ZMRZLINA ŠTARNOV  |   NAFTA ŠTARNOV  |   VEJCE ŠTARNOV  |   MAKRELA ŠTARNOV  |   MYSLIVOST a LOVECTVÍ
15 let s Vámi
Diskuze Nástěnka Články Fotky Videa Odkazy Kalendář Myslivecký obchůdek Inzerce
Vyhledávání


Přihlášení
Nejlepší fotografie
Fotografie
Fotografie desetiletí

úlovky (ČR, SR)

Opravdu lovecké štěstí
Opravdu lovecké štěstí
vloženo: 10.7.2012 22:02
autor: Martin Staník

úlovky (svět)

Po roce v Rakouských alpách
Po roce v Rakouských alpách
vloženo: 23.10.2020 19:35
autor: Václav Bartoněk

trofeje

pan srnec
pan srnec
vloženo: 3.3.2012 13:53
autor: luděk skácel

zvěř v přírodě

Spokojená
Spokojená
vloženo: 5.2.2017 08:29
autor: Martin Hruška

zbraně

Brno Super
Brno Super
vloženo: 27.2.2012 21:59
autor: Trlifaj Vladimír

fotopast

vlk na uhynutom jelnovi
vlk na uhynutom jelnovi
vloženo: 8.3.2013 14:33
autor: Lukáš Rusko

myslivecké umění

Jestřáb na sametu
Jestřáb na sametu
vloženo: 16.2.2017 14:42
autor: Jiří Netík
Statistika
  • 233702 fotek (16 dnes)
  • 7973 videí (1 dnes)
  • 332 odkazů (0 dnes)
  • 8923 inzerátů (4 dnes)
  • 282 diskuzí (0 dnes)
  • 749745 komentářů fotek (34 dnes)
  • 12936 komentářů videí (0 dnes)
  • 3297146 hlasování fotek (188 dnes)
  • 56467 hlasování videí (1 dnes)
  • 37696 registrovaných uživatelů
    1 dnes nových, 19 online

Připomínky a názory
Fotografie
« novější fotostarší foto »

Za uplnku na sněhu.

...
vložil: Petr Fuks
vloženo: 1.11.2012 13:21
zobrazeno: 4481x
hodnocení: 32 hlasů



Komentáře:

8.11.2012 20:56 vložil Martin Čermák
Peťo lovu zdar a zírám na tu diskusi. No coment......
4.11.2012 18:10 vložil bronisla Benáček
romane se vsim souhlasim.dobre receno
4.11.2012 12:39 vložil Roman Šima
Tady vůbec nikdo neútočí na lovce jaký je nebo není myslivec, na co dodržovat zákony, když se dají porušit. 449 má prostě své chyby a to víme asi všichni, jenže jednou co je psáno, to je dáno. To si pak můžeme dělat všichni, co se nám zamane. A když někdo má jen malou výtku, tak o něm budeme říkat že nic neloví, nic neumí, není schopen nic ulovit a jen závidí v hospodě nebo na internetu, že Sanctus Hubertus?? Kdyby dělali ten zákon takový jako vy, tak pojem myslivost zmizí a už máme jen lovectví. Hlavně hamty hamty aby mě nikdo nepředběhl. Zajímavé že v našem revíru se pohybuje cca 10 jezevců na 1200 Ha a drobná tady je, ale není to jen o tom tlumit zvěř myslivosti škodící, ale taky pro tu drobnou něco dělat. V honitbě máme něco okolí 80 ks bažantí zvěře a vše divoká populace, ale stojí za tím mnoho dřiny. Takže si nechte vaše celoročně, celonočně a zvedněte prdel a běžte pro tu drobnou něco udělat. A posuzování člověka podle toho kolik čeho ulovil je ubohé. To by tady prof. lovci byli ti největší myslivci všech dob asi, protože loví kvanta zvěře.
4.11.2012 05:17 vložil bronisla Benáček
frantisku souhlasim s vama ze sem mneli vsichni psat pod svim jmenem a neskovavat se za nejake prezdivky.je to vsechno pak ferovejsi ale maji k tomu asi nejakej duvod.navstevuje to tu dost myslivcu a zrejmne by jsme se dozvedeli o nich pravdu.proto si cenim vaseho nazoru
4.11.2012 00:24 vložil František Havran
oprava - * abyste
4.11.2012 00:23 vložil František Havran
Sanctus Hubertus - změňte si tu trapnou přezdívku. Bojíte se za svůj názor, že se pod něho nepodepíšete ??? Tak sem nelezte. Být admin, tak všechny "anonymy" - Huberty, kočičky, sluníčka, myslivce, přemyslivce, nimrody, berušky - a já nevim jaké ještě "přezdívky", do jednoho smažu. Ubohost, psát někde po přezdívkou, zhovadilost a ubohost.. Pokud se Jirka vyjádří, tak Vám doporučuju, aby jste si koupil špunty do uší. To aby Vás neohlušila ta rána, jak Vám spadne závistí čelist k zemi... A pro pana Benáčka - já teda nekritizuju lovce, ale jsem udiven a rozhořčen z některých názorů tady....
3.11.2012 20:13 vložil bronisla Benáček
panove prestante posuzovat dobreho a spatneho myslivce podle toho kolik toho nastrili.vetsinou byva prave naopak.mozna by jste se byli prekvapeni kdyby jste pana fukse znali.je to poctivy myslivec ktery cti zakony itradice.v odstrelu je dusledny co se tyka chovnosti a pruberneho odstrelu ktere koli zvere.peto myslel jsi to dobre a stejnak se to otocilo proti tobe.blahopreji lovu zdar a at to tady v tech diskuzich rozchodis
3.11.2012 16:56 vložil Jiří Lengyel,starší
Nevydržel jsem....Pane Ondráček,nevím kdy jste navševoval myslivecký kurz a následně jste skládal zkoušku,ale již velice dávno se pojem škodná nikde neuvádí.Váš názor Vám nebudu vyvracet,ale to-celoročně,celonočně, svědčí jen o tom, jak stále přežívá názor,že my,lidé můžeme všechno a ostatní tvorové v přírodě se nám musí přispůsobit(Jak divná jsou ta slova,která pronese myslivec?)A ještě:To co říká Svatý Hubert(Sanctkust Hubertus),je úplně "mimo mísu".A nakonec-obdivuji ty,kteří si dali práci a v kalenáři zjišťovali,kdy je den a kdy noc.....
3.11.2012 13:52 vložil petr kopecky
takze.lovu.hodne cibule a cesneku.basta.
3.11.2012 12:25 vložil Ivo Ondráček
Máte se raděj hádat se zákonodárci o zrušení přiblblých zákonů a ne kritizovat někoho, kdo tlumí škodnou! Veškerá škodná by se měla lovit celoročně a "celonočně". Především pak kuny a jezevci, kterých jsou neuvěřitelně vysoké stavy! Jde to u lišek, nevím proč ne u ostatních pleničů populace drobné...
3.11.2012 09:44 vložil Michael Brož
Lovu zdar!
3.11.2012 08:11 vložil Petr Fuks
Tak už jen pro vysvětlenou:Místo nadpisu Za uplnku...jsem měl napsat 29.10. a asi bych nikoho nepobouřil.Čekal jsem na divočáky v lese,kdy měsíc ještě zdaleka nesvítil a lovil jsem již kolem 17.h. což mi velice usnadnil sníh.A kdo byl ten večer venku ví,že byl parádní uplněk-proto ten nadpis.
