16 let s Vámi
Diskuze Nástěnka Články Fotky Videa Odkazy Kalendář Myslivecký obchůdek Inzerce
Vyhledávání


Přihlášení
Nejlepší fotografie
Fotografie
Fotografie desetiletí

úlovky (ČR, SR)

Životní
Životní
vloženo: 14.8.2020 20:41
autor: Ladislav Novák

úlovky (svět)

Osmerák
Osmerák
vloženo: 21.2.2012 05:54
autor: Josef Vršan

trofeje

Rarita
Rarita
vloženo: 26.3.2013 12:28
autor: Miloš

zvěř v přírodě

Předčasný tok bažantů
Předčasný tok bažantů
vloženo: 13.2.2019 13:48
autor: Miroslav Franěk

zbraně

Moje zbraně
Moje zbraně
vloženo: 17.3.2017 06:43
autor: stalmi

fotopast

Macko
Macko
vloženo: 16.11.2014 17:11
autor: Ladislav Mlynský

myslivecké umění

vlk
vlk
vloženo: 27.2.2018 18:54
autor: Marek Horňák
Statistika
  • 239278 fotek (3 dnes)
  • 8265 videí (0 dnes)
  • 333 odkazů (0 dnes)
  • 9415 inzerátů (0 dnes)
  • 286 diskuzí (0 dnes)
  • 756275 komentářů fotek (13 dnes)
  • 12987 komentářů videí (0 dnes)
  • 3343897 hlasování fotek (37 dnes)
  • 57013 hlasování videí (0 dnes)
  • 38849 registrovaných uživatelů
    0 dnes nových, 2 online

Připomínky a názory
Fotografie
« novější fotostarší foto »

Desaterák ze šoulačky :-)

Završení spěchu několika posledních loveckých dnů. Střelen při ranní šoulačce. Dlouho jsem za ním potichu šoulal, veden jen několika krátkými zatroubeními. Pak se odmlčel. Šel jsem stále jeho směrem. Věděl jsem, že už jsem blízko místa odkud se předtím ozvalo jeho zamručení, odkud to ale přesně bylo jsem nevěděl. Proto jsem si sedl na zem ke kameni, učinil se "neviditelným" a čekal. Najednou jsem uslyšel ve stráni nade mnou zvuk parohů narazivšího na větev. Hnal se dolů ze stráně a nějak si nevšimnul, že sedím poblíž. Ani nevím, proč vlastně. A pak se jeho poklus stočil tím správným úhlem a zastavil... Střelen na 90m Sauerem S 303, střelou Interbond Superformance 165 gr. na krk. Zůstal v ohni. Děkuji Dianě za krásný zážitek!
vložil: Jaroslav Novák
vloženo: 18.9.2011 00:32
zobrazeno: 7014x
hodnocení: 0 hlasů



Komentáře:

