16 let s Vámi
Diskuze Nástěnka Články Fotky Videa Odkazy Kalendář Myslivecký obchůdek Inzerce
Vyhledávání


Přihlášení
Nejlepší fotografie
Fotografie
Fotografie desetiletí

úlovky (ČR, SR)

Velká paráda z Krušných hor
Velká paráda z Krušných hor
vloženo: 2.10.2018 21:15
autor: Radim Šťastný

úlovky (svět)

Kudu
Kudu
vloženo: 21.6.2016 08:21
autor: Josef Langmajer

trofeje

Kuba a Kubula
Kuba a Kubula
vloženo: 18.6.2019 06:57
autor: Petr Hruška

zvěř v přírodě

Oboustranné překvapení
Oboustranné překvapení
vloženo: 13.5.2018 06:12
autor: Josef Vršan

zbraně

Přestavba jednušky ZBK 110
Přestavba jednušky ZBK 110
vloženo: 15.3.2012 13:27
autor: Ondřej Trlifaj

fotopast

...
...
vloženo: 29.3.2018 12:51
autor: Miroslav Svoboda

myslivecké umění

Vyřezávaná podložka pod "zbraně"
Vyřezávaná podložka pod "zbraně"
vloženo: 7.3.2018 15:50
autor: jirka krbeček
Statistika
  • 239045 fotek (11 dnes)
  • 8257 videí (0 dnes)
  • 333 odkazů (0 dnes)
  • 9385 inzerátů (4 dnes)
  • 287 diskuzí (0 dnes)
  • 755853 komentářů fotek (32 dnes)
  • 12985 komentářů videí (0 dnes)
  • 3341664 hlasování fotek (139 dnes)
  • 56999 hlasování videí (2 dnes)
  • 38809 registrovaných uživatelů
    1 dnes nových, 18 online

Připomínky a názory
Fotografie
« novější fotostarší foto »

Půlnoční lončák...

Včera se mi podařilo přesně o půl noci ulovit tohoto lončáka na krmelišti, kde mi přišlo 19kusů.Po přečtení jsem zjistil, že se jedná o jednoho kňoura cca150kg, potom další 2 velké kusy a zbytek takoví 40kg lončáci.Po komorové ráně na 70m zůstal v ohni.Ráže 270Win. Pover point 9,7g
vložil: Martin Sokol
vloženo: 10.4.2012 14:49
zobrazeno: 4200x
hodnocení: 16 hlasů



Komentáře:

12.4.2012 08:36 vložil Michael Brož
Lovu zdar!
11.4.2012 22:46 vložil Radek Chadim
Vždycky se pousměju nad tím, jak někteří poznájí na 70 metrů v noci skoro bez měsíce bachyni od kňoura, aha, já nemám tu dokonalou optiku :-) - třeba po 30 letech lovu to taky poznám i se zavřenýma očima, ale znám spoustu lidí s dokonalou optikou co prohlásí, že ani po 30 letech lovu a po stovkách ulovených kusech to u většiny kusů poznat nejde. O rozpoznávání velikosti černé zvěře mám taky nezřídkakdy velké pochybnosti jak u sebe, tak u ostatních. Další otázkou je, proč chodí v tento čas s tlupou 150 kg kňour, i když nemožné to není. Prostě zajímavý příběh se spoustou otázek :-). Na lovu lončáků na jaře nevidím nic špatného, riziko toho, že lončačka bude plná je podle mého v dubnu stejné, ne-li dokonce nižší, než že bude plná v srpnu. A tam kde je divočáků tolik, jako v tomto případě, se musí divočáci lovit po celý rok.
11.4.2012 16:46 vložil Martin Sokol
Čůůs Michal!Ja už to neřeším , ale :-D směju se...
11.4.2012 14:27 vložil Zemánek Michal
CHlape lovu zdar!Není třeba cokoli řešit!Připadám si jako ne mezi myslivci,ale bandou pitomců co každého spranýřují za cokoli.Pokud někdo intenzivně loví černou a tím získává nemalé zkušenosti asi určitě dokáže odhadnou naco zmáčknout a naco ne.Lov naprosto v regulích a za mě kladný hlas.
11.4.2012 13:10 vložil Josef Strejc
Lovu zdar!Martine,nezůčastním se této diskuze protože znám dobře hierarchii černé zvěře a složení tlup v dubnu.Dle popisu a průběhu lovu,má část diskutujících svůj názor i svoji pravdu.To hlavní je ve Tvé hlavě.LOVU- Pepa
11.4.2012 08:57 vložil Martin Sokol
Jakube Š omlouvam se.Pane Novaku opet jsem nepsal ze mi svitil mesic,ctete poradne,pletete se tady akorat vy porad.Ale druha vec je,pokud mate misto dalekohledu divadelni kukatko tak se Vam omluvim,ale ja si poridil Steinera 8x56 nighunter a verim,ze kdyby jste pres to kouknul pri vyjasneni tak to mozna poznate i vy..:-D
10.4.2012 22:38 vložil Martin Vodička
Pane Sokol, souhlasím s vaší didkuzí ve 22:16 hod
10.4.2012 22:34 vložil Martin Vodička
Jo, a už to tu bylo několikrát řečeno. Diskuze na tomto foru se mi zdají poněkud "urýpané"! Což je obrovská škoda!!!
10.4.2012 22:30 vložil Jan Novák
Ne samo že žádný průser, jen se do toho trochu zaplétáte. Po 15 minutách po východu není měsíc mnohde ani nad lesem , nehledě na to z jakou intenzitou svítí. A těch východů měsíce jsem už opravdu viděl dost a těch střelených kusů mám pár stovek...
10.4.2012 22:29 vložil Martin Vodička
Pánové, nožná mě odsoudíte, ale já zastávám názor, že divočák min. do 50 kg nemá mít selata (berme v potaz to, sele, nemá mít sele). Ano, pokud mi příjde bachyňka 30 kg se selaty, tak ji lovit nebudu. Pokud sele má sele, tak je něco špatně ... přiznejme si, že v dnešní době už to špatné je! (((( slovo psané je jiné než slovo řečené)))
10.4.2012 22:16 vložil Martin Sokol
Vite vy mi je h...o.Nikde jsem nepsal,ze 2velke kusy byly vodici bachyne od loncaku.Pokud jste nekdy videl divocaky pri vyjasneni a mohl jste porovnat metrakove 2kusy od 15 polovicnich loncaku tak nic neresite.Nerad se timto chvalim ale mam streleno nekolik desitek kusu cerne tak vim na co si muzu dovolit zmacknout...29kg knourek neni zadny pruser,tak nevim co tady sakra furt resite!
10.4.2012 22:07 vložil Martin Sokol
Pan Novak zrejme 9.4.spal v knihovne ze je tak rozumny...To co vylezlo mi vim jen ja a po tom co
10.4.2012 20:30 vložil František Zapalač
Lovu zdar !
10.4.2012 20:25 vložil Jan Novák
Trochu to rozebereme. Včera 9.4. vycházel měsíc 23,45 a zapadal 07,31 hodin.Na to že jste střílel přesně o půlnoci máte opravdu dobrý zrak. 15 minut po východu měsíce rozeznáte 150 kilového kňoura a přečtete co máte na vnadišti to mě dost překvapuje.Zřejmě jste střílel na osadě Jizerka tam je ještě sníh. A to , že 2 velké kusy mají ještě 16 lončáků je taky dost. Martine příště se řiďte heslem : "Někdy méně znamená více." myslím ten komentář samozřejmě...
10.4.2012 19:57 vložil Jakub Š
Omlouvám se.A měli by jste si pánové můj komentář lépe přečíst.Nechci nikoho posuzovat,ani neříkám že můj názor je správný a urči tě né rýpat..!!.Rád jsem se poučil z komentářů druhých.Jen jsem řekl svůj názor a napůl vznesl dotaz tot vše, žádný úmysl něco znepříjemnit tam nebyl.
10.4.2012 18:32 vložil Martin Sokol
Viz.Jakub Š...Takové své nzory mi pište raděj do pošty, né k fotce, děkuju
10.4.2012 18:30 vložil Martin Sokol
Pane Jirmann, já napsal ,,škoda'' jen pro rejpalisty, já dělám myslivost v honitbě kde je mnoho černé a vím jak to v praxi je s těma malýma bachyněma a hlavně potom se selaty, které jak napadne více sněhu se nedostanou nikam..Ja už to tady řešit nebudu, jen jde vidět, že pokud tady dá člověk cokoli tak se vždy najde nějaky, kdo se Vám to snaží znepřijemnit...
10.4.2012 18:16 vložil Milan Jirmann
Pánové, žádná škoda i kdyby to byla plná bachyňka. Doporučuji některým přečíst knihu Černá zvěř autorů Wolfa a Rakušana, aby věděli, kdy a za jakých podmínek selata pohlavně dospívají. Sele je ve věku do 12 měsíců i kdyby mělo 40kg a bylo to v červenci. Pořád je to sele. Tak nevím co pořád někteří řeší.LOVU ZDAR!!!
10.4.2012 17:56 vložil Martin Sokol
Ještě, kus měl po vyvržení 29kg...samozdřejmě, že kdyby to byla plná bachyně tak je to škoda, ale na druhou stranu takové malé bachyně maj selata hodně pozdě a potom vidím jak to s něma v zimě dopadá..Ale jak říkam, samozdřejmě kdyby to byla plná bachyně tak je to škoda.Jinak rejpalům zdar!!
10.4.2012 17:41 vložil Martin Sokol
:-D....pokud Ti jich vyleze 19 a po přečtení vybereš nejmenšího tak nevím proč nestřelit...Jinak to byl kňourek.
10.4.2012 16:06 vložil Jakub Š
Ano jistě,ale i sele může být v "plné" a duben mi na střílení lonských selat za tmy,kdy nemůžeme dostatečně posoudit kondici zvěře,příde dost nevhodným měsícem.Ale je to jen můj názor a rád se nechám poučit.
10.4.2012 15:58 vložil Tomáš Fuchs
Lovu zdar! Pro Jakuba: v březnu to bylo ještě sele...
10.4.2012 15:23 vložil Jakub Š
Lovu zdar! docela odvaha střílet v půlce dubna na 40kg.lončáka
10.4.2012 14:51 vložil Martin Sokol
Dodatek- střelivo Winchester Pover point..

Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.