3.11.2012 02:05 vložil Roman Šima
vy ste fakt nechápavý tvorové.. člověk napíše x řádků, ale prostě pro vás je porušení zákona obhajoba v tom, že u srnce se řeší chovnost. tohle nemá smysl komentovat. myslím, že když ulovím zvěř v noci, která je zakázaná lovit v noci, tak je jedno jestlije to jelen nebo jezevec. a je úplně jedno, jestli se u jezevce řeší chovnost nebo ne. a pane anonyme sanctus hubertus, scifi myslivost máte pouze vy ve vašich hlavách, kde se rodí nesmyslná obrana někoho, kdo porušuje zákon. Marku Vlachu, představte si, že chovnost u srnčí zvěře se u nás řeší v nadprůměrném měřítku než ve většině českých honiteb, ale tady se nejedná vůbec o řešení chovnosti, ale řešil se jezevec ulovený ''za úplňku'' proto nechápu, že vytrháváte slova z kontextu. už nereaguju, protože dodržovat zákon má tady spousta lidí v p*****i
2.11.2012 23:18 vložil František Havran
Aha... Takže u nás se u holé dančí zvěře neřeší chovnost, tak jí můžu lovit v noci? Super, zrovna vyrážím, měsíc svítí jako prase a zvěř na pole v noci chodí... Všichni tady pláčete, jak se nedodržuje zákon. Přečtěte si zákon 449/2001, paragraf 45, odstavec m) a vysvětlete mi prosím rozdíl v době lovu jezevce a srnce při úplňku...howgh.
2.11.2012 18:45 vložil Marek Vlach
Roman Šima -tak u nás se u srnce řeší chovnost , narozdíl od jezevce , vy to asi neřešíte ...
2.11.2012 18:00 vložil Josef
Lovu Zdar karamáde:-)
2.11.2012 17:53 vložil Petr Fuks
....a tak mi to nedá:Proč se někdo nezeptá na přesný čas? Ikdyž už je to asi jedno...
2.11.2012 16:11 vložil Roman Šima
Sanctus Hubertus, myslím že tady nejde vůbec o závist.. touto nemocí trpí pouze lidé, kteří o ní pořád melou dokola. Nemám vůbec důvod někomu závidět nějakého jezevce, jen mě překvapil lov jezevce za úplňku. Takže až někdo uloví srnce za úplňku, popřejeme mu lovu zdar a budeme držet hubu, protože je trend jet v prasečinách v téhle době a porušování zákona, což vlastně u mnoho lidí, vůbec nic neznamená, protože se jako hovada už narodila a teď se jen rozvíjí a tyto prasečiny předávají dále.. Lovte si každý jak sám uznáte za vhodné, každý máme své svědomí. Někdo čisté, někdo je ve sračkách až po uši.
2.11.2012 11:18 vložil Jiří Zábran
Lovu zdar,
2.11.2012 09:20 vložil Lubomír Prokeš
Petře, upřímné Lovu zdar!!!
2.11.2012 06:40 vložil Jiří Malý
Petře Lovu zdar,a jak píše pan Kouba,vůbec nechápu,že to někoho napadne tohle řešit.
1.11.2012 23:00 vložil Josef Kouba
Vaše starosti na moji hlavu...:)))
1.11.2012 20:29 vložil Zbynek Toman
Pekne Peto,jen tak dal skodna je potreba lovit.Preji LOVU ZDAR
1.11.2012 20:05 vložil Kamil Kovářík
Lovu zdar!
1.11.2012 16:48 vložil bronisla Benáček
petre blahopreji.divim se ze se to chce nekomu pocitat.ze se tu obcas obevi lovec s baterkou na flinte u 80kg prasete tak mu jeste vetsina blahopreje.znam te a vim ze jsi podstivy myslivec tak nepochybuji o tom ze by lov probehl proti zakonum
1.11.2012 15:41 vložil Petr Fuks
Ještě doplním,že byl uloven v tetřívčí oblasti.
1.11.2012 15:36 vložil Jiří Wenzl
Vidím, že kolegině Doležalová mne s tím výpočtem o čtyři minuty předběhla - patrně při posledním úplňku na prvním sněhu lovila též;-).
1.11.2012 15:33 vložil Jiří Wenzl
Nedalo mi to, a prověřil jsem si, jak to vlastně s lovem za úplňku při nutnosti dodržet hodinový odstup od západu slunce je. Pokud (což předpokládám) byl ten jezevec uloven za posledního úlňku, který připadl na toto pondělí, pak dle tehdy ještě platného letního času slunce zapadlo v 16:42 h, kdežto měsíc vyšel už v 16:20h - tedy lov mohl v zákonem dané hodinové toleranci za svitul měsíce v úplňku skutečně proběhnout - i když to byl lov večerní, nikoli (jak při úlňcích zpravidla bývá) noční.
1.11.2012 15:29 vložil Erika Doležalová
Romane, co je na tom divného? Úplněk byl v pondělí, měsíc vyšel 16:20, slunce zapadlo 16:42 :-)))
1.11.2012 15:13 vložil Jakub Rybár
Petře, zákony v této zemi jsou od toho, aby se porušovaly? A ještě se k tomu hrdě hlásit?

Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.