16 let s Vámi
Diskuze Nástěnka Články Fotky Videa Odkazy Kalendář Myslivecký obchůdek Inzerce
Vyhledávání


Přihlášení
Nejlepší fotografie
Fotografie
Fotografie desetiletí

úlovky (ČR, SR)

Daněk
Daněk
vloženo: 22.11.2017 14:06
autor: Adam Ulrich

úlovky (svět)

Zimbabwe díl 13.
Zimbabwe díl 13.
vloženo: 4.1.2018 12:09
autor: Radek

trofeje

Trofej jelena
Trofej jelena
vloženo: 1.4.2016 11:56
autor: Radek

zvěř v přírodě

Selátko
Selátko
vloženo: 3.5.2016 08:54
autor: Děda z lesa

zbraně

PRO RADOST.
PRO RADOST.
vloženo: 3.12.2018 03:02
autor: Jaroslav Vlosovský

fotopast

*
*
vloženo: 31.5.2018 13:42
autor: Rostislav Jurdič

myslivecké umění

.fousek..
.fousek..
vloženo: 18.1.2014 10:19
autor: Marek Horňák
Statistika
  • 239550 fotek (8 dnes)
  • 8273 videí (0 dnes)
  • 333 odkazů (0 dnes)
  • 9456 inzerátů (3 dnes)
  • 288 diskuzí (0 dnes)
  • 756758 komentářů fotek (37 dnes)
  • 12987 komentářů videí (0 dnes)
  • 3346545 hlasování fotek (173 dnes)
  • 57024 hlasování videí (0 dnes)
  • 38907 registrovaných uživatelů
    1 dnes nových, 19 online

Připomínky a názory
Fotografie
« novější fotostarší foto »

ulovky

toto nesla liska najednou v tlame
vložil: Husak Petr
vloženo: 15.5.2011 19:43
zobrazeno: 4712x
hodnocení: 10 hlasů



Komentáře:

8.6.2011 01:50 vložil Jindřich Kempný
Lovu zdar, kazda slovena liska dobra liska. To ze nekdo pise ze je to nemyslivecke by si mel znova precist knizku od prof.Hromase ;-)
18.5.2011 15:22 vložil Robin Vytisk
jen tak dál na škodnu
18.5.2011 08:26 vložil Michal Kyselý
Radku + ostatní co to pořád melete o liščatech umírajících hlady????? jak víte že už nejsou vynorovaná jak říká pan Louda!!??
18.5.2011 07:48 vložil Michal Vrzal
Matka se prostě nestřílí to je hnus. A pro ty co se tímto hájí aby ochraňovali drobnou tak bych poprosil aby přijeli k nám a střelili ten traktor co tady už asi tři tejdny furt lije nějaký srčky na pole.Děkuji PS.: Věřím že to není problém jen u nás v honitbě.
17.5.2011 19:20 vložil Vojtěch Louda
To co tady předvádíte to je fakt bomba číst. Mě připadá,že někteří jenom čekáte až se budete moct porafat. Navíc autor tady o průběhu lovu nic nepíše, takže vaše doměnky,že liščata nechal uhynout a podobně mi přijdou docela scestné. Jak víte,že ji nestřelil na čekané u nor a liščata už nejsou dávno vynorovaná? Nejdřiv by to chtělo znát fakta než začnu něco kritizovat.
17.5.2011 15:39 vložil Lukáš Kolár
Lovu zdar !!
17.5.2011 14:26 vložil Martin Eged
Ano len sa pochvaľ s takou fotkou....HAMBA!
17.5.2011 11:39 vložil Michal Kyselý
Pavel Baran NAPROSTO s vámi souhlasím!!! vystihl jste to přesně! předloni jsme ulovili za jednu loveckou sezonu ve dvou lidech 32dospělých lišek (nepočítám vynorovaná liščata). bez takových zásahů by už dávno žádná drobná zvěř nebyla(tím ale pro některé rypaly NETVRDÍM že za úbytkem drobné stojí jen škodná zvěř)
17.5.2011 08:20 vložil Pavel Černý
Naprostý souhlas s Pavlem Beranem. Mám 197 lišek v polní honitbě. Vloni jsme měli z 25ti lišek 16 fen. Bez loveckého tlaku na škodnou bychom ty stovky zajíců rozhodně nelovili. Někteří lesáci a soukromí nájemci lesních honiteb, kteří na lišku vystřelí leda v zimě nebo když už chtějí jít z posedu stejně domů, nás zásobují množstvím přírůstků. Zaplať pánbu je zatím možné lovit lišky celoročně bez omezení. Petře, na rejpaly, teoretiky a závistivce se vykašli. Upřímné Lovu zdar!
16.5.2011 22:19 vložil Miroslav Ročňák
LOVU ZDAR! Na rejpaly se vykašli.
16.5.2011 20:27 vložil Vošicky Josef
Pane Beran plně s vámi souhlasím.Když se to někomu nelíbí tak ať ze slušnosti popřeje lovci a dál si toho nevšímá,mám kamarády kteří sem už raději ani nechodí prostě jim to tady někteří úplně znechutili.
16.5.2011 20:05 vložil Pavel Beran
Petře Lovu zdar, je to zvláštní jak se to vždy rozdělí na dva tábory, co? Účastníci zájezdu z lesů a hor těžko pochopí že ti, kteří mají hlavně drobnou o kterou se celoročně starají a jen pár kousků srnčího nebo 1-2 prasátka na 1000 ha ročně, jdou liškám těžce po krku. Podle toho, co jsem za ta léta vynoroval, tak v tomto období jsou už liščata hodně samostatná a to že se lišák podílí na výživě liščat je jasná věc. Blbý je, že když je ulovena fena, tak on nepřidá za dva, ale udělá škody o moc víc. Je potřeba ulovit nejen ta liščata, ale předně ještě tatínka. Ještě se mi nestalo, že bych nenašel "osiřelá" liščata. Když jsou ve skále či jiném pro psa nepřístupném terénu, není problém, snad kromě času, je jedno po druhém odlovit. Pořád se takdy někdo ohání etikou toho či onoho, tradicema a vším možným, ale k dávným tradicím patří norování liščat a třeba etika střelby na právě vypuštěné bažanty, kterými si řada z Vás zpestřuje podzimní "hony" je taky asi někde jinde. Pokud mi vadí nekterej televizní pořad, tak se na nej prostě nekoukám. Jestli Vám Vadí pohled na ulovená liščata či lišky, tak je prostě přeskakujte a dělejte jakoby tady nebyly. Dál se věnujte komentářům uřezaných hlav srnců či jelenů, polohám ulovených kusů, odhasu věku nejlépe na dny podle fotky z mobilu, atp. Nechte nás a i naše psy dělat to co umíme a jsme přesvědčeni o správnosti věci. mimochodem, právě mi kamarád veze 6 liščat - CHCETE JE? TAK SI JE PŘIJEĎTE DOKRMIT!
16.5.2011 19:22 vložil Miroslav Vrňák
LOVU ZDAR!!! Dobře jsi udělal, že jsi jí ulovil!!! Tahle si to zasloužila... :-)
16.5.2011 19:20 vložil Miroslav Vrňák
LOVU ZDAR!!! Dobře jsi udělal, že jsi jí ulovil!!! Tahle si to zasloužila... :-)
16.5.2011 18:46 vložil Michal Kyselý
