ZMRZLINA ŠTARNOV  |   NAFTA ŠTARNOV  |   VEJCE ŠTARNOV  |   MAKRELA ŠTARNOV  |   MYSLIVOST a LOVECTVÍ
15 let s Vámi
Diskuze Nástěnka Články Fotky Videa Odkazy Kalendář Myslivecký obchůdek Inzerce
Vyhledávání


Přihlášení
Nejlepší fotografie
Fotografie
Fotografie desetiletí

úlovky (ČR, SR)

Za chvíli to začne
Za chvíli to začne
vloženo: 13.3.2017 11:15
autor: David Toman

úlovky (svět)

Kanada
Kanada
vloženo: 17.5.2014 09:18
autor: Děda z lesa

trofeje

Životní srnec...
Životní srnec...
vloženo: 19.9.2016 11:23
autor: Jaroslav Davídek

zvěř v přírodě

kuna
kuna
vloženo: 17.11.2012 23:29
autor: Dáša Vandasová

zbraně

Nové zapažbení lankasterového kulobroku,moje práce.
Nové zapažbení lankasterového kulobroku,moje práce.
vloženo: 28.1.2020 15:49
autor: Stanislav Satoria

fotopast

...
...
vloženo: 10.9.2013 19:16
autor: Josef Cimerman

myslivecké umění

vlk
vlk
vloženo: 27.2.2018 18:54
autor: Marek Horňák
Statistika
  • 233984 fotek (27 dnes)
  • 7987 videí (1 dnes)
  • 332 odkazů (0 dnes)
  • 8945 inzerátů (10 dnes)
  • 283 diskuzí (0 dnes)
  • 750272 komentářů fotek (47 dnes)
  • 12938 komentářů videí (0 dnes)
  • 3299948 hlasování fotek (239 dnes)
  • 56490 hlasování videí (1 dnes)
  • 37725 registrovaných uživatelů
    0 dnes nových, 9 online

Připomínky a názory
Fotografie
« novější fotostarší foto »

Dnešní pěkný večer.

vložil: Karel Malík
vloženo: 28.8.2011 21:40
zobrazeno: 3013x
hodnocení: 0 hlasů



Komentáře:

31.8.2011 09:28 vložil Pavel Černý
Jardo, jasně, rozumíme si. I s tím názorem na genofong, kdy by teoreticky mohli být i takoví ročci programově vyřazováni z chovu. Něco se v té první věkovce odlovit musí. Přesto je u takového ročka lepší počkat, co ukáže v příštích letech. Vývoj může být různý. Některý slušný srnec začne zaostávat, jiný průměrný dělá každým rokem v síle trofeje skok. Tenhle už šanci nedostane ...
31.8.2011 08:21 vložil Jaroslav Miňha
Pavle, jasně, že máš pravdu, první jsou paličky u srnčete na podzim, špatně jsem se vyjádřil, Tvoje poznámka je oprávněná, ale snad jsem byl pochopen.
30.8.2011 17:48 vložil Pavel Černý
Jardo, jsou hlavy ročků, zvlášě později po říji, nad kterými opravdu váhám a čekám na vyvaření. Tenhle k nim ale určitě nepatří. Typický roček. Touhle dobou už dětskou hlavu (výraz) nemůžeš očekávat. A druhé paroží to s vysokou pravděpodobností bude. Prvotní paličky shodil někdy na přelomu roku.... dále viz běžně dostupná literatura.
30.8.2011 09:09 vložil Miroslav Novak
Lovu zdar,jinak bez povolenky a ještě pokuta.
30.8.2011 07:44 vložil Martin Keller
K srnci LOVU ZDAR.No u nás Valašské Meziříčí by mě hospodář za takového srnce sebral povolenku a jasně červený.Splést se může každý nikdo nejsme dokonalí.Jinak brigadírku jsem již dlouho neviděl u nikoho krom mého otce:-)
29.8.2011 19:40 vložil Erika Doležalová
Srnec leží, tož Lovu zdar. Jinak, i u nás by dostal červený puntík. Kolego Malíku, když uvádíte, že u vás jsou takoví srnci lovní, napiště prosím, jaká jsou u vás kritéria chovnosti ročního srnce.
29.8.2011 17:03 vložil Jan Kitzberger
Pane Malíku, kdyby to byl roček, tak je u nás jasně červený.. Přeji Lovu zdar a chtěl bych se zeptat, jak jste spokojen s Vaším puškohledem Pentaflex (jestli dobře vidím, měl by to být on).. Jinak máte krásnou flintu díky..
29.8.2011 17:03 vložil Kuba
LOVU ZDAR.
29.8.2011 17:02 vložil Daniel Donaťák
Jardo, jistotu bereme v tom,že kolega Malík to hned svým prvním komentářem potvrdil. A výrok "Co je někde chovné, bývá jinde lovné, ale to asi tady víme všichni." to jen utvrzuje. Takže asi takto.
29.8.2011 14:29 vložil Jaroslav Miňha
Na první pohled bych také řekl jasně červený. Ale kde berete podle fotky jistotu, že to není druhé paroží? O věku se tu nepsalo, jestli jsem tedy něco nepřehlédl a podle masky si ho určit netroufám. Ptám se tedy a bez rejpání, podle čeho jste si věkem tak jistí? Pan Malík se už ale na zuby určitě podíval a kdyby to nebyl roček, jistě by to tu zaznělo. A také bych se ho chtěl zeptat, jací byli ti ostatní špičáci v úseku? Jestli je tenhle nejhorší, musíte tam mít úžasný genofond. Odkud jste? J.Miňha
29.8.2011 12:13 vložil Daniel Donaťák
Jestli jsem a nebo nejsem, nejlepší myslivec v ČR,to nechám na posouzení jiné. Je jasné,že tam kde docházejí argumenty,přicházejí urážky. Zároveň jsem také rád,že i ostatní měli tu odvahu a napsali své upřímné názory.
29.8.2011 10:49 vložil Jaroslav Vybíral
Vážený pane Malík. Po přečtení komentářů k Vašemu ůlovku si dovolím také vyjádřit Svůj názor.Lovím srnčí zvěř na hané a v naší honitbě by byl srnec jednoznačně červený.Omlouvat ulovení chovného kusu plněním plánu lovu a ještě u toho zažít Pěkný večer mě přijde jako humorné....
29.8.2011 10:28 vložil Lukáš Jandík
Když se člověk splete, měl by to přiznat a když už to publikuje,nenazývat to "pěkným večerem".Takového ročka bych nikdy nelovil a hodnotitelská komise,jestli mi povíte kde, mu dá červenou(pukud v ní nejste).Na takovou přehlídku bych se rád přijel podívat,určitě bude plná medailových trofejí.
29.8.2011 09:42 vložil Karel Malík
Tak jo Dane budeme si tykat, takže pokud neznáš honitbu, kde lovím a vůbec kvalitativní složení zvěře v ní je naprosto bezpředmětné se o tom bavit. O plnění plánu taky ne. A tak na závěr pouze jedno. Co je někde chovné, bývá jinde lovné, ale to asi tady víme všichni. Pro pana Černého neočekávám, že se fotka bude líbit každému a upřímně jsem neočekával ani žádné kladné hlasy, jelikož mi bylo naprosto jasné, že bude hodně lidí mít stejný názor jako vy. Nejsem ani choulostivý na tykání, ale jen jak od koho. Pan D. je asi nejlepší myslivec v rámci ČR a tak se domnívám, že by bylo vhodné zústat u toho vykání. A přínosná kritika může být na místě, ale vše je třeba nechat na posouzení hodnotitelské komise. Jinak přeji všem pěkný den
29.8.2011 09:27 vložil Pavel Černý