24.10.2011 19:02 vložil j. f.
Myslím si, že tohoto jelena je škoda, já osobně bych ho nelovil. Myslivcem jsem 13 let, ale maskáče jsem na sobě na lovu ještě neměl a mít asi ani nebudu.To k fotce,ale pokud se někdo pochlubí ulovením zvěře tak i tak mu popřeji LOVU ZDAR, myslím si, že je to slušnost a hlavně myslivecké.
29.9.2011 13:48 vložil Jaroslav Novák
Kolegové, níže proběhla jakási "odborná" debata nad chovností tohoto jelena, doporovázená různými silnými výrazy a doporučeními typu "odebrat povolenku" apod. vůči mé osobě. Proto mi dovolte přesnou citaci závazných kriterií chovnosti místně příslušného lesního úřadu ze dne 2.5.2011. Takže kriterium chovnosti u 5-6 letých jelenů je: a) členitost min. pravidelného 12-teráka, b) kmeny oboustraně ukončené korunami, c) délka kmene (lodyhy) min. 85cm. Střelený jelen na obrázku je 8 letý. Na něj se proto vztahují následující kritéria chovnosti: a) členitost min. 12-terák, b) kmeny (lodyhy) oboustraně korunové, c) délka kmenů (lodyh) min. 95 cm, d) bodová hodnota min. 180 bodů CIC. Tolik citace. Výše uvedený jelen nesplňuje min. dvě kritéria. Jeho bodová hodnota byla pod 170 bodů CIC. Pánové, čekám na Vaše reakce :-)
28.9.2011 10:09 vložil Pavel Sedlický
U mne pane Langmajere jako člověk a myslivec splňujete veškerá kritéria "divadelního herce"!!
26.9.2011 10:18 vložil Jakub Mácha
Přátelé, je to děs! Není co dodat...
25.9.2011 10:33 vložil Josef Langmajer
Můžeme zde debatovat nad oděvem lovce,měli bychom debatovat nad chovností tohoto jelena i o vzhledu a výskytu karpatského lelena o kterém se každý kdo alespoň navštěvoval základní kurz o lovecký lístek musel učit a tudíž o tom taky něco vědět ale to vše hravě zastíní komentáře a výroky pana Sedlického.Jeho naprostá neúcta , arogance a výroky k lidem kteří dělají myslivost na určité úrovni dlouhá léta mě spíše připomíná chování frackovitého školáka nežli dospělého chlapa. U mne pane Sedlický jako člověk a myslivec splňujete veškerá kritéria "průběrného odlovu" !!
24.9.2011 09:29 vložil Honza Becher
Dobře! Jen houšť a větší kapky:-)
23.9.2011 15:47 vložil tomas baca
pavle vyser se na něj tohle nemá cenu ten ,člověk není schopnej rozumě odpovědět natož přemýšlet o něčem jako je třeba ucta či slušnost
23.9.2011 14:37 vložil Pavel Sedlický
Pane Vilšere,s malým m..myšleno jako malý myslivec,ale chápu,že Vám to déle trvá,než něco pochopíte. Vy jste už konečně vylezl ze zadní části Vašeho kamaráda,že můžete smečovat,to je super,aspoň se podíváte také na světlo.Já tedy nevím,ale na háku mě určitě nemáte,jelikož sedím na židli.Jestli si myslíte,že hák je židle,tak pak máte pravdu,konečně jsme se shodli:-)¨já jsem už myslel,že už žádná pohádka od Vás nebude,tak tedy děkuji:-)
23.9.2011 14:14 vložil Filip Pětivlas
Směšná diskuze.. Ste oba dva stejní, každý musí mít poslední slovo :-). A pak, že pan Novák dělá myslivosti ostudu :). Tohle je teprve ostuda a ne Camo :-P
23.9.2011 12:10 vložil Roman Semerád
:::být adminem tak to dávno smažu..nedá se to číst.. jen samé urážky a pochybné výlevy .Pan Novák by to měl smazat už dávno :-)
23.9.2011 11:39 vložil Pavel Sedlický