Souhlasím s p. Pampalinym ! směju se tady tomu a říkám upřímně kdybych věděl kde má liška liščata střelil bych také!!! je to každého věc....stačilo by napsat souhlasím nebo nesouhlasím a ne se tady docela ostře hádat, v mnohých komentářích už uplně mimo tuto fotku....TRAPNÉÉÉÉ!!!
16.5.2011 18:43 vložil Jan Procházka
Je pravda že na drobné neškodí jen liška a že je spousta dalších predátorů, kteří se nemalou měrou podílejí na úbytku posledních kusů drobné zvěře.Již delší dobu tady pozoruji debaty , které se zde vyrojí okamžitě jakmile na stránky umístí někdo fotky ulovených liščat nebo kojící kmotry.Chápu že tyto stránky navštěvují i nemyslivci a ač jsem sám velkým zastáncem norování v jakékoliv roční době chtěl bych tím apelovat na své kolegy, kteří mají norování v krvi stejně jako já nechme si tyhle fotky pro sebe a pro stejně zapálené lidi jako jsme my a nepřilívejme olej do ohně.sváry mezi námi nic nevyřeší a myslivost je především o kamarádství a porozumění si mezi sebou a hádky a nadávky nás jen rozeštvávají.Snažme se společně udržet naši krásnou českou myslivost i pro příští generace se vším co k ní neodmyslitelně patří ale to bohužel bez kamarádství a vzájemné pomoci a pochopení nepůjde.
16.5.2011 18:23 vložil Kuba
LOVU ZDAR. svata pravda pane Matoušek. zejtra jim donesu buček a sekanou. drobné máme dost.
16.5.2011 17:02 vložil Jan Z.
Vy jste banda. To si říkáte myslivci. Měli by jste nejdříve myslet a po té teprve něco napsat. Stále se odvoláváte na to, že se na tyto fotky dívá i nemyslivecká veřejnost, ale nemyslivecká veřejnost nejenom vidí, ale umí také číst. Měli by jste se stydět, děláte české myslivosti jen ostudu.
16.5.2011 16:52 vložil Radek Chadim
V tom odstavci je důležité to z CHOVATELSKÉHO HLEDISKA (málokterá honitba staví svůj chov a s tím spojený lov zvěře s liškou, u divočáků je to naopak velice časté) - v tom, že obojí je živými tvory, kteří si zaslouží úctu, nepochybuju stejně jako Vy.
16.5.2011 16:32 vložil Daniel Donaťák
"Míchat lišku s divočákem, jak tady někteří dělají, není zcela spravidlivé - protože liška je z chovatelského hlediska škodná, divočáci zvěř spíše užitková" Pro mne trochu pochybný komentář,který se neslučuje s mým myšlením. Pro mě jsou oba dva druhy v první řadě živými tvory a to je pro mě podstatné! Jestli je něco "škodná" nebo užitková,to je mi osobně úplně jedno. Každý však uvažuje jinak....
16.5.2011 14:17 vložil Radek Chadim
Tak ulovit lišku, jak nese potravu liščatům, aniž bych věděl, kde ty liščata má, je vážně hnus - doufám, že ty liščata budou brzo vynorovány, protože je nechat chcípnout hlady se s mysliveckou etikou vážně neshoduje ani náhodou i podle mých - mladistvých (a tudíž podle některých špatných) - etických měřítek :-). Ale když už se tady zavedla věda, slyšel jsem, že o liščata se stará i lišák, ale pochybuju o tom. Míchat lišku s divočákem, jak tady někteří dělají, není zcela spravidlivé - protože liška je z chovatelského hlediska škodná, divočáci zvěř spíše užitková (i když nadělají více škody než ta liška, o čemž nemůže být pochyb).
16.5.2011 14:12 vložil Vojtěch Molnár
Byt jsem vášnivým lovcem škodné zvěře a lišku bych nepustil ani náhodou. Moc doře ale vím, že i ta liška má v revíru svou úlohu i své zastoupení. Proti norování nic nemám pokud se to podaří se vším všudy a s úctou tak je to i namístě. Přesto nejsem zastáncem fotografií s liščaty a podobně. Todle co zde vidím nechápu a snad ani nechci pochopit. Je to opravdová nezodpovědnost lovce a je mi z toho do breku. At už liška má v mordě 5 zajíčků nebo 50 todle rozhodně není správné. Vůbec ne na prezentaci. A určitě by mě osobně po tomdle činu hryzalo svědomí. Pane Vosický Vaše debata je nemístná a netaktní a už vůbec nevím, proč zde píšete ty nesmysly o používání osvětlení při lovu. To sem vůbec nepatří. A at už byl jelen paní Doležalové uloven jakkoliv "myslím že paní Doležalová dostatečně popsala celý průběh" tak se to rozhodně nedá srovnávat tady stímdle. Trochu se nad svojí větou zamyslete
16.5.2011 14:06 vložil josef polenik
Já myslim,že je zbytečné se hádat.Lišky tlumim celý rok,ale nikdy bych sem nedal fotku z norování.Jinak p.Eriko článek v myslivosti o přemnožení černé v praze nabádá k razantní reduci a to hlavně lovit bachyně.Divim se jak tohle někdo napíše do časopisu.Takže se možná dočkáte fotek o kterých jste psala.Jinak k lišce lovu zdar a příště nezveřejnovat
16.5.2011 14:04 vložil Vošicky Josef