Karle, já Vám budu vykat, když si na to potrpíte. Ale jestli chcete nazývat pěkným večerem chvíle, kdy jste zabil chovného srnce, a budete za to očekávat blahopřání a chválu, budete muset najít nějaké jiné vhodné stránky. Zkuste třeba ukrajinské nebo ruské weby.
29.8.2011 09:17 vložil Daniel Donaťák
Normální myslivci si mezi sebou týkají ,ty budeš asi něco více, když ti mám vykat. Fotky tady vkládáme s vědomím, že nám k nim může někdo napsat ať už kladný, nebo záporný komentář. Tak nechápu, proč bych měl zrovna tvé fotografie vynechat? Je to asi to samé, jako kdybych ti napsal,že pokud se chceš vyvarovat komentářů které ti zrovna nesedí, tak ať tady raději své fotky nepresentuješ. Jinak lovnost tohoto srnce, jde nejlépe vidět, na počtu získaných hlasů. A to já nehlasoval.
29.8.2011 09:16 vložil Daniel Donaťák
Normální myslivci si mezi sebou týkají ,ty budeš asi něco více, když ti mám vykat. Fotky tady vkládáme s vědomím, že nám k nim může někdo napsat ať už kladný, nebo záporný komentář. Tak nechápu, proč bych měl zrovna tvé fotografie vynechat? Je to asi to samé, jako kdybych ti napsal,že pokud se chceš vyvarovat komentářů které ti zrovna nesedí, tak ať tady raději své fotky nepresentuješ. Jinak lovnost tohoto srnce, jde nejlépe vidět, na počtu získaných hlasů. A to já nehlasoval.
29.8.2011 07:43 vložil Karel Malík
Pane Donaťak takže za prvé si budeme spolu vykat-neviděl jsem Vás nikdy a proto trvám na dodržení základů slušnosti. A za druhé je evidentní, že má velmi slušná reakce na Vaše názory Vám není po vůli. Vzhledem k tomu, že tady působíte v reakcích na fotografie ostatních myslivců velké dusno tak Vám navrhnu jedno vynechejte mé fotky. Opravdu nejsem zvědavý na vaše posuzování, myslivost nedělám první den. A věřte mi, že mi je upřímně jedno co Vás s..e. Pěkný den pane Donaťák
29.8.2011 07:43 vložil Karel Malík
Pane Donaťak takže za prvé si budeme spolu vykat-neviděl jsem Vás nikdy a proto trvám na dodržení základů slušnosti. A za druhé je evidentní, že má velmi slušná reakce na Vaše názory Vám není po vůli. Vzhledem k tomu, že tady působíte v reakcích na fotografie ostatních myslivců velké dusno tak Vám navrhnu jedno vynechejte mé fotky. Opravdu nejsem zvědavý na vaše posuzování, myslivost nedělám první den. A věřte mi, že mi je upřímně jedno co Vás s..e. Pěkný den pane Donaťák
29.8.2011 07:43 vložil Karel Malík
Pane Donaťak takže za prvé si budeme spolu vykat-neviděl jsem Vás nikdy a proto trvám na dodržení základů slušnosti. A za druhé je evidentní, že má velmi slušná reakce na Vaše názory Vám není po vůli. Vzhledem k tomu, že tady působíte v reakcích na fotografie ostatních myslivců velké dusno tak Vám navrhnu jedno vynechejte mé fotky. Opravdu nejsem zvědavý na vaše posuzování, myslivost nedělám první den. A věřte mi, že mi je upřímně jedno co Vás s..e. Pěkný den pane Donaťák
29.8.2011 07:39 vložil Karel Malík
Pane Donaťak takže za prvé si budeme spolu vykat-neviděl jsem Vás nikdy a proto trvám na dodržení základů slušnosti. A za druhé je evidentní, že má velmi slušná reakce na Vaše názory Vám není po vůli. Vzhledem k tomu, že tady působíte v reakcích na fotografie ostatních myslivců velké dusno tak Vám navrhnu jedno vynechejte mé fotky. Opravdu nejsem zvědavý na vaše posuzování, myslivost nedělám první den. A věřte mi, že mi je upřímně jedno co Vás s..e. Pěkný den pane Donaťák
29.8.2011 06:39 vložil Daniel Donaťák
Kolego,nevím v čem jsem přestřelil? Že jsem ti napsal co si myslím? Je mi teoreticky jedno jaké srnce lovíš,jen potom ty výmluvy,to mě dovede nas..t. Ty budeš muset tvému hospodáři vysvětlovat proč jsi toho srnce ulovil,já né. Pěkný den přeji.
28.8.2011 23:21 vložil Marcel Krejsa
Ten se ale bude cervenat...
28.8.2011 23:04 vložil Karel Malík
Pane Donaťak na svůj názor máte samozřejmě nárok, ale v tomto případě jste poněkud přestřelil. Přeji Vám pěkný večer a hodně 100% úlovků,které nikdo nezpochybní.
28.8.2011 22:34 vložil Daniel Donaťák
Jo chápu,on to totiž tvrdí každý.
28.8.2011 22:26 vložil Karel Malík
No máte pravdu p. Donaťák, ale z toho co na daném úseku vychází byl tenhle nejhorší.
28.8.2011 22:16 vložil Daniel Donaťák
Tak tomu opravdu nerozumím. Někteří by chtěli,aby jedničky nosily na hlavě aspoň 20 centimetrové špice. Lovu zdar,ale tento srnec pro mé oči lovný nebyl.
28.8.2011 21:43 vložil Zdeněk Pachovský
Lovu zdar.

Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.