ZMRZLINA ŠTARNOV  |   NAFTA ŠTARNOV  |   VEJCE ŠTARNOV  |   MAKRELA ŠTARNOV  |   MYSLIVOST a LOVECTVÍ
15 let s Vámi
Diskuze Nástěnka Články Fotky Videa Odkazy Kalendář Myslivecký obchůdek Inzerce
Vyhledávání


Přihlášení
Nejlepší fotografie
Fotografie
Fotografie desetiletí

úlovky (ČR, SR)

Zlatá rarita
Zlatá rarita
vloženo: 10.8.2018 09:23
autor: Antonín Pospíchal

úlovky (svět)

Kanada
Kanada
vloženo: 17.5.2014 09:18
autor: Děda z lesa

trofeje

ÚLOVKY SEZONY 2017
ÚLOVKY SEZONY 2017
vloženo: 15.1.2018 11:19
autor: Petr Waclawek

zvěř v přírodě

Černá
Černá
vloženo: 11.11.2019 08:52
autor: Děda z lesa

zbraně

9,3x72 R
9,3x72 R
vloženo: 15.5.2018 16:57
autor: Luděk Karásek

fotopast

...
...
vloženo: 7.5.2016 16:47
autor: František Popílek

myslivecké umění

*
*
vloženo: 15.7.2016 20:17
autor: Marek Horňák
Statistika
  • 234446 fotek (0 dnes)
  • 8002 videí (0 dnes)
  • 332 odkazů (0 dnes)
  • 8997 inzerátů (1 dnes)
  • 282 diskuzí (0 dnes)
  • 750926 komentářů fotek (8 dnes)
  • 12941 komentářů videí (0 dnes)
  • 3304063 hlasování fotek (15 dnes)
  • 56514 hlasování videí (0 dnes)
  • 37772 registrovaných uživatelů
    0 dnes nových, 1 online

Připomínky a názory
Fotografie
« novější fotostarší foto »

Proloméná 2 letá smůla

Střilím už 2 roky, ale teprve včera se mi podařilo ulovit toto srnče.
V sobotu dopoledne jsem se vydal do míst, kde krmim. Po kontrole zásypu jsem si všiml srny a srnčete. Pokusil jsem se je došoulat. Po obeznání bylo jasné, že je srnče slabé. Hned sem rozhodl pro lov. Srnče stálo na druhém břehu potoka, který byl zarostlý trnkou. Musel sem se dostat k němu. Když v tom si mě všimla srna, která ležela kousek od srnčete. Začala odbíhat pryč ode mě. Pro moje stěstí srnče běželo na opačnou stranu. Po 40 metrech vylezlo z houštiny a to se mu stalo osudným. Poráně zůstalo v ohni. Po vyvržení mělo 3,5 kila.
Chtěl bych poděkovat patronům české myslivosti za krásný zážitek z lovu. První kus je první kus.
vložil: Hynek Myslivec
vloženo: 11.9.2011 22:33
zobrazeno: 3811x
hodnocení: 24 hlasů



Komentáře:

13.9.2011 20:40 vložil Hynek Myslivec
Ještě jednou všem Lovu dík a už bych asi nechal pana Donaťáka panem Donaťákem. Akorát by jsme byli všichni nas...ný. Když někdo něco takového napíše, neměl by tyto stránky vůbec navštěvovat. Měl jsem opravdu radost ze střeleného prvního kusu spárkaté zvěře, ale to co tady pan Donaťák předvedl.... hamba blit. A provolávám MYSLIVOSTI( nééé lovectví) ZDAR!!!
13.9.2011 18:03 vložil Jiří Hlinka
Předně Lovu zdar. O D.D. si myslím své, ovšem neustále se sním dohadovat a neustále reagovat na jeho příspěvky na to nemám čas ani náladu.Tady si ale neodpustím dotaz.Z jakého důvodu Dane někomu vytýkáš úlomky, špatný bok, poslední hryz, myslivecké oblečení.Když zde pak píšeš, že není nic horšího než myslivec a že jen toto oslovení tě ponižuje?! Toto všechno jsou tradice a zvyky naší krásné české myslivosti, kterou vykonávají MYSLIVCI! Mě ať můžeme mít na lovnost zvěře či cokoliv jiného odlišné názory, tak tyto tvoje výroky neskutečně uráží. Musí zákonitě urážet staré myslivce, kteří již dobrými myslivci jsou. Což já o sobě si říci netroufám, ovšem doufám, že jím někdy budu. Kteří jsou hrdí na to, že jsou myslivci. Naprosto nemůžu pochopit, jak ti po tom co tady píšeš, může kdokoliv z myslivců podat ruku!
13.9.2011 17:10 vložil Vojtěch Molnár
Danečku, to je celkem možné :-D at tedy nekopíruji jen svoje věty, tak kolikrát jsem postřehl, že si jiným kolegům kritizoval kšiltovku a nebo položení kusu, který ležel na břichu... napsal jsi tam "rozpláclý jako oprcaná žába" A co potom fotky na profilu tvého facebooku? Hm co nám ktomu povíš štourale??? :-D http://www.facebook.com/profile.php?id=100000173591878&ref=ts#!/photo.php?fbid=104967649573932&set=a.104967646240599.8241.100001820927394&type=1&theater
13.9.2011 16:40 vložil Daniel Donaťák
Vojtíšku,ty snad kopíruješ své staré příspěvky a stále dokola je tu vkládáš. A nebo asi né,ty totiž nic jiného napsat neumíš.Ještě jsi zapoměl na toho jelena, co mi leží na levé straně:-) Jinak Kykale,ty se nauč nejdříve s počítačem,ať nám tady stále nevkládáš svoje přínosné komentáře. A jinak si myslím, že tvé jméno obsahuje dvakrát "K",takže tvůj výraz by se hodil spíše tobě. Jestli KyKal,a nebo "K.K.T" to už je myslím jedno,zní to skoro stejně.:-)
13.9.2011 15:19 vložil Vojtěch Molnár
Nojo Donaták vůbec nezná co to je vzít batůžek krmení a otýpku sena a zanést to zvěři v nouzi. On zastává názoru který veřejně prezentuje, že zvěř to přežije i bez přikrmování sice v menším množství,ale přežije. Je to ubohý střelec živých terčů nic víc. Zajímalo by mě kde jsou nestoři naší myslivosti a tohoto webu jako např. pan Lengyel, který se tohoto ha...íka vždy zastává vevšem, ale pokaždé když se ukáže pravda proti Donatákovi tak mlčí a to je velice smutné. Nic proti Vám vážený pane Lengyeli vážím si Vás nejen kvůli Vašim zkušenostem a Vašemu stáří, ale bohužel je to tak! Jak jsem zaznamelnal vždy se rád bavíte tím, když se s Donatákem přeme a jak reaguji na jeho ubohosti, ale když příjde skutečně na věc je ticho!
13.9.2011 15:07 vložil Ondřej Kykal
Tak Vás bych chtěl pane Doňaták poznat, protože takový ko*** takovy se asi jentak nevidí... Nevím jak se tady někdo jako Vy může ubec bavit o odstřelu holé zvěře , když asi ani nevíte jak vypadá a jak se můžete navážet do pana Myslivce ...Myslím si že jediný kdo by sme měl zdržet komentování by ste měl být vy... protože z takových lidí jako ste Vy se mi dělá špatně, ale na druhou stanu Vás docela lituju .. MYslivosti Zdar a tobě Hynku LOVU ZDAR !!
13.9.2011 14:45 vložil Ondřej Kykal
