ZMRZLINA ŠTARNOV  |   NAFTA ŠTARNOV  |   VEJCE ŠTARNOV  |   MAKRELA ŠTARNOV  |   MYSLIVOST a LOVECTVÍ
15 let s Vámi
Diskuze Nástěnka Články Fotky Videa Odkazy Kalendář Myslivecký obchůdek Inzerce
Vyhledávání


Přihlášení
Nejlepší fotografie
Fotografie
Fotografie desetiletí

úlovky (ČR, SR)

otcův srnec
otcův srnec
vloženo: 13.3.2013 15:03
autor: Zdeněk Žák

úlovky (svět)

Tradiční výřad kamzíku ve Slovinsku
Tradiční výřad kamzíku ve Slovinsku
vloženo: 24.2.2016 13:58
autor: Radek

trofeje

Stříbrný
Stříbrný
vloženo: 11.2.2019 17:22
autor: Jeroným Levák

zvěř v přírodě

Krovinorez
Krovinorez
vloženo: 6.5.2017 10:45
autor: Rastislav Rejko

zbraně

Zajímavý nůž s baterkou
Zajímavý nůž s baterkou
vloženo: 6.4.2015 08:57
autor: Děda z lesa

fotopast

Odpolední návštěva
Odpolední návštěva
vloženo: 17.4.2014 11:38
autor: Honza

myslivecké umění

Autor neznámý II.
Autor neznámý II.
vloženo: 14.1.2017 13:49
autor: Jindřiška Padalíková
Statistika
  • 233927 fotek (15 dnes)
  • 7984 videí (1 dnes)
  • 332 odkazů (0 dnes)
  • 8946 inzerátů (1 dnes)
  • 283 diskuzí (0 dnes)
  • 750175 komentářů fotek (32 dnes)
  • 12938 komentářů videí (0 dnes)
  • 3299221 hlasování fotek (169 dnes)
  • 56486 hlasování videí (2 dnes)
  • 37722 registrovaných uživatelů
    0 dnes nových, 13 online

Připomínky a názory
Fotografie
« novější fotostarší foto »

Nove Osady 19.2.2022

Lovu zdar chlapi!
vložil: NH
vloženo: 20.2.2022 20:56
zobrazeno: 6018x
hodnocení: 12 hlasů



Komentáře:

8.3.2022 21:45 vložil Zdeněk Šváb
Pánové, já nenapsal, že výřad na fotce je de luxe, nebo je to kýč. Jen jsem chtěl upozornit na "nesrovnalost" v Mysliveckém řádu, který je citován tady v jednom příspěvku. Já nesouhlasím s tím, že se zvěř na výřadu počítá zleva doprava atd. Toť vše.
8.3.2022 20:31 vložil Michal Conkar
Pán Šváb, skúste si najskôr zistiť, kde sú Nové Osady a aký dosah tam má ČMMJ. Ja Vám zodpovedne garantujem, že ani jeden z účastníkov tejto poľovačky nie je člen ČMMJ. Tedy vyřízeno!
8.3.2022 19:21 vložil Jakub Hušek
Ne, Zdeňku, správně jsou ty kružnice ;-)
8.3.2022 18:26 vložil Zdeněk Šváb
Michale, přečti si znovu příspěvek pana Jakuba Huška ze dne 7.3.2022 12:27, zejména citaci, jak se pokládá a počítá zvěř. Že to opsal z Mysliveckého řádu, neznamená, že je to správně. Proto jsem napsal, že tomu článku 65 a 66 nerozumím. A členem ČMMJ jsem přes 40 let a povinnosti člena myslím, že znám.....
8.3.2022 15:26 vložil Michal Conkar
" Znalost a dodržování mysliveckého řádu je jednou z povinností každého člena ČMMJ ve smyslu jejích stanov".To prakticky znamená, že ak nie ste člen ČMMJ ani rozumieť nemusíte.
8.3.2022 10:42 vložil Zdeněk Šváb
Nějak tomu Mysliveckému řádu - čl. 65 a čl. 66 nerozumím...
8.3.2022 07:23 vložil Michal Conkar
Pán Hušek, to ale neznamená , že pravdu máte vždy iba Vy. Vy iba nie ste schopný pochopiť a tolerovať konanie iných, ktoré sa nezhoduje s Vašimi predstavami. Vzácne sa zhodujeme, že stačilo.
7.3.2022 15:08 vložil Jakub Hušek
Jako kdyby hrách na stěnu házel...nemá to význam...příště půjdou ti lovci v modrém, není to zakázané a chtěli to udělat jinak - od zažitých pravidel...i tak nepřestávám doufat v to známé: "Veritas omnia vincit"
7.3.2022 13:49 vložil Michal Conkar
Druhé steblo: Předjíždění (1) Předjíždí se vlevo. To znamená, že v prípade potreby možno jazdiť aj inak ako vpravo. Takže ak tvorcovia výradu potrebovali usporiadať zver odlišne od zaužívaných pravidiel, nijaký predpis im v tom nebránil.
7.3.2022 13:44 vložil Michal Conkar
Pán Hušek, podávam Vám teraz jedno steblo: " Směr a způsob jízdy (1) Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, a pokud tomu nebrání zvláštní okolnosti, při pravém okraji vozovky, pokud není stanoveno jinak" .Ďalšie bude nasledovať.
7.3.2022 12:27 vložil Jakub Hušek
Michale, trochu mi to připomíná to "tonoucí se stébla chytá"...po silnici taky jezdíme vpravo, byť jízda vlevo není apriori zakázaná, jen je v zákoně uvedeno, že se jezdí vpravo. Např. náš Myslivecký řád (který upřímně zná jen málo lidí) také uvádí zásady pro úpravu výřadu...cituji: "Zvěř se pokládá na pravý bok v oddělených řadách podle druhu. Každý desátý kus zvěře, počítáno směrem zleva doprava se povytáhne hlavou z řady o polovinu délky těla."konec citace. Nikde není napsáno, že je povoleno zvěř dávat do kruhu...ale do oddělených řad...řada asi není kruh...nebo možná ano...jsem zmaten, stejně jako asi byli ti lovci, když si měli stoupnout proti hlavám zvěře...;-)
7.3.2022 09:59 vložil Michal Conkar
Pán Holoubek, uveďte jeden príklad z odbornej literatúry, kde je takýto výrad výslovne zakázaný. Myslím si, že čo nie je zakázané, to je povolené, aj keď to nie je Vami doporučené. Pozastavujem sa aj nad vašimi predstavami zásad kultúrneho dedičstva, pretože tých čo neakceptujú vaše predstavy spolu s Horáčkom nazývate riťolezcami. Je to úbohá reprezentácia kultúrneho dedičstva českej myslivosti, neviem v ktorej odbornej literatúre ste toto urážlivé pomenovanie objavili ako doporučené a vhodné.
5.3.2022 21:35 vložil Miroslav Holoubek
28.2.2022 22:19 vložil Jan Horáček To není moje pravda, Michale. Uveď mi nějaký příklad z odborné literatury, který by takovýto výřad připouštěl, neřku-li obhajoval nebo doporučoval. Výřad má svoje pravidla a patvary se nepřipouštějí. Autoři takovýchto výřadů jsou nešťastníci, kteří už nevědí, čím by se účastníkům lovu zavděčili, tak vymýšlejí paskvily neboli kýče. Vždyť je to jednoduché a jasné. Nechce se mi věřit, že by ses obhajobami těchto paskvilů chtěl mezi podobné řiťolezce zařadit. Myslivosti zdar..............Naprostý souhlas pane Horáček a pane Hušek k relevantním názorům není co dodat!!!
4.3.2022 21:05 vložil Jan Horáček
Výstižně napsáno, Jakube....
4.3.2022 12:37 vložil Jakub Hušek
Michale C., nedomnívám se, že se někdo posmívá, jen jsme řekli náš názor, že to není v souladu s tradicemi, kterých bychom si měli vážit...Smutné je spíš to, že kdokoli řekne jiný názor než "Lovu zdar", tak je tady dehonestován, označován za závistivce atd. Smutné je, že tento web nedokážeme přijmout jako studnici poznání, učení se, sdílení názorů - a to i těch rozumně kritických...to je asi celé...uznáváno je zde jen "Lovu zdar", kladný hlas a jdeme od toho...;-)
3.3.2022 11:06 vložil Michal Conkar
Prepáč Horáček, už ste dvaja, možno budete aj traja, to je už skutočná sila, ibaže jeden v vás nevie ani kde býva , ale posmievať sa práci, ktorú s dobrým úmyslom a pocitom urobili iní, vie dokonale. Pán Hušek, ak sa dobre pozriete, zistíte, že lemovanie výradu je do štvorca, v ktorého voľnej strane stojí vedúci poľovačky a poľovný hospodár. Ostatní účastníci sa postavili podľa nich.
2.3.2022 16:31 vložil Jakub Hušek
Jan Horáček - souhlasím s Vámi, je to kýč a komedie...na druhou stranu obdiv pro ty zúčastněné, že vědí, kde mají při výřadu stát - zavedená pravidla totiž jsou: střelci v hlavách, honci naproti atd. Napadá mě, že možná při "Halali" chodí všichni dokola, aby ten kýč měl takovou "třešničku na dortu" v podobě rotující kružnice ze střelců, honců...;-)
2.3.2022 10:58 vložil Michal Conkar
Horáček, keď už tak dobre poznáš odbornú literatúru, tak by si mohol a hlavne mal vedieť, že výraz riťolezec je urážlivý výraz, ktorý slušný človek nepoužíva. Takto si ma nazval a môžeš sa za to hanbiť. Okrem toho si myslím, že aj keď takýto výrad nie je odporúčaný, nie je ani zakázaný. Si tu stále osamotený so svojim názorom a nič si nedokážeš uvedomiť.
28.2.2022 22:19 vložil Jan Horáček
To není moje pravda, Michale. Uveď mi nějaký příklad z odborné literatury, který by takovýto výřad připouštěl, neřku-li obhajoval nebo doporučoval. Výřad má svoje pravidla a patvary se nepřipouštějí. Autoři takovýchto výřadů jsou nešťastníci, kteří už nevědí, čím by se účastníkům lovu zavděčili, tak vymýšlejí paskvily neboli kýče. Vždyť je to jednoduché a jasné. Nechce se mi věřit, že by ses obhajobami těchto paskvilů chtěl mezi podobné řiťolezce zařadit. Myslivosti zdar.
27.2.2022 20:07 vložil Michal Conkar
Pán Hendrych, výrad je naozaj pôsobivý, ale pán Horáček uznáva iba svoju pravdu. Našťastie sa zdá, že tento názor má iba on sám.
25.2.2022 21:33 vložil Jan Horáček
Výřad je kýč jak Brno, když to řeknu slušně. Aleši Hendrychu.
24.2.2022 12:17 vložil Michal Conkar
Lovu zdar! Koľko ich je? Tipujem 954 kusov.
22.2.2022 14:41 vložil Aleš Hendrych
Lovu zdar!!Výřad de luxe...kolik ks?
21.2.2022 18:45 vložil Jindřiška Padalíková
Lovu zdar!
21.2.2022 06:32 vložil Josef Vršan
Lovu zdar
21.2.2022 05:02 vložil Jiří Netík
Lovu zdar!

Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.