vaši honitbu průběrného nebo nadějného. Jedno je ale pravda, u nás bych po takovém daňkovi nevystřelil. Lovu zdar!
Ladislave je to opravdu škoda a hned dva, ale na druhou stranu, jestli Vám v revíru chodí silnější zvěř, jak ve zvěřině, tak v trofeji, lovil jste aktuálně průběrné a není co kritizovat. Z každého daňka i který vypadá průběrný může jednou být jedinec se silnou trofejí,to je stejné jak u každé zvěře parohaté. Takže nemůžu hodnotit, zda jste ulovil na Vaši honitbu průběrného nebo nadějného. Jedno je ale pravda, u nás bych po takovém daňkovi nevystřelil. Lovu zdar!
13.1.2011 23:10 vložil Dezső Magyarics
Škoda ich bolo streliť.Osobne mám taký názor,že radšej nechať 2 - 3 roky ešte žiť ,a trofej už bude krajšia .Aj ja som strelil predtým špíserov výradových(aj srnčej),ale teraz skúsim to vynechať.Inač gratulujem.Lovu Zdar.
Škoda ich bolo streliť.Osobne mám taký názor,že radšej nechať 2 - 3 roky ešte žiť ,a trofej už bude krajšia .Aj ja som strelil predtým špíserov výradových(aj srnčej),ale teraz skúsim to vynechať.Inač gratulujem.Lovu Zdar.
Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.