Tak Vás bych chtěl pane Doňaták poznat, protože takový ko*** takovy se asi jentak nevidí... Nevím jak se tady někdo jako Vy může ubec bavit o odstřelu holé zvěře , když asi ani nevíte jak vypadá a jak se můžete navážet do pana Myslivce ...Myslím si že jediný kdo by sme měl zdržet komentování by ste měl být vy... protože z takových lidí jako ste Vy se mi dělá špatně, ale na druhou stanu Vás docela lituju .. MYslivosti Zdar a tobě Hynku LOVU ZDAR !!
13.9.2011 14:16 vložil Arnošt Bárta
Pane Donaťák, ona ta myslivost totiž není jen o těch kylogramech masa a trofejích. Tan kdo není členem MS a nemusí plnit plán lovu a nemusí se snažit o lepší chovnou kvalitu zvěře, ten to ani chápat nemůže.
13.9.2011 13:03 vložil Vojtěch Molnár
Donatáku :-D už se nám neukazuj my tě známe dost dobře nato aby sme si otobě udělali obrázek :-D Madar si tady leda tak ty :-D kdo chce pochopí!
13.9.2011 12:52 vložil Daniel Donaťák
Molnárku,já jsem se za myslivce nikdy nepovažoval a ani nechci aby mne tak někdo nazýval. Toto je pro mne ponížení. Jinak ty jsi se svým "maďarským" pravopisem opěk ukázal. Napsat "vyvýjet",nebo "nelovily",to ukazuje něco o tvé myslivecké odbornosti. Jinak srny se loví do konce prosince,kdy se teprve plod začíná vyvíjet. Takže je v té době, asi velikosti hrášku a při vyvrhování ho ani nevidíš. Ale tak daleko tvé myšlenkové pochody jistě nejsou. Jsem rád že jsem se tady seznámil se "žráči" 3,5 kilových srnčat a zároveň všem přeji dobrou chuť. Možná je můžete nabízet i svým vietnamským spoluobčanům,protože ti si na takové delikatesy potrpí. Když si vezmu že z 3,5 kila je 10% hlava 10% kůže,30 % kosti, což je celkem 50%,takže vám zbyde 1,75 kg masa. Tedy, jestli se dá o mase vůbec hovořit. A už jsem to tu psal několikrát. Já osobně nezabíjím zvěř z toho důvodu,aby jsem ji následně kopnul do příkopy,nebo hodil do popelnice. Toto dělají dle mého názoru je zvrhlíci. Zvěř sloužila odjakživa člověku hlavně jako potrava. Vám jde hlavně o ty velké srnce. Jsem rád, že myslíte i na mě a doufám, že mi je pak ještě rádi prodáte. :-)
13.9.2011 12:34 vložil Jan Kahoun
Lovu zdar! Správný průběrný odstřel.
13.9.2011 10:22 vložil Hynek Myslivec
Pro pana Křivánka: ja jsem to nijak zle nemyslel, jsem začínající myslivec a pouze jsem se zeptal. Neberte to jako nějakej útok. Ale děkuji, že jste mě upozornil. :-)
12.9.2011 23:38 vložil Petr Volš
Hlávka : Dobře si přečti, co sem napsal. DD = Daniel Donaťák = 100% teoretik
12.9.2011 23:02 vložil Petr Doškář
Lovu zdar Hynku :) (z některých komentářů bych si těžkou halvu nedělal ;)
12.9.2011 22:26 vložil Jakub Vamberský
Lovu Zdar Hynku a jen tak dál!!! :-)
12.9.2011 22:22 vložil Jiří Křivánek
Hynku, v žádném případě jsem nechtěl mentorovat. To není můj styl. V případě úlomku, který se dává jako poslední hryz se hovoří o tom, že by měl být z dřeviny "poblíž" ulovené zvěře, nikoliv nejblíž. A co je poblíž, je už na úvaze člověka. To za prvé. Jednoznačne se ale uvádí, že by neměl být z cizokrajné dřeviny. Za druhé: V popisu lovu píšete, že srnče stálo v porostu trnek a pak vyšlo z houštiny (čeho to byla houština? určitě ne dubu červeného). I trnka je dřevinou a může posloužit jako poslední hryz, podobně jako růže šípková apod. Na břehu potoka by se určitě také nějaká jiná domácí dřevina našla. Toť můj názor na věc jako osamoceného jedince. Nikdo z dalších Vám to nepřipomněl, tak buďte v klidu.
12.9.2011 21:09 vložil Vojtěch Molnár
Upřímné Lovu Zdar! Správný odstřel. Donatáku je to normální co ty píšeš? No asi není! Co si myslíš že¨natom srnčeti přibude do vánoc? Je vidět, že o průběrném odstřelu nevíš vůbec nic. Srny také lovíš v prosinci kdy se unich začíná vyvýjet plod a končí utajená březost? No opět si světu ukázal, že nejsi myslivec ale pouhopouhý lovec a sběratel kostí. Kdyby takoví jako je Hynek nelovily takto slabá srnčata vživotě by si nestřílel takové srnce jaké střílíš. Dle mého by do konce října měl být ve většině honiteb plán holé splněn na 90% po úplném přebarvení kusu těžko poznat jaké je daný jedinec kondice