Pane Vilšere,děkuji za další krásnou pohádku.Jen nevím co je to žánr...to jste tedy boreček,zatahovat sem rodinu.Ne,blbec jste jen Vy a kapitální,když to tedy chcete slyšet a neustále nechodíte pro neslušná slova daleko.Je mi Vás líto,když nevíte ani jak vypadá štěně a to si zde hrajete na myslivce s velkou zkušeností. To jste tedy myslivec s hodně malým m....to,že Vám řekl doktor,že máte psychickou poluci,nemusíte přehazovat na jiné,tím se nevyléčíte,ale možná se tím ukájíte,tak jako bludy co zde píšete. Ok,když už mi nechcete psát další pohádku,beru na vědomí. Jste takový malý chudáček,který je zakomplexovaný,závistivý a nepobere,když někdo uloví lepší úlovek než Vy.pa,pa
23.9.2011 10:48 vložil Pavel Sedlický
Pane Vilšere,jsem rád,že se Vám i má pohádka líbila. Když jste psal,,jste vůl" chápu,že jste se koukal právě do zrcadla,ale nebuďte na sebe tak sebekritický,aspoň né na veřejném portálu:-)
23.9.2011 09:51 vložil Michal Psárský
Ahoj všem, tuhle diskusi jsem si nemohl nechat ujít, takže jsem se zaregistroval. Administrátor se mě v registraci ptal, zda jsem "lovec", tak jsem to zakliknul. Co Vy ostatní? Vy nejste lovci, že? Alespoň někteří ne, protože jsou myslivci... Já se tedy za myslivce považuji také, dělám myslivost přes 17let, ale zároveň se považuji i za "lovce". Co se tohoto příspěvku týče, Jardo, "LOVU ZDAR". Musí to být paráda a adrenalin takhle našoulat tohoto krásného "karpaťáka". Mně se nic takového zatím nepodařilo ulovit, ale věřím, že na to ještě přijde. Je pravda, že na společné akce chodím ustrojen do zeleného, ale to "CAMO" za tyto zážitky opravdu stojí!!! Dobře vím, že opravdu dobré a kvalitní oblečení se ani v naší "zelené barvě" nevyrábí... Ještě jednou, "LOVU ZDAR"!!!
23.9.2011 08:55 vložil Pavel Sedlický
Pane Vilšere,děkuji Vám za další krásnou pohádku,aby jste neřekl,na oplátku Vám také jednu posílám,pěkný den:-)Žilo jednou jedno děvčátko a to dostalo od babičky k narozeninám dárek – červenou čepičku. Rádo ji nosilo, a proto jí říkali Červená karkulka. Babička bydlela za lesem a Karkulka ji často navštěvovala. Jednoho dne měla i babička narozeniny a maminka k ní Karkulku poslala s košíčkem plným dárků. Děvčátko muselo projít hlubokým lesem a proto jí maminka přikazovala: „Jdi rovnou k babičce, Karkulko, a nikde se nezdržuj a nescházej z cesty. Mohlo by se ti něco zlého přihodit.“ Karkulka to slíbila, ale na svůj slib brzy zapomněla. Jakmile uviděla rozkvetlé lesní květy, začala je pro babičku sbírat do kytičky. V hlubokém lese žil také zlý vlk. Karkulku zahlédl a začal ji zpoza stromů sledovat. Po chvíli jí nadběhl, vynořil se před ní a ptal se:“Kam jdeš, Karkulko?“ „K babičce,“ odpověděla Karkulka. „Nesu jí k narozeninám košíček plný dárků. Bydlí v chaloupce za tímhle lesem.“ Vlk to uslyšel a pelášil k babiččině chaloupce, aby tam byl dřív než Karkulka. Zaklepal na dveře. „Kdo to klepe?“ ptala se babička. „To jsem já, Karkulka. Jdu ti popřát hezké narozeniny a nesu dárky,“ odpověděl jí vlk tenkým hláskem. Babička si myslela, že je to opravdu Karkulka. Pustila vlka do chaloupky a ten ji spolkl. Potom si nasadil na čumák brýle, vlezl do postele a přikryl se. Karkulka zatím doběhla k babiččině chaloupce a celá natěšená, že jí udělá dárečky radost, zaklepala na dveře. Vešla dovnitř, podívala se na vlka ležícího v posteli a podivila se: „Babičko, ty máš ale velké uši.“ „To abych tě lépe slyšela,“ řekl vlk. „Ty máš ale velké oči, babičko,“ podivila se zase Karkulka a vlk odpověděl: „To abych tě lépe viděla.“ „Ty máš ale velkou pusu, babičko,“ podivila se Karkulka a vlk zařval: „To abych tě mohl lépe sníst!