Paní Doležalová bezpochyby máte lepší znalosti! Ale když to jke tak čistý ta přeci není důvod tu fotku tak krásného špičáka tady odtud vymazat!Spíš naopak ponechat a pochlubyt se, ať to všichni vidí jaké máte ty vědomosti.
16.5.2011 13:50 vložil Erika Doležalová
Pane Josefe, vy jste ale vtipálek. Žádný kus, který mám ulovený, nebyl uloven za použití světelného zdroje a kromě dvou lončáků nebyl žádný kus uloven v noci. Jsou to nějaké vaše paranoidní hypotézy, je to totéž, jakobych řekla, že jste třeba srnci, kterého máte na fotce jako "sanitární odsřel" něco "nazul" na spárek a ve skutečnosti mu nic nebylo... :-) Zábavné, že, taková obviňování.. To že mám na kulovnici držák, který tam má milion dalších lidí, vám tak vadí? Tak si ho tam dejte taky :-) S vámi je zbytečné dále diskutovat, nevíte, jak byste se "vykroutil" za neznalosti biologie zajíce a lišky, tak je potřeba zaútočit s nějakým nesmyslem s baterkou. Že jsem smazala svoje fotky, do toho vám nic není. Neudělala jsem to jenom já, spousta lidí zde dříve přispívajících své fotky smazali. Jsou to moje snímky, můžu si s nimi dělat co chci, třeba si je naložit do lihu. A že děláte myslivost mnoho let a jste MH? A co jako? To má jako automaticky znamenat, že jste lepším myslivcem než někdo, kdo dělá mysl. třeba jen pět let a je řadovým členem? To jste mě tedy pobavil :-)
16.5.2011 13:33 vložil Vošicky Josef
Paní Doležalová mě též udivujete když jste sem dala vaše foto tak bylo hned vidět jaký jste myslivec.Ulovit jelena vnoci při baterce atd. to musel být lov co možná dalko horší než ty lišky.Když jste tady dostala spršku od kolegů tak jste to raději vymazala, kde je tedy vaše čest a vaše znalosi.Já provozuji myslivost 23 roků a 18let dělám M.H.a K.R z výkonu.
16.5.2011 13:08 vložil Jan Kitzberger
Pane Becher, Vy máte nějaké lesnické vzdělání, že nám tady vysvětlujete problematiku lovu u LČR? Už mě dost uráží, že se furt opíráte o to, jak profesionální lesníci dokazujou, jak mají rádi zvěř.. Kdyby Vám Váš nadřízený, který mnohdy nemá ani lesnické vzdělání, ke zvěři nic necítí a stará se jen o svoje prachy,řekl, že se prostě lovit bude to a to, a když to nebudete akceptovat, tak si za Vás najde bezproblémů náhradu, bude dělat to samé.. Tak si příště nejdřív něco zjištěte a pak tady mudrujte..!
16.5.2011 10:39 vložil Erika Doležalová
Pane Vosický, udivuje mě, že jako myslivec máte tak malé znalosti o zvěři. Jinak byste asi věděl, že malí zajíčci se v blízkosti matky zdržují jen asi 3 dny, kojena jsou sice až do věku asi 3 týdnu, ale již ve věku okolo 1 týdne - čili SEDM DNÍ - začínají přijímat rostlinnou potravu. Připadají vám zajíčci na snímku jako mladší jednoho týdne? Čili malý zajíček nějak extra "neprožívá" ztrátu matky, jelikož se o sobe dokáže postarat. Naproti tomu lišče je kojeno až do věku asi 6 týdnů a zhruba měsíc stará liščata matka přikrmuje natrávenou potravou. Soběstačná - což ale není totéž jako "sama lovuschopná" - jsou až okolo 5-6 měsíce věku! Máte pocit, že lišče se o sebe tedy dokáže postarat stejně jako zajíc?? Takže asi tak. A co se týče "dorůstání" zvěře, obecně se preferuje průběrný odlov, nečeká se na kilo masa navíc, ale to byste jako myslivec měl taky vědět. Když potkám v říjnu slaboučké srnče, tak ho prostě ulovím a nebudu čekat do prosince, jestli na něm náhodou ještě něco "nenaroste" (nebo neuhyne..?) Střílíte v rámci "redukce" plné a vodící=kojící bachyně?
16.5.2011 10:14 vložil Filip Pětivlas
Jak po ukázce téhle né moc povedené fotografie může někdo říct, že liška na drobné neškodí, nechápu.. Vy co tady nesouhlasíte s ulovením lišky, jak můžete vědět za jakých okolností byla liška ulovena? Padají tu dost ostré komentáře na to, že vůbec nevíte jak to bylo.. Např při čekané u nor, nebo kdybych věděl kam má liška namířeno bych vůbec neváhal. Nemyslím si, že jsem kvůli tomu špatný myslivec. Lidé z velkých lesních komplexů se na to budou dívat nejspíš jinak než já. Tam jim liška neublíží.. Lovu zdar! Jinak se mi líbí, jak vždycky někdo napíše, že myslivec, který noruje, si říká, že je hrdina, a že se mlátí do prsou jakej je pašák. Kvůli zábavě to nikdo nedělá, to mi věřte, zas taková sranda to není a jsou i mnohem zábavnější a méně namáhavé činnosti..
16.5.2011 08:32 vložil františek balák
lovu zdar supr ulovek to je potreba skodne zmar

Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.