12.9.2011 20:51 vložil jakub hlávka
pro Petra Volše: co řekl Hynek špatně? co je na tomto úlovku špatného a v čem Vás zklamal?
12.9.2011 20:49 vložil jakub hlávka
pro Petra Volše: co řekl Hynek špatně? co je na tomto úlovku špatného a v čem Vás zklamal?
12.9.2011 20:42 vložil Hynek Myslivec
Všem Lovu dík a děkuji za názory. Pro pana Křivánka: když už trváte na mysliveckých tradicích, tak by jste měl vědět, že poslední hryz se dává ulovené zvěři z nejbližší dřeviny, která se nachází u uloveného kusu. Tento kus byl uloven v prostoru, kde se nachází dub červený!! Jak by jste tuto situaci řešil Vy???
12.9.2011 20:39 vložil Petr Volš
Lovu zdar, vynikající průběrný odstřel. DD ty víš o myslivosti a hospodaření se zvěří skutečně velmi málo, poučovat tě nebudu, to už je poměrně pozdě, ale díky, že ses projevil. Myslel sem si to už dřív :-)
12.9.2011 20:18 vložil Hynek Myslivec
Všem Lovu dík a děkuji za názory. Pro pana Křivánka: když už trváte na mysliveckých tradicích, tak by jste měl vědět, že poslední hryz se dává ulovené zvěři z nejbližší dřeviny, která se nachází u uloveného kusu. Tento kus byl uloven v prostoru, kde se nachází dub červený!! Jak by jste tuto situaci řešil Vy???
12.9.2011 18:13 vložil jan zeman
pánové ještě sem se vás chtěl zeptat uvás asi řepku nemáte cooo ? že nevíte co to ze srnčí zvěří dělá mě to učili jak na lesárně tak i doma a unás se snažíme aby natu řepku pokud možno nevchazeli a veřte mi že z řepky by akorat tak nekde z haslo :( :( ročně tak lovím 5 kusu který sou bud otráveny a nebo mají prujem když to napíšu slušně :)
12.9.2011 18:08 vložil jan zeman
LOVU ZDAR:) Hynku naprosto souhlasím s ulovením tohoto srnčete jen tak dál
12.9.2011 17:30 vložil Jan Bachratý
Lovu zdar,jednoznačně správný odstřel.Souhlasím z názorem že by jsi měl uvážit ulovení srny.
12.9.2011 16:46 vložil Petra Kohoutová
Lovu Zdar Hynku!
12.9.2011 16:33 vložil Martin Keller
Lovu zdar k prvnímu kusu srnčí zvěře.Dane se vší úctou k tobě nezbláznil ses?Toto srnče je průběrné dalo by se říct,že učebnicové jak má vypadat průběrný odlov u srnčat.Srnče by v listopadu,prosinci mělo max 5kg a stoprocentně by na něj Hynek nepřišel bo by se stratilo mezi rudlem.Dle mého názoru správný odlov.LOVU ZDAR
12.9.2011 15:58 vložil Jiří Křivánek
V žádném případě to nebyla výčitka na adresu mladého lovce a už vůbec nebylo mým cílem mu kazit radost z úlovku, na který tak dlouho čekal. Myslím si, že z hlediska průběrného lovu udělal vše dobře. Přeji mu "Lovu zdar" a hodně dalších loveckých úspěchů!
12.9.2011 13:50 vložil Erika Doležalová
Lovu zdar, správný odlov. Jestliže v revíru vidím srnčata, která jsou pomalu stejně velká jako matka a pak srnčata poloviční, není na co čekat. Jak již bylo napsáno, jakmile zvěř přebarví, hůř se poznává, taky bude všude posečeno a zvěř "sražená" do skupin uprostřed "holých" lánů, kde se k nim velmi obtížně dostává. V září by mělo být odloveno 40% holé, v říjnu pak 30% z celkového plánu, takže čekat s takto slaboučkým srnčetem, jestli na něm náááhodou do prosince nenaroste o půl kila masa víc je nesmysl. V prosinci už by jeho kosti dávno ohlodávaly lišky.
12.9.2011 13:47 vložil Arnošt Bárta
Pane Křivánek, jak to má chudák Hynek (mladý to myslivec) vědět, že ten strom v jehož okolí zvěř ulovil, je ze Severní Ameriky. Asi sem zanesli semínko stěhovalí ptáci a nebo američtí vojáci při osvobozování. A nebo to bylo Hynku jinak? Chlapi nekažte mu radost z úlovku.

Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.