“ Pak otevřel svoji tlamu a Karkulku spolkl taky. A jak měl plné břicho, svalil se zpátky do postele a tvrdě usnul. Brzy šel kolem hajný, který při svých pochůzkách lesem vždy babičku navštívil. Z chaloupky však uslyšel hlasité chrápání. Nakoukl dovnitř oknem a v babiččině posteli vidí ležet vlka s obrovským břichem! To on asi snědl babičku! Vešel tedy dovnitř a tesákem vlkovi břicho rozřízl. Jak se podivil, když z něho s babičkou vyskočila i Karkulka. Obě byly živé a zdravé. Všichni začali nosit kamení a sypat je vlkovi do břicha. To pak zašili. Když se vlk probudil, uháněl pryč do svého lesa. Bylo mu ale těžko a měl žízeň. Nejblíž byla babiččina studna, když se však nad vodu nakláněl, těžké břicho ho stáhlo dolů a již ho nikdo nikdy neviděl.
23.9.2011 00:25 vložil Pavel Sedlický
PS: dobrou noc pane Vilšere,moc světla tam asi nemáte,ale už jste si asi zvykl:-)kdyby jste potřeboval,pošlu Vám tam čelovku:-)
23.9.2011 00:18 vložil Pavel Sedlický
Pane Vilšere děkuji za pohádku na dobrou noc,moc si toho vážím,bylo to opět moc zábavné.Nasráno v hlavě,hm Vy jste tedy velký intelektuál,jen co je pravda.Jirkovi nemohu čuchnout ani k zadku,to máte pravdu,i kdybych se zbláznil a chtěl,tak nemohu,jelikož tam jste zalezlý stále Vy.když jsem se Vás ptal na zbraně,tak jsem utřel hubu?Hm, když myslíte a vidíte co dělám,když píšu,to jste tedy kouzelník:-)Před 30 lety jste střelil prvního jelena,no a co?Já si z toho na zadek nesednu,jako někteří ostatní.Nyní už si střelit nemůžete,když jste stále v tom zadku,jak jste napsal:-)proto se tady tak vztekáte,když s Vámi někdo nedrží basu.Lovem jste o level výš,to je pravda,ale lov má pro Vás úplně jiný význam,Vy lovíte ty zadky,jak se zde oháníte.,,a po kopanci do čenichu zpozorní i zanedbané štěně..." to jste tedy pěkný hulvát,když kopete štěne do čenichu.Kdo nemá rád lidi,nemá rád ani zvířata.Chudák nějaké zvíře zda máte doma.Na kašpárka,všeználka a blbečka si zde hrajete jen Vy,když kritizujete každou zajímavou trofej.Nejste na odpor zde moc zvyklý,proto chytáte záchvaty vzteku,ale zvykejte si.To,že někdo dělá myslivost celý život,neznamená,že je nejchytřejší,v dnešní době to je spíše naopak.Nemáte vůbec ani tušení,kolik mám úlovků,ale nemusím se tím stále vytahovat,jako Vy. Ti co se vytahují,jsou v životě většinou obyč nuly a Vy,jak jste se sám nenápadně přiznal,jste jedna z nich,ještě u pana Jirky v zadku,jak jste zmínil. Na vojně jsme jim říkali řiťopichové a Vy jste evidentně jejich král:-)
22.9.2011 22:52 vložil David Jirgala
Mluviti(psáti) stříbro, mlčeti zlato. Nevím proč se takoví Myslivci s velkým M jako pán Lengyel a pan Vilšer a mnozí další nevykašlají na takové diskuze, které stejně k ničemu nevedou. A Tome B. radši si běž hrát s malou, tady to k ničemu nevede :o). Zdar
22.9.2011 21:12 vložil František Mlčoch
K jelenovi Lovu Zdar!O ostatním pomlčím.Víte nechtěl jsem se zapojovat do této stále více uražlivější diskuse,ale nemohu jinak.Pane Sedlický,vadí mě vaše napadání ostních kolegů,kteří mají jiný názor než vy sám.Tomáše Báču znám osobně,je to dobrý chlap,a pro Myslivost dělá opravdu moc.Už jenom jeho nasazení v lovu škodné se psy,které chová!To nemluvím o jiném!Také vaše útoky na kolegy Vilšera a Lengyela jsou nechutné.Tito lidé mají několik desítek let praxe a něco dokázali.Myslím,že by jste měl pro příště vážit svá slova...To je ve zkratce vše co jsem Vám chtěl,a už se do této diskuze nevrátím.František Mlčoch
22.9.2011 19:22 vložil Pavel Sedlický
Pane Lengyele Váš výrok,,Většina z nich přijde z práce(ne z kanceláře)" je opravdu scestný.Vidíte,Vy hledáte na všem něco,jen aby jste mohl zkritizovat. Navážet se i do práce,to jste tedy frajer. Už nemáte kudy kam,chápu,ale tímhle jste se zde úplně zazdil a ztrapnil.Bohužel...přemýšlejte u toho aspoň trochu,než něco zase vyplodíte.
22.9.2011 19:06 vložil Pavel Sedlický
Áááá pan děda vševěda Lengyel se také ozval,to Vám to trvalo.Už jsem myslel,že jste tady usnul.Gradují Vaše názory a Vaše neustálá kritika!!!Svou kritikou jste zde už odradili několik kolegů,tak se laskavě tady neprste,jaký jste slušný myslivec.Vidíte,sám píšete,že někdo udělal mnohem více pro myslivost než já.Docela dost si protiřečíte.Chápu,že se Vám nelíbí,když s Vámi někdo netáhne za jeden provaz,ale to je život.,,Trapné je kritizovat jeho fotografie",to je opravdu zajímavé a Vy můžete kritizovat? To by mě zajímalo jak jste na tento další nesmysl přišel.Nebojte,Vy se k mým úlovkům nedostanete,jelikož by jste z toho pak nespal:-)Pane Vilšere,myslíte si stejně jako Váš rádoby mysl bratr,že jsem z Prahy,ale zklamu Vás.Už jsem to zde jednou psal,ale kritizujete tolik fotek,že si to už nepamatujete,to Vás možná trochu omlouvá.Vy jste stále úplně mimo,ale bavíte mě oba:-)viděl jsem hodně komedií,ale od Vás to má stále větší grády:-)1*
22.9.2011 16:20 vložil Jiří Lengyel,starší
Pane Sedlický,myslím,že toho bylo již dost,Vaše připomínky již gradují a již urážíte obyčejné myslivecké "dříče",kteří nemají Vaše možnosti jak při lovu i ve vyjadřování.Většina z nich přijde z práce(ne z kanceláře)A domnívají se,že i oni mohou říci svůj názor na něco,co se jim nelíbí.Vrchol Vašich urážek je hrubé napadání na příklad pana Vilšera,který pro myslivost a lov udělal jistě mnohem více jak Vy.Trapné je kritizovat jeho fotografie,ne každý i v této době fotografuje,zvlášť v jeho věku.Je zajímavé,že jste si ještě nevšiml již stovky fotek mnohem horších a tvořili je lovci jimž by mohl dělat pan Vilšer dědu.Domnívám se,že jste člověk,který musí mít poslední slovo,již jsme to zde viděli,za jakoukoliv cenu.Tak prosím Vás,obhajujte obhajitelné a Vaše fotografie úlovků dál ukazujte jen Vašim milým,abychom nezáviděli.....
22.9.2011 12:25 vložil tomas baca
ste trouba a né myslivec
22.9.2011 11:16 vložil Pavel Sedlický
Hm,to je zajímavé,že si nepřipadám jako v pytli,ale v kanceláři,jestli máte na mysli pytel jako kancelář,tak pak s Vámi souhlasím:-)
22.9.2011 10:38 vložil tomas baca
pane sedlický nevím kde v mých komentářích vuči výstroji pana nováka vydíte závist , no a o tom že mě neřadíte mezi slušné myslivce aniž by ste mě znal o tom se ani vyjadřovat nebudu , pan novák se tu prezentuje hrozným zpusobem a vy jej hájíte proto jsem vás hodil do stejného pytle tot vše
22.9.2011 10:23 vložil Pavel Sedlický
Stačí se pane Vilšere podívat na Vaše dvě fotografie a každý rozumný člověk si o Vás udělá obrázek sám. Nezlobte se na mě,ale tyto fotky bych dal na veřejný portál,kdyby to vyfotilo max dítě. A než začnete hudrovat,proč zde nemám já fotky,tak Vám hned odpovím. O radost mých úlovků se dělím pouze s kamarády,kteří nejsou závistivý a ocení to.
22.9.2011 10:13 vložil Pavel Sedlický
Pane Vilšere,Vaším výrokem,,A Ti jelenáři, tak ti viděli jak se bortí nenažraností mladších " jste mě pobavil. Nevím kde žijete,ale jestli v ČR,tak hladovost je denní chléb především starších kolegů,kteří pro myslivost většinou nic neudělají,jen závidí ostatním,co mají zájem pro myslivost něco dělat,jsou úspěšní a to je hlavně mladší generace.A souhlasím s Honzou Becherem,že tento jelen je u mnohých z říše snů a ten kdo to hned kritizuje je jeden z nich,který si může o takovém jelenu jen zdát a tak raději bude jen kritizovat a tiše závidět. Chápu,nemůžete to přiznat před kolegy,ale v duchu víme oba své:-)tak se už nerozčilujte,nezáviďte a třeba se někdo zblázní a omylem se k takovému jelenu dostanete také.
22.9.2011 10:05 vložil Pavel Sedlický
Pane Baco,asi Vás zklamu,ale nenosím žádný hnus,ani v okolí Prahy.Tam,kde lovím se naštěstí rádoby myslivci,jako Vy nikdy nedostanou.Jinak by mě zajímalo,za koho považujete slušné myslivce.Vy k nim tedy určitě nepatříte.Prudká slova? Já ne,já jen reagoval na Vaše nesmyslné,neodůvodněné a závistivé komentáře.Málo kdo z Vás ví,co je na SK lovné a co ne.Jeden chytrák něco napíše a ostatní se toho hned chytí.Jestli tomu říkáte slušní myslivci,tak pak opravdu nemá cenu nic psát,jelikož stále žijete sto let za opicema a přes Vaše názory nejede vlak.Opravdu mě někteří zde hodně baví,jak si myslí,že jsou slušní myslivci,přitom zde prezentují samé nesmysli.Myslivost,která zde byla,už dávno skončila,tak se už proberte a otevřete oči!
21.9.2011 19:24 vložil Mirek Kubíček
toto je suveréně nejdelší diskuze o principech; pozítří odjíždím na spiš, sice do státního, ale mám strach, že můj průvodce bude v maskáčích a svolení k odlovu dostanu na prvního korunáče, který se ukáže, prý to tam tak chodí; nicméně budu mít na sobě letitý hubertus(nejlepší kabát), nebudu se bát bodavého hmyzu, průběrného jelena se pokusím ulovit i na větší vzdálenost komorovou ranou, a doufám že můj doprovod bude vyznání stejných hodnot a tradic
21.9.2011 13:50 vložil Erika Doležalová
Bechere, měl jsi nějaký úraz hlavy nebo jsi tak blbý od narození? :-) Nevím, o jakých moudrech mluvíš, ke snímku pana Nováka jsem se vůbec nevyjadřovala, ale asi jsi ve svých halucinacích nějaký koment viděl..? Už to fakt nehul :-) A jinak tedy nevím - odkdy odlov jelenní zvěře končí 13tého? Diskuze s tebou jsou jako házet perly sviním, tam kde chodí dvouletí vidláci i šesteráci se nad špičákem pod 30cm opravdu nepláče. Takový jelínek je de facto "nahrazen" už příští rok a většinou lepším, zatímco třeba šestiletý nebo sedmiletý jelen až za těch šest či sedm let a často ani ne tak dobrým.. Tak si radši kup permanentku do klubu olympijských vítězů v křičení do lednice a přestaň mě obtěžovat.
21.9.2011 12:20 vložil tomas baca
pane sedlický nevím kam mě chcete zařazovat , já tu psal že nikdo na pana nováka neutočí kvuli možnosti lovit , ale kvuli zpusobum jak loví a co loví a hlavně jak tu prezentuje naši myslivost , a vaše prudká slova stejně pramení jen z toho že se po okolí prahy jistě po lese couráte v podobném hnusu . jinak si vaši reakci nedovedu vysvětlit . pane novák já nejsem v žádném případě agresivní což by mnozí mohli potvrdit a myslivost dělám i pro zábavu ale neprovozuji lov jako vy v tom maškarním oblečku to nemá s myslivostí nic společného , vy se tu jen snažíte vytočit pár slušnejch myslivcu což už jste párkrát u svých fotek ukázal